Stockholms Elbolag AB

Stockholms Elbolag AB

www.stockholmselbolag.se
3.6

Välkommen till Stockholms Elbolag AB! Vi är ett oberoende elbolag som levererar premium energi till hela Sverige. Eftersom vi inte själva producerar någon el så har vi inget intresse av att sälja el dyrt, tvärtom så är vår ambition precis som för dig att få el till ett så billigt pris som möjligt. Du kan välja mellan att...

328 omdömen om Stockholms Elbolag AB

Sedan starten hos Reco 2021

Sadri K
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Hade inte förlängt mitt avtal så då satt de ett nytt avtal 5 gånger dyrare trots att jag har varit kund hos de i flera år.

Mesgina W

Mycket nöjd med Stockholms Elbolag

Ekberg S
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Allt har varit bra, vi är väldigt nöjda med allt.

Ström J
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Har alltid känt att jag fått en bra produkt och det vi kommit överens om .

Somsuk D
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Tack förfrågande jag är nöjd med elhandel hos Stockholms Elbolag AB. MVH. Somsuk Dahlström

Torny B
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Bra information och enkelt att sluta ett avtal med.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Torny. Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med servicen och avtalet som du har hos oss. Tveka inte på att kontakta oss om du skulle få några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie

Ringertz H
Skrev om Stockholms Elbolag AB

OK pris på 3 år. Vänliga att ändra till rörligt pris när det behövdes.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Ringertz. Tusen tack för ditt omdöme och väldigt fint att du är nöjd med avtalet som du har hos oss. Tveka inte på att kontakta oss om du skulle få några frågor eller funderingar. Ha en fin måndag. Emelie

Lösnitz H
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Fantastiskt bra service. Tillgängliga och serviceminded, kan rekommendera Stockholms Elbolag alla dagar i veckan. ❤️ Jag har haft avtal med Stockholms elbolag i närmare sex år och är super nöjd med allt.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Lösnitz. Så roligt att läsa att du är nöjd med avtalet som du haft med oss i 6 år, vi blir så glada över denna feedback och vi hoppas givetvis på fler år med dig som kund. Tveka inte på att kontakta oss på 08-410 377 01 eller kundservice@stockholmselbolag.se om det skulle dyka upp några frågetecken. Ha en fin dag. Emelie

Nielsen D
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Hej, Jag kollade på nätet slog på pricerunner och jämförde mellan bolagen . Sedan flöt det på till för ett och halvt år tillbaka då hade jag betalat över 600 kr i fler månader. Jag ringde då upp till bolaget och då hade jag för avsikt att avsluta mitt abonnemang. Då svarade en vänlig tjej, ja du ligger högt, men du måste göra ett aktivt val . Herregud vad korkad jag kände mig. Jag fick ned kostnade och blev kvar som kund.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Nielsen. Tusen tack för ditt omdöme och din feedback, vi är glada över att det löste sig med avtalet. Tveka inte på att kontakta oss på 08-410 377 01 eller kundservice@stockholmselbolag.se om det skulle dyka upp några frågetecken. Ha en fin dag. Emelie

Jimmy B
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Bäst pris. Bra kontakt med kundtjänst via mejl.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Jimmy. Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med servicen och avtalet som du har hos oss. Tveka inte på att kontakta oss om du skulle få några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie

Karl-Johan A
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Vi är väldigt nöjda för snabb och bra service 😊

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Karl-Johan. Vi tackar ödmjukast för ditt fina omdöme och vi tycker det är väldigt roligt att du är nöjd med servicen och avtalet. Skulle du få några frågor är du varmt välkommen att kontakta oss via vår kundservice på 08-410 377 01 eller kundservice@stockholmselbolag.se. Ha en fin dag. Emelie

Spf
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Bra att alla avgifter kommer på samma faktura. Bra att staplarna har olika färg.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Spf. Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med fakturorna som vi skickar till dig, vi tycker också det är bra med tydliga fakturor. Skulle du få några frågor är du varmt välkommen att kontakta oss via vår kundservice på 08-410 377 01 eller kundservice@stockholmselbolag.se. Ha en fin dag. Emelie

Ystads N

Personliga Hjälpsamma Håller vad man lovat

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Ystads. Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med servicen och avtalet som du har hos oss. Tveka inte på att kontakta oss om du skulle få några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie

Arne peter K
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Enkelt och smidigt FÖRUTOM då avtalet skulle förlängas, UTAN info om konsekvenserna! Kostade oss ca 15000:-!!!

