Johan Eriksson

Johan Eriksson

Johan Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Johan Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johan Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Eriksson har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Johan Eriksson

Sedan starten hos Reco 2019
Emelie D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Kungälv

Johan är otroligt professionell i sitt arbete och inger en trygghet i allt vad en försäljning av ens hem kan innebära. Han har varit tydlig och rak i vad det innebär att sälja på en svajig marknad och stöttat igenom hela processen. Vi är väldigt tacksamma för Johans arbete och kommer absolut att både rekommendera samt vända oss till honom vid kommande försäljningar.

Nipunie W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Kungälv

We are truly satisfied with the services provided by Johan during our home buying process. From the beginning, Johan stood out as an outstanding professional. He clearly explained each step of the process, making sure we understood and were comfortable with it. He was always available to answer our questions or address any doubts we had, making us feel both secure and well-informed throughout our journey from viewing to closing the purchase. We highly recommend Johan to anyone looking for a knowledgeable and reliable real estate agent who truly cares about his clients.

Christopher Jan Magnus S
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nol

Jag uppfattar Johan som kunnig, trevlig, ärlig och effektiv.

Amanda B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nol

Tillmötesgående, trevlig och snabb på att återkoppla. Vi är väldigt nöjda med Johan och kan varmt rekommendera honom.

Mikael K
Skepplanda

Fungerade problem fritt, och han hade bra kunskap. Jätte tackasamma

Ellen B
Skepplanda

Processen med försäljningen med Johan har upplevts väldigt trygg. Han upplevs ha god kunskap och är mycket lyhörd.

Jessica H
Skepplanda

Trevlig mäklare. Bra kontakt. Snabba svar. Förvånansvärt snabb affär.

Jakob S
Nödinge

Härlig, ärlig, håller vad han lovar. Nöjd från start till slut. Rekommenderar Johan starkt !

Arvid R
Surte

Johan har varit fantastisk än så länge, jag kan inte räkna hur många dumma frågor jag har ställt till honom, i person, i sms och i telefonsamtal, och varje gång har han svarat med kort varsel och bra attityd. För att sätta det i perspektiv, jag är en person som hellre ställer 10 frågor för mycket än 1 fråga för lite, och ifall han efter fråga nummer 85 hade sagt till mig ''Nu får du lägga av med dem dumma frågorna, jag har inte tid för detta'' så hade jag varit fullt förstående, fast han har svarat på varenda en med glad positiv inställning. Rekommenderas starkt!

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket för din rekommendation, Arvid! Det värmer i hjärtat. Verkligen en superfin bostad du har fått tag på. Vi ses om några veckor igen! // Johan

Milad Y
Surte

Han var trevlig och kunnig! Kändes bra

Svar från Johan Eriksson

Tack, Milad och Grattis återigen till ditt nya boende! // Johan