Kajsa Bergklint

Kajsa Bergklint

Kajsa Bergklint är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Kajsa Bergklint har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Kajsa Bergklint har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.8. Kajsa Bergklint har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

109 omdömen om Kajsa Bergklint

Sedan starten hos Reco 2019
Olof B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Hägersten

Mycket bra och trevlig mäklare. Professionellt bemötande och samtidigt ödmjuk och lyhörd och förstod våra önskemål om en lugn och korrekt säljprocess utan att stressa fram beslut. Det har varit lätt att kommunicera och samarbeta med Kajsa, och hon månar om att vi förstår processen och hon inger stort förtroende.

Johan K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Hägersten

Trevlig, tillmötesgående utan att vara påträngande.

Elisabeth B
Hägersten

Kajsa är mycket engagerad, kunnig och lyhörd för sina kunders behov. Vi rekommenderar varmt Kajsa.

Christian L
Bandhagen

Trevlig och tillmötesgående. Toppen!

Jens B
Bandhagen

Otroligt hängiven! Hon har sålt 2 lägenheter åt mig, där jag fått mer än vad jag kunnat önska och båda har sålts på privata visningar

Per R
Bandhagen

Kajsa gjorde ett jättebra jobb med att sälja vår lägenhet, trevligt bemötande och lätt att kommunicera med. Vi är supernöjda!

Albin L
Bandhagen

Lösningsorienterad, tillmötesgående, jordnära men ändå professionell. Mycket bra!

Susanna T
Bandhagen

Kajsa är otroligt professionell, effektiv och drivande. Min upplevelse av henne var att det var verkstad direkt, inga tomma snack. Hon sålde min bostad samma dag som vi tecknade mäklarkontrakt. Hon har mina varmaste rekommendationer!

Cornelia A
Bandhagen

Toppen bemötande, lätt att komma överens med och duktig

Selamawit Belay W
Bandhagen

Hon är trevlig och kunnig på hennes yrke.