Helén Wahlgren

Helén Wahlgren

Helén Wahlgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Helén Wahlgren har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Helén Wahlgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Helén Wahlgren har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Helén Wahlgren

Kjell K
Sålde sitt hus med hjälp av Helén Wahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Jättebra hjälp och informativt

Malin H
Köpte sitt hus med hjälp av Helén Wahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
Torbjörntorp

Bra stöd och hjälpsam för både köpare samt säljare.

Emil M
Torbjörntorp

Helt utmärkt 15/5 möjliga 😊 mycket hjälpsam även åt mig som köpare.

Wiking B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Wahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
Falköping

Bra kommunikation, trevlig och kunnig

Marie H
Floby

Ett mycket professionellt sätt att vägleda mig i att förstå vad allt betyder, hon var mycket bra, jag är så tacksam att Hele’n var min mäklare Tack

Claes-göran O
Floby

Jättefin lyhörd och hjälpsam. Världens bästa mäklare 🥰

Ulf B
Falköping

Engagerad och intresserad av att allt skall bli bra?

kristian L
Södra Bestorp

allt har fungerat bra och vi kan bara ge bra omdöme