Stockholmskök AB

Stockholmskök AB

6 omdömen om Stockholmskök AB

MIKAEL W
Skrev om Stockholmskök AB

Vi ville ha ett kök som passade bra in i vår sekelskifteslägenhet. Stockholmskök lyckades skapa ett riktigt fint platsbyggt kök med gedigna material, som passar perfekt in i miljön. Trevligt bemötande, bra service och väldigt fint utfört arbete. Grädden på moset var de genuina luckorna med gamla, unika Stockholms kök som förlaga som företaget har i sin katalog.

Heikki Henric Antero A
Skrev om Stockholmskök AB

Vi valde stockholmskök för dess kvalité/pris. Vi bor i en sekelskifteslägenhet och fick en fantastisk lösning anpassad till vårt kök. Snickerierna är i en nivå långt över förväntan. Har nu även kompletterat deras lösningar i badrum och hall. Hatten av!!!

CHRISTINE N
Skrev om Stockholmskök AB

Vi gav oss in i en helt ny värld när vi skulle renovera vårt kök men i kontakten med Stockholmskök kände vi oss helt trygga. Kunnig arkitekt som gav oss en mycket bra bild om hur köket skulle komma att se ut. En offert som gav oss exakt vad kostnaden sen blev, inga överraskningar. Tips och råd under resans gång som vi upplevde väldigt genuina. Mycket bra kvalitet! Otroligt duktiga hantverkare. Ett kök som vi njuter av varenda dag!

NILS W
Skrev om Stockholmskök AB

Vi valde Stockholmskök för att renovera vårt kök (sekelskifteslägenhet i Vasastan) av flera skäl: * Mycket trevligt bemötande * Duktig designer som ritade ett mycket bra förslag till utformning av köket * Bara en entreprenör att ha kontakt och ekonomiska mellanhavanden med När arbetet var klart kunde vi dessutom konstatera dessa fördelar: * Mycket duktiga och proffsiga hantverkare * Hög kvalitet på material, passform etc i köksinredningen * Höll tiden på dagen

Pontus Mikael H
Skrev om Stockholmskök AB

Jag valde Stockholms Kök då jag renoverade en sekelskiftesvåning i Stockholm innerstad och ville ha ett platsbyggt kök som levererades som en helhetslösning. Stockholms Kök förstod vikten av att ta till vara på husets gamla charm och stil och levererade ett kök med tidlös design. Hela upplevelsen var professionell, från första kontakt, till arkitekt och byggare. Extremt nöjd med hela leveransen. Rekommenderas varmt!

Cecilia S
Skrev om Stockholmskök AB

Snyggt kök med bra kvalitet. Viss försening i projektet dock.