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Arne. Tack för ditt omdöme och feedback, givetvis ska man mottaga information om att avtalet upphör. vi tar vidare feedbacken. Önskar dig en fin dag. Emelie

Håkansson D
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Perfekt skött från start, ett bra elbolag/val!

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Håkansson. Tusen tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med avtalet som du har hos oss. Vi hoppas på att ni vill fortsätta vara kund när ditt nuvarande avtal löper ut. Ha en fin dag. Emelie

Angelique A
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Bra kundservice men dyrt, känns mysko.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Angelique. Tack för ditt omdöme och feedback men positivt att du är nöjd med vår service på kundservicen. Du får gärna kontakta oss på kundservice@stockholmselbolag.se 08-410 377 01 eller och se över ditt avtal för att se om vi kan korrigera avtalet. Önskar dig en fin dag. Emelie

Erland M
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Bra elbolag med konkurrenskraftiga priser Trevlig personal i kundtjänst som ringer upp och det känns som om dom är måna om att behålla mig som kund genom att erbjuda bra nya avtal när det befintliga går ut.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Erland. Tusen tack för ditt omdöme och väldigt roligt också att du är nöjd som kund hos oss och våra priser. Vi hoppas på fler år med dig som kund. Kontakta gärna oss på 08-410 377 01 eller kundservice@stockholmselbolag.se om det skulle uppstå några problem. Ha en fin dag. Emelie

Stefan M
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Enkelt klicka runt innan behövde bestämma sig.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Stefan. Tusen tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med avtalet som du har hos oss och även vår hemsida. Skulle några problem uppstå så kontakta gärna oss på kundservice@stockholmselbolag.se eller 08-410 377 01. Önskar dig en fin dag. Emelie

Maietta P
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Helt besviken. Vi avtalade ett fastpris i 5 år och under tiden valde dem höja elpriset vid varje årsskifte, inget som jag hade märkt av förrän avtalet löpte ut och de beslutade höja elpriset till 4 kronor per kilowattimme från november 2023 till januari 2024 när marknadspris på elen låg mellan 0,8 och 0,9kr per kilowattimme.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Maietta. Tack för ditt omdöme och feedback, mycket tråkigt dock att du är missnöjd som kund hos oss. Det låter som att ditt avtal löpt ut efter 5 år och inget aktivt val har gjorts, man skall även som kund mottaga information om att avtalet upphör 60-90 dagar innan avtalet löper ut. Om det inte sker ett aktivt val så hamnar man enligt våra avtalsvillkor på ett rörligt tillsvidare avtal med 1 månads uppsägningstid som är ett dyrare avtal, detta framgår även i informationen som du skall ha fått. Kontakta gärna oss på customersupport@stockholmselbolag.se så ska vi se vad som skett. Ha en fin dag. Emelie

Eva E
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Med Stockholms elbolag har det aldrig problem med fakturor, byte av avtal eller något annat. Lätta att få tag på. Svarar alltid när man kontaktar dom. Och framförallt har jag haft urbillig el i 5 år under den värsta tiden när elen var så dyr. Nu har jag timpris så jag kan planera när jag framför allt kör disk- eller tvättmaskin. Det gick fort att få den nya mätaren installerad. Punktlig och noggrann kille som var hemma hos mig

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Eva. Tack för ditt fina omdöme och extra roligt att du är nöjd med avtalet som du har hos oss och även att du varit kund hos oss i 5 år utan problem. Vi uppskattar det väldigt mycket. Tveka inte på att kontakta oss via vår kundservice om där skulle uppstå några bekymmer. Ha en fin dag. Emelie

Ingvarsdotter C
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Vi får inget mail om avtalet tar slut. De hävdar att det finns. Innan har vi kollat på mina egna sidor där man inte kan ser avtalet när det går ut och inte heller på fakturan som kommer. Chockräkning som kommer då enligt sto el vi inte ändrat när avtalet gick ut. Noll transparens och tydlig info. Håller på att leta efter mailet som de påstår skickats. Kollar på ARN att det haglar in samma problem från flera som ochså får chock räkning för de inte ändrat avtal. Svårt att hålla reda på efter 5 år exakt när det är pågång Känns som bluff förtags stil . Kommer troligen gå vidare till ARN sinom tid

