Mats Wahlbäck

Mats Wahlbäck

Mats Wahlbäck är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Mats Wahlbäck har varit registrerad mäklare sedan 1995-08. Mats Wahlbäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.7. Mats Wahlbäck har haft 66 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om Mats Wahlbäck

Sedan starten hos Reco 2018
Oscar D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Riktigt skön kille! Väldigt trevlig och skämtsam. Han hade snabba svar och var bra påläst så att jag fick reda på allt jag behövde veta. Bra, tydlig och effektiv mäklare! Han fick allt spikat och klart på 1 vecka

Kasper H
Kungsbacka

Jag tycker att Mats har varit tydlig, besvarat mina frågor och varit snabb i sitt agerande. Mats hjälpte mig till min första bostad.

Marie B
Sålde en tomt med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Åsa

För oss har Mats gjort ett fantastiskt arbete med en fastighet som varit väldigt svårsåld, tillika speciella kunder som är mycket trevliga, där det varit viktig att förstå andras kulturer mm. Mats är mycket kunnig, serös och trevlig! 😀

Svar från Mats Wahlbäck

Tack Marie, det har varit en ära att få hjälpa er med tomtförsäljningen. Kul att höra att ni uppskattade mitt arbete. Glad Påsk.

Katarina P
Sålde sitt hus med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Åsa

Proffsigt, stort engagemang och vänligt bemötande

Staffan M
Köpte sitt hus med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Erfaren, proffsigt bemötande, bra start på vårt möte hade tid och presentera försäljningsobjektet, bra genomgång hur köpet/kontrakt skrivs. Mycket nöjd kund!

Dan S
Kungsbacka

Bra! Texten måste vara minst 30 tecken. Jag brukar inte svara på undersökningar.

Rasmus L
Kungsbacka

Har bara haft bra interaktioner med Mats, utöver detta besvarar han även alla frågor snabbt.

Maria N
Kungsbacka

Matas har varit professionell och tillmötesgående! Har hittills bokat en lägenhet genom honom och ser fram emot att fortsätta processen hela vägen fram tills köpet är gjort.

Lisbeth K
Kungsbacka

Vi blev mycket väl bemötta. Våra förväntningar infriades till fullo. Kunnig och förklarade allt rörande köpet mycket tydligt och väl.

Filip G
Kungsbacka

Han är mycket professionell och svarar alltid på frågor snabbt.