Susanne Edh Livsmedel AB

2.6

5 omdömen om Susanne Edh Livsmedel AB

L
Skrev om Susanne Edh Livsmedel AB

Jag gillar verkligen inte planeringen på Ica Ettan, får alltid soringa runt och leta innan jag hittar det jag ska ha. Dessutom har jag vid ett flertal gånger blivit dåligt bemött av personalen. Det är däremot alltid av samma kvinna och jag måste tillägga att en av dom yngre tjejerna va riktigt trevlig när jag betalat 155 kronor för en gurka och ville rätta till deras misstag.

Andreas L
Skrev om Susanne Edh Livsmedel AB

OK butik för kompletterande handel eller småinköp. Men det som drar upp betyget är det egenstyckade köttet. Än finns butiker utan centralförpackat kött!

Henrik J
Skrev om Susanne Edh Livsmedel AB

ICA ettan är som mitt andra skafferi. ligger bra till och har bra personal och varor.

Malin S
Skrev om Susanne Edh Livsmedel AB

Trevligare personal finns det ju kan man ju säga, kassörskan satt med armarna i kors innan jag betalade och efter, riktigt otrevligt! Miljön var värdelös, trångt och opersonligt (jag som älskar ica förövrigt) Jag går inte dit igen..

Håkan P
Skrev om Susanne Edh Livsmedel AB

En trång butik som har för mycket varor mot vad de har plats för. Du får kliva över folk som är i vägen. Speciellt pensionärer som har kundvagnar som inte får plats i de trånga gångarna. Bilparkeringen är alltid full. Sen har butiksägaren haft mage att höja priserna det sista halvåret ända upp till 100% på vissa varor. Lägg där till en personal som inte vet vad ett leende är.