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej ingvarsdotter. Tack för ditt omdöme och tydliga feedback! Vi tar vidare denna då vi inte vill ha några missnöjda kunder. Kontakta gärna oss på customersupport@stockholmselbolag.se så ska vi kolla vad som har hänt. Ha en fin dag. Emelie

Naqshbandi P
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Väldigt dålig elbolag måste jag säga. Lurar sina kunder

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Naqshbandi. Tack för ditt omdöme och feedback, vi tycker det är supertråkigt att du är missnöjd med oss som elbolag och detta är inget som vi vill att kunden skall känna. Vi kommer gärna i kontakt med dig för att se vad som skett. Kontakta gärna oss på customersupport@stockholmselbolag.se så kollar vi på ditt ärende. Ha en fin dag. Emelie

Madeleine S
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Byte av abonnent samt att man måste kontakta elbolaget för att behålla rörigt pris. Krångligt och dåliga handläggare

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Madeleine. Tack för ditt omdöme och feedback. Vi tar vidare denna för att utvecklas som företag. Tveka inte på att kontakta oss om du skulle få några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie

Staffan T
Skrev om Stockholms Elbolag AB

De har varit lätta att ha kontakt med. Kanske inte lika förmånligt avtal som jag hade från början. Trevligt bemötande.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Staffan. Vad glada vi blir av att läsa att du är nöjd med Stockholms elbolag och vår kundtjänst. Vårt mål är alltid att alla våra kunder ska vara nöjda med just de två sakerna. Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme! Ha en fin tisdag. Emelie

489122 S

Enkelt att handla . Ok service . Inte billigast

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej 489122. Tack för ditt omdöme och feedback. Vi tar vidare feedbacken och vi tycker givetvis det är roligt att du är nöjd med servicen. Tveka inte på att kontakta oss om du skulle ha några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie

Blomqvist L
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Har blivit dyrare de senaste åren.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Blomqvist. Tack för ditt omdöme och feedback, tyvärr har hela elmarknaden blivit generellt dyrare över tid. Vi försöker trotts detta erbjuda billigast möjliga avtal till våra kunder och blivande kunder. Önskar dig en fin dag. Emelie

Gert W
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Fungerar som det skall . Haft dom innan, och det har aldrig varit några problem,

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Gert. Tusen tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med avtalet som du har hos oss. Vi hoppas på att ni vill fortsätta vara kund när ditt nuvarande avtal löper ut. Ha en fin dag. Emelie

Gun N
Skrev om Stockholms Elbolag AB

1. Har fungerat bra 2. Band ett fast pris som var guld värt när elen var som dyrast. 3. Har idag rörligt pris men tycker att Stockholms elbolags påslag har höjts alldeles för mycket.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Gun. Vi tackar för ditt omdöme och din feedback, vi tar vidare denna. Tveka inte på att kontakta oss via vår kundservice om några problem skulle uppstå. Önskar dig en fin dag. Emelie

Jogevik I
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Då jag förlängde mitt elavtal vid Nyår blev jag väldigt bra bemött och fick ett bra Elavtal

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Jogevik. Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med servicen och avtalet som du har hos oss. Tveka inte på att kontakta oss om du skulle få några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie

Litsegård T
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Hej. Det gick väldigt smidigt att handla med bolaget, förväntningen var stor. Vi har haft bundet avtal med tvåårs avtal, vi har haft timpris och nu har vi rörligt månadspris. Alla avtal har fungerat fint. Det enda jag kan klaga på är deras hemsida, ibland vill man kanske se hur avtalet ser ut, men det går inte nu. Annars är vi nöjda.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Litsegård. Vad glada vi blir av att läsa att du är nöjd med Stockholms elbolag och vår kundtjänst. Vårt mål är alltid att alla våra kunder ska vara nöjda med just de två sakerna. Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme! Ha en fin tisdag. Emelie

