Hannah Esgård

Hannah Esgård

Hannah Esgård är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Hannah Esgård har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Hannah Esgård har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.8. Hannah Esgård har haft 81 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

103 omdömen om Hannah Esgård

Sedan starten hos Reco 2021
Sofia K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Långshyttan

Hannah är en positiv, vänlig och kunnig mäklare som tålamodigt svarat på alla våra frågor. Glad, positiv och service inriktad. Tacksam för att allt gick så smidigt med vårt köp av bostadsrätten.

Kajsa P
Köpte sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
HEDEMORA

Proffsigt bemötande och man känner en trygghet!🥰

Marina S
Sålde sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
HEDEMORA

En mycket lyckad försäljning tack vare Hannahs råd om Aktiv matchning och Förhandsvisning.

Lena O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Hedemora

Trevlig, positiv och kunnig mäklare. Ingen kunde väl tro att på en månad så var allt klart. Informerat mig om läget och givit mig förslag hur vi kunnat gå vidare i processen

Eva B
Gustafs

Trevligt bemötande, tydliga erbjudanden och vad vi kunde förvänta oss. Vi ville sälja snabbt och få hjälp med allt. Hanna gav oss bra råd och höll oss informerade hela tiden. Vi har känt oss väldigt trygga med Hanna! Super nöjda är vi!

Gunilla R
Hedemora

Vi blev jättebra bemötta. Våra förväntningar var att det skulle gå snabbt, och det gjorde det. Om hon inte kunde ta tel, så hörde hon av sig strax efteråt. Vi är jättenöjda med Hanna.

Per F
Säter

Jag och min syster valde Hannah utifrån personliga möten med totalt tre olika mäklare. Hanna övertygade genom att vara förtroendeingivande, strukturerad, noggrann, personlig och trevlig. Hon hade en plan som hon presenterade och som hon sedan följde upp. Hon var duktig på att förklara hur försäljningen skulle gå till. Jag tycker att hon har hållit det hon lovade! Hon gav oss stora förväntningar om att försäljningen skulle gå bra och de förväntningarna infriade hon. Hon har följt upp de uppgifter som hon hade ansvaret för...

Linnéa P
Säter

Från första stund blev vi bemötta med vänlighet och värme. På visningen var hon trevlig och saklig, svarade på alla frågor på ett bemötande sätt. Vi har bara träffat en mäklare innan, så vi hade inga direkta förväntningar, men hon är en bra förebild för mäklare.

Gunilla A
Långshyttan

Hannah gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av mitt hus. Hon är trevlig, tillförlitlig och professionell.

Linus N
Hedemora

Otroligt trevlig, lätt att ha att göra med, hon förstår mig enkelt och är en grym mäklare på att bolla idéer. Rekommenderar Hannah starkt alla dagar i veckan!