David Rågberg

David Rågberg

David Rågberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

David Rågberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. David Rågberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. David Rågberg har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

71 omdömen om David Rågberg

Sedan starten hos Reco 2020
Jens Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Jag blev vänligt och respektfullt bemött av David. Han lyssnade på mina önskemål och agerade därefter. Det var smidigt i kontakten hela vägen. Jag är helt nöjd och har inga som helst klagomål, den enda anledningen till att det inte blir fullt betyg (”exceptionellt”) är att detta är min första bostadsaffär och jag har således inget att jämföra med, varför det blir svårt att använda det ordet. Så det är alltså ingen bedömning av Davids meriter. Han har gjort ett mycket bra jobb!

Jennifer S
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

David upplevdes väldigt trovärdig och engagerade som mäklare. Han gjorde köpet av lägenheten väldigt enkel och snabb.

Carl B
Kungsholmen

David är extremt professionell och en väldigt duktig mäklare! David höll oss välinformerade under hela processen, men framförallt höll han oss väldigt lugna! Jobbade hårt och snabbt, och sålde vårt objekt på ca en vecka. Jag kan varmt rekommendera David som mäklare!

Lars Harald B
Kungsholmen

Utmärkt person. Väl påläst, verbal och lättillgänglig.

Frida R
Kungsholmen

David är sålde vår lägenhet på en vecka! Han är effektiv, trevlig och otroligt tillmötesgående. Lyssnade på våra idéer och svara på våra frågor oavsett om det var en helgdag och sent på kvällen (även under mello-finalen;))! Tack David för du gjorde försäljningen möjlig för oss till ett fantastiskt pris i en trög marknad. Vi är mer än nöjda och kommer definitivt använda David som mäklare i framtiden. Hälsningar Frida och Calle

Karl Viktor L
Kristineberg

David var tydlig, rak och effektiv.

Jorma S
Lilla Essingen

YRKES KUNNIG, SUPER TRÄVLIGT, ARBETSAM, SUBER BRA SOM MÄKLARE !!! JAG KAN VERKLIGEN REKOMMENDERA !!! HAN GÖR 100% ARBETE !!!

Andrejs L
Kristineberg

Mycket sympatisk och effektiv mäklare som ledde oss genom hela processen.

Iwa H
Kristineberg

Vi är jättenöjda med David! Trevlig, tydlig, lätt att kommunicera fram och tillbaka med. Allt har varit så smidigt från första mötet till försäljning. Dessutom kunnig på området och föreningen. Jag skulle absolut rekommendera vidare honom till andra!

Ulf T
Kungsholmen

Efter vi anlitade David för att sälja en lägenhet på Kungsholmen så har David under processen drivit processen framåt och kommunicerat tydligt med oss vilket utmynnade i en lyckad försäljning av lägenheten. David är sympatisk, lugn och förtroendeingivande och vi kan verkligen rekommendera David som mäklare.