Stefan Mjellander

Stefan Mjellander

Stefan Mjellander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Stefan Mjellander har varit registrerad mäklare sedan 2023-10. Stefan Mjellander har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.5. Stefan Mjellander har haft 2 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

4 omdömen om Stefan Mjellander

Sedan starten hos Reco 2024
Ida H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Mjellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Fyllinge

Otroligt bra bemötande! Tack bästa Stefan för all hjälp med vårt köp!

Ingrid Z
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Mjellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Vilshärad

Har haft god kontakt med min mäklare, men bara genom mail, då jag bor utomlands, vilket kanske har varit en fördel för honom. Har inte haft några som helst problem att ge honom , eller hans företrädare , fullt förtroende vid försäljningen.Har fått all information skickat till mig under hela tiden, så det har kännts tryggt. Är tredje gången som jag ,och tidigare min mamma, använt oss av Svensk Fastighetsförmedling i Halmstad under de senaste 10 åren och jag är nöjd nu, precis som min mamma var när vi sålde min brors 2 hus.

Torleif J
Vilshärad

Jag har inte mycket kontakt mer Stefan men han verkar vara mycket engagerad och ansvarstagande att jag skall ställa upp på avtalad tider och att unna medverka.

Malin H
Sålde sin stuga med hjälp av Stefan Mjellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Östra Stranden

Proffesionell, trevlig och kunnig. Super duktig på att svara och återkoppla både via sms och samtal. Tack vare Stefans engagemang och vilja blev det en väldigt snabb försäljning och vi är super nöjda.

Svar från Stefan Mjellander

Tack för ditt fina omdöme! Vänligen Stefan