Suzannes Rehab & Massage

Suzannes Rehab & Massage

11 omdömen om Suzannes Rehab & Massage

JOHANNES B
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Väldigt nöjd med behandlingen jag fick (lotorpsmetoden). Kan varmt rekommendera!

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2591 omdömen 4.7 av 2591 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Jennye P
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Tog lotorpsmassage 3ggr, Suzanne är mycket kunnig och professionell - ringde upp innan besöket för att prata om mina besvär och se till att den behandling jag bokat verkligen vad den bästa för mig. Toppen!

Svar från Suzannes Rehab & Massage

Tack Jenny för din fina recension! Lotorpsmetoden är verkligen ett bra sätt att komma tillrätta med ett felaktigt andningsmönster som många med dig upptäckt. Vänligen, Suzanne

Susanne B
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Lymfmassage Bra bemötande dock saknade jag infotmation om köpta tjänsten vid första besök om vad som är viktigt att tänka på och hur det påverkar kroppen i övrigt samt tydligare genomgång av den info om egenvårdsprogram jag fick med mig hem.

Svar från Suzannes Rehab & Massage

Hej Susanne! För att inte allt för stor behandlingstid ska gå åt till information ger jag begränsad sådan under behandlingen men givetvis skall du ha fått information om förväntad effekt och egenvården. Kontakta gärna mig per mail eller telefon så lovar jag svara på de frågor du har. Vänligen, Suzanne

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Lena T
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Trevligt bemötande. Blev så avslappnad efter min massage.

Maria G
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Trevlig och lugn bemötande. Bra massage.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 433 omdömen 4.7 av 433 omdömen

Agneta T
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Bra massör med lotorpsmetoden.

Svar från Suzannes Rehab & Massage

Tack Agneta! Lotorpsmetoden är verkligen ett bra verktyg för djupare andning som många har nytta av. Vänligen, Suzanne

Karin H
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Professionell behandling Känns tryggt Får tips och handledning för att själv rätt kunna få bättre resultat

Svar från Suzannes Rehab & Massage

Tack Karin! Du beskriver faktiskt det jag strävar efter att ge varje kund. En professionell och trygg behandling samt hjälp till självhjälp så att du som kund mår bättre i kropp och knopp. Vänligen, Suzanne

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Kerstin J
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Beställt friskvårdsmassage och mycket nöjd. Känns lättare i kroppen och inte så stel längre.

Svar från Suzannes Rehab & Massage

Tack för din rekommendation Kerstin! Precis så ska det kännas efter en bra massagebehandling.

David N
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Jag har varit på både andningsmassage och klassisk massage. Jättenöjd med behandlingarna. Rekommenderar verkligen att prova andningsmassage om man har olika andningsproblem, det blev jättestor skillnad för mig. Rekommenderar ett besök.

Svar från Suzannes Rehab & Massage

Tack David för din uppskattning! Vist är det fascinerande vad andningsmassage/thoracal mobilisering kan göra 😊

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 871 omdömen 4.7 av 871 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Eva S
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Vara tjänst: Massag. Lotorpsmetoden. Bemött: Suzanne är mycket skicklig. Förväntningar: Mjukare muskler. Djupare andning. Konstant underhåll. Ja. Sammanfattning: Är 70+ och kommer tillbaka så fort jag kan och vågar pga omständigheterna.

Svar från Suzannes Rehab & Massage

Tack Eva för din uppskattning ! Har du sett mitt senaste nyhetsbrev där jag erbjuder råd och träningsguidning via messenger? Välkommen åter när du kan!

Irene Ö
Skrev om Suzannes Rehab & Massage

Har bokat klassisk massage hos Suzanne i flera år och bra bemötande under alla .

Svar från Suzannes Rehab & Massage

Tack Irene! Alltid roligt med nöjda kunder. Som jag minns det var min massage uppskattad även på din arbetsplats under den period jag hade nöjet att ge dig och dina kollegor friskvårdsmassage?