Holsten C
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Inga problem som jag upplevde det.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Holsten. Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med avtalet som du har hos oss och att du inte stött på några problem som kund hos oss. Hör gärna av dig till vår kundservice om du skulle få några frågor. Ha en fin dag. Emelie

Bengtsson M
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Mycket bra trevliga kan sin sak

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Bengtsson. Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med servicen och avtalet som du har hos oss. Tveka inte på att kontakta oss om du skulle få några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie

Open A
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Långa avtal som inte går att säga upp som e skitdyra, inga av deras konkurrenter låser en såhär, jag ångrar som fan att jag låste mig i detta skitbolag

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Open. Tack för ditt omdöme och feedback. Som kund tecknar man avtal själv och väljer då eventuell bindningstid och uppsägningstid. Sedan måste vi följa denna, man kan säga upp avtalet i förtid men då tillkommer det en brytavgift. Önskar dig en fin dag. Emelie

Bostadsrättsföreningen H
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Vi har under senaste halvåret haft kontakt med Stockholms Elbolag AB, på grund av att vårt avtal gick ut efter varit bundet i 2 år på mycket fördelaktigt pris. Vi fick information på ett korrekt och snabbt sätt, av kundtjänst, och det slutade med att vi påbörjade ett rörligt pris. Sammantaget, det gick snabbat att få kontakt med kundtjänst, ett bra bemötande, snabbt svar på mejl. Därför fortsatte med Stockholms Elbolag AB

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Bostadsrättsföreningen H. Tack så jättemycket för ditt omdöme och vad roligt med den positiva feedbacken som du skrivit. Vi hoppas på fler år med er som kund. Ha en fin dag. Emelie

Eriksson J
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Hej, Jag tog 1 års fast el kontrakt med bolaget. Inget framgick vad som skulle hända efter denna tid. Vanligtvis , tex med mina två andra elavtal, övergår dessa till löpande avtal efter fast tid. Eller så får man erbudande om detta vid periodens slut. Inget av detta erbjöds från ST el bolag. Efter min fasta tid övergick min avtal till en pris avtla som inte kan hittas på deras hemsida. Avsevärt dyrare än dags priser. Jag påpekade detta men fick inget svar från dem. Till slut, efter ett år lyckades jag säga upp detta...

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Eriksson. Vi tackar för ditt omdöme, vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, vi skickar ut information till kunderna 60-90 dagar innan avtalet löper ut för att påminna om att avtalet löper ut, vi skulle gärna vilja dubbelkolla detta. Kontakta gärna oss på customersupport@stockholmselbolag.se Ha en fin dag. Emelie

Pierre C
Skrev om Stockholms Elbolag AB

verkar ha blivit bättre med tiden.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Pierre. Tusen tack för ditt omdöme och väldigt roligt att du tycker att det blivit bättre. Vi arbetar varje dag med att utveckla allt för att kunderna skall få bästa möjliga upplevelse som kund hos oss. Ha en fin dag. Emelie

Fnx A
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Efter att ha varit kund hos er ett tag tycker vi inte det är dags att avsluta avtalet ännu. Informativa fakturor.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Fnx. Vi tackar för ditt omdöme och vad roligt att du ville fortsätta som kund hos oss, vi hoppas givetvis på fler år. Tveka inte på att kontakta oss via vår kundservice om du skulle få några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie

Susanne P
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Är nöjd med mitt avtal, och kommer behålla det en längre tid.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Susanne. Tusen tack för ditt fantastiska omdöme och vad härligt att du är nöjd med avtalet som du har med oss. Tveka inte att höra av dig om du skulle få några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie

Mårten K
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Dålig! De tar ut oskäligt betalt då abonnemang upphör. Ockrare.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Mårten. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Vi tycker det är väldigt tråkigt att du är missnöjd, det som antagligen skett är att ditt avtal löpt ut, vi måste då fortsätta leverera el till din anläggning enligt leveransplikten. Men givetvis följer vi avtalsvillkoren. Vi tar med oss feedbacken. Ha en fin dag. Emelie

Rytkönen J
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Jag har fått snabba och bra svar på alla frågor.Mycket kompetent och trevlig kundtjänst

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Rytkönen. Vad glada vi blir av att läsa att du är nöjd med Stockholms elbolag och vår kundtjänst. Vårt mål är alltid att alla våra kunder ska vara nöjda med just de två sakerna. Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme! Ha en fin tisdag. Emelie

