Surfers

Surfers

Namnet är kanske en liten smula missvisande. Surfers är inte en kinesisk surfrestaurang. Men här serveras kinamat i tapasformat så att gästerna själva kan kombinera sin meny av olika smårätter.

7 omdömen om Surfers

Ami M
Skrev om Surfers

Vi var här en kväll i juli, så det var trångt med trevligt. Maten bättre än okey, drinkarna helt fantastiska! Prova den med violsmak och missa inte efterrättsdrinken! Mycket trevlig personal trots att de hade väldigt mycket att göra!

Jakob D
Skrev om Surfers

Jag kan bara tacka och bocka för denna upplevelse och hålla med föregående recos. Fantastiskt mat och personal som verkligen har en åsikt, det gillar jag. Kvällen började med ett gäng riktigt goda drinkar så som Chengdou Schanaza(Manogdrink) och Bejing Babe(Ingefärsdrink) och fortsatte med sex stycken otroligt goda rätter, valda med uppbackning av vår servitris. Personligen gillade jag mest Lejonhuvudsbollar och Kyckling i röd olja, sällskapets favorit var Bang bang Ji Zi. Det enda som fattades, ja, jag vet att...

Henrik L
Skrev om Surfers

Riktigt bra mat! Skön avslappnad atmosfär och grymt barhäng framåt kvällen. Ett tips är att det även går att hämta mat i fina klassiska kinamatslådor.

Lars L
Skrev om Surfers

Hakar på hyllningskören här. Konstigt namn, väldigt bra mat och bra service. Jag avr där under Almedalsveckan, fullt med folk men tjejerna som jobbade där tog det med glans. Ska man säga nåt negativt så kanske portionerna kunde varit litet större...

Anton J
Skrev om Surfers

Ätit på Surfers ett par gånger nu, både på vinter- och sommarsäsong. Utan tvekan en av de bästa restaurangupplevelserna jag haft i Sverige. Supergod mat, härlig atmosfär, avslappnat, superbra personal, högklassig dryck (+kunskap) och dessutom ett unikt koncept. Eftersom det är kinesisk tapas fungerar det minst lika bra för mindre sällskap som för större (vi var 10+ personer en gång). Rekommenderas starkt!

Tobias B gillar detta
Nikke L
Skrev om Surfers

Surfers har utan tvivel den bästa maten i Visby. Deras små, välavvägda vietnamesiska rätter i tapasformat fyller gommen och sinnet på ett sätt som få andra restauranger ens kan drömma om. Det här är smaker och konsistenser som trots att de är nya och obekanta känns som att komma hem.

Robin D
Skrev om Surfers

Bästa maten i Visby alla kategorier konstaterar jag efter hårda efterforskningar under almedalsveckan. Ätit här två gånger och det är verkligen helt outstanding. Rekommenderar friterad tofu, revbensspjäll, biffsalladen och chokladglassen.