feedback company

Ring företaget
Svensk Adressändring

Drottninggatan 82 111 36 STOCKHOLM

www.adressandring.se

Svensk Adressändring finns på Drottninggatan 82 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Databehandling och Hosting

Mer funktioner

Vad tycker du om Svensk Adressändring

Läs vad Recos användare tycker om Svensk Adressändring

skrev om Svensk Adressändring:
    Anmälde min flytt för flera månader sedan och det fungerar så tillvida att posten eftersänds, men mer händer inte. Min folkbokföringsadress har inte ändrats, all post kommer fortfarande först till min gamla adress, och INGEN förutom de jag själv har talat om det för har fått någon som helst hint om att den gamla adressen inte gäller längre. Jag har alltså tydligen betalat för en tjänst som bara innefattar enftersändning, men utger sig för att genomföra hela adressändringen. Som surast är det när olika företag som bekant inte bryr sig om vilken adress man beställer saker till, utan bara skicka till folkbokföringsadressen. Resor på 16 mil för att hämta ut paket börjar bli tröttsamt, men visst ... Vill man ha något som inte fungerar så är det säkert bra ...
    skrev om Svensk Adressändring:
    Värdelöst, förlorar förmodligen pengar på beställda varor som kommit bort pga Svensk adressändring inte sköter sitt jobb. Pust bara rätta till det själv och glömma, så man inte drabbas av bitterhet. En tjänst man inte kan lita på.
  • Status: 2
    skrev om Svensk Adressändring:
    Min pappa (81år gammal och multisjuk) skulle i sommras göra en adressändring för sitt företag. Ärendet knappades in två gånger, vilket resulterade i att pappa fick kravbrev, hot om inkasso osv trots att han han hade betalt. Det var inte Sv adressändring som upptäckte vad som var fel, utan min pappa. Det kostade honom 750kr.

Nu är det dags igen, denna dag ska förtaget defenitivt stängas, och all post från och med idag gå hem till pappa. Det går inte att lösa med mindre än att pappa ( som forfarande inte kan lämna hemmet pga sjukdom) ska ta sig in på ett postkontor för att göra denna ändring. Till ytterligare en kostnad av 750 kr!!! Veckans tistel till Sv adressändring!!!
    skrev om Svensk Adressändring:
    Min son flyttade för en månad sedan till annan ort. Han hade bott inneboende hos en släkting. Min son började fråga mig om jag kunde åka till förra adressen och se om han fått posten dit eftersom han saknade en hel del post. Släktingen är bortrest så det var inte lätt att få kontakt. Tillslut fick jag hjälp att kolla posten och mycket riktigt fanns sonens post där. Ringde adressändring och påtalade detta och att jag inte ville att det skulle hända igen. Killen jag pratade med lovade personligen att detta skulle funka. Nu saknar min son post igen. Samma sak denna gången. Så varför ska man beställa adressändring som kostar men som inte funkar. Irriterad mamma
  • Status: 11
    skrev om Svensk Adressändring:
    Det fungerar inte. Man betalar för en service som man förväntar sig att det ska fungera utan några konstigheter. Om vi får vår post så är den minst en veckas försening. Det händer även att posten inte kommer fram till oss längre. Tack för det Svensk Adressändring AB. Har Posten och Bring Citymail något delaktighet i detta? Då inget tycks fungera.

skrev om Svensk Adressändring:
    En av de sämsta tjänster jag någonsin använt och på det den värsta kundservicen, vad finns det för alternativ egentligen?
  • Status: 279
    skrev om Svensk Adressändring:
    Lyckas de någonsin göra rätt? För andra gången strular det. Sedan förra ändringen får jag fortfarande post fel, och nu när jag ska byta igen kan man inte komma vidare på deras webbplats. Suck.. orkar inte. Handlar saker på nätet mer än 1g veckan utan problem, hur kan det vara så svårt att göra ett fungerande formulär här?

Måste lägga till; Nu när jag äntligen fixat brev som ska hit och dit, och fått till vidarebefodringen såfår jag nu post från i stort sett alla Emma K i Sverige.... Instämmer med ovanstående. Vad finns det för alternativ??
  • Status: 186
    skrev om Svensk Adressändring:
    Svensk Adressändring har "Få din post dit du vill", med den dåliga kontroll de har borde den vara "Få någon annans post dit du vill". Någon annan lyckades använda sig av Svensk Adressändring och en falsk namnteckning för att ändra min adress, två gånger. Med tanke på att jag varit i kontakt med Svensk Adressändring efter första gången kan man tycka att de borde varit mer misstänksamma andra gången. Märkligt nog lyckades adressändringen gå igenom trots att jag kontaktat dem omedelbart efter att kontrolluppgiften gått ut. Eftersom de dessutom vägrade att hjälpa till med polisanmälan och inte heller gav mig någon ursäkt har jag svårt att tycka att de är värda någonting annat än en etta.