Johan Agnesund

Johan Agnesund

Johan Agnesund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Habo

Johan Agnesund har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Johan Agnesund har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 268 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Agnesund har haft 65 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

268 omdömen om Johan Agnesund

Mirella I
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Torestorp

Trevlig och flexibel i att ordna visning för oss. Trevligt bemötande

Erik S
Södra Park

Otydlig information och ett tillägg i köpekontraktet som vi inte fick reda på förrän vid påskrift gjorde att husköpet inre blev som tänkt,hade vi fått den informationen tidigare hade affären stt annorlunda ut.

Svar från Johan Agnesund

Hej Erik Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tråkigt att ni upplever att jag varit otydlig, detta får jag ta till mig. Gällande tillägget i kontraktet: Tillägget i kontraktet är till för att skydda er som köpare. Både säljare o köpare hade som vanligt fått information om detta tillägg innan kontraktsskrivningen. Med vänliga hälsningar Johan Agnesund Svensk Fastighetsförmedling

Angelica R
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Backamo

Bra bemötande; proffsig och saklig men ändå trevlig, personlig och ärlig. Våra förväntningar var att få huset sålt med ett bra bollplank som ville hjälpa både oss och köpare att bli nöjda och det blev lyckat!

Olle R
Backamo

Johan är lugn och metodisk. Hjälpte oss sälja vår bostad. Jättetrevlig och proffsig. Kan varmt rekommendera Johan!

Birgitta R
Månsarp

Johan ställer alltid upp när man har frågor.

Peter S
Trånghalla

Hej. Jag är nöjd med Johan Agnesund

Åsa S
Trånghalla

Vi är mycket nöjda med vår mäklare 😊

Gustav H
Gunnarsbo

Mycket bra kontakt, allt bara flöt på👍🏽

Yakup S
Månsarp

Johan är en trevlig och kunnig mäklare. Kan starkt rekommendera honom.

Patrik B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Habo
Havstenshult

Tycker Johan var en bra mäklare, lätt att få tag på morgon till kväll Hjälpte mig att hitta rätt bostad med mina behov, väldigt driven