Ziyad R
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Det var väldigt bra att handla av Stockholms Elbolag AB vi tror att våra förvaltningar har upp mötas vi har el avtal med Stockholms Elbolag AB.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Ziyad. Tack för ditt tydliga omdöme om din upplevelse som kund hos oss, vi tar till oss feedbacken i jobbet mot 100% kundnöjdhet! Ha en fin dag. Emelie

Håkan S
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Har samfaktura med Stockholms elbolag, en inkasso och en miss till inom ett halvår är dåligt

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Håkan. Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme gällande din upplevelse som kund hos oss. Vi tar vidare feedbacken. Ha en fin dag. Emelie

Hofmeijer A
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Nöjd men kunde varit billigare

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Hofmeijer. Du ska ha ett stort tack för att du valt oss som elleverantör och tack för att du lade ett omdöme här om din upplevelse. Tveka inte på att kontakta vår kundservice via mail på kundservice@stockholmselbolag.se eller på 08-410 377 01 om du skulle få några frågor. Ha en fin dag. Emelie

Sundvall J
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Har under många år haft elavtal hos Stockholms Elbolag. Vi är helnöjda, både med avtal, pris och tjänstvillig kundtjänst och har bara gott att säga om Stockholms Elbolag.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Sundvall. Vad glada vi blir av att läsa att du är nöjd med Stockholms elbolag och vår kundtjänst. Vårt mål är alltid att alla våra kunder ska vara nöjda med just de två sakerna. Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme! Ha en fin tisdag. Emelie

Asfar M
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Jag är nöjd och det roller bra så länge

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Asfar. Du ska ha ett stort tack för att du valt oss som elleverantör och tack för att du lade ett omdöme här om din upplevelse. Tveka inte på att kontakta vår kundservice via mail på kundservice@stockholmselbolag.se eller på 08-410 377 01 om du skulle få några frågor. Ha en fin dag. Emelie

Jonsson T
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Bra jag får den ström jag behöver,,

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Jonsson. Vad kul att du är nöjd med strömmen som du får, vi hoppas att du kommer vara fortsatt nöjd. Tveka inte på att höra av dig om du skulle ha några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie

Martin S
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Detta är inget annat än ett blufföretag, man har som strategi att ge en prisnivå fram till att avtalet löper ut och sedan chockhöjer man priserna, det är extremt svårt kunna avbryta avtalet och man har medvetet gjort så för att det skall löpa på ett tag till eller att man skall ge upp. Googla på namnet så ser man en helt annan bild av företaget än vad man vill visa upp. Jag har haft turen att kunna säga upp avtalet och kommer aldrig någonsin bli kund där igen.

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Martin. Vi beklagar över hur din situation har inträffat samt hur du vart bemött. Vi skulle vilja komma i kontakt med dig för att titta närmare på detta. Kontakta gärna oss på customersupport@stockholmselbolag.se så tar vi en titt på ärendet. Ha en fin dag. Emelie

Patrik F
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Bra kundservice dom har hjälpt mig flera gånger. Jag är nöjd

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Patrik. Vad glada vi blir av att läsa att du är nöjd med Stockholms elbolag och vår kundtjänst. Vårt mål är alltid att alla våra kunder ska vara nöjda med just de två sakerna. Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme! Ha en fin tisdag. Emelie

Värnamo T

Ett fint å seriöst företag ,, rätt priser å trevligt bemötande Bästa hälsn Stig

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Stig. Du ska ha ett stort tack för att du valt oss som elleverantör och tack för att du lade ett omdöme här om din upplevelse. Tveka inte på att kontakta vår kundservice via mail på kundservice@stockholmselbolag.se eller på 08-410 377 01 om du skulle få några frågor. Ha en fin dag. Emelie

Byström T
Skrev om Stockholms Elbolag AB

Inga problem med detta elbolag. Hoppas det fortsätter

Svar från Stockholms Elbolag AB

Hej Byström. Tusen tack för ditt fantastiska omdöme och vad härligt att du är nöjd med avtalet som du har med oss. Tveka inte att höra av dig om du skulle få några frågor eller funderingar. Ha en fin dag. Emelie