Per-Henric Olsson

Per-Henric Olsson

Per-Henric Olsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Per-Henric Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-09. Per-Henric Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.6. Per-Henric Olsson har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

110 omdömen om Per-Henric Olsson

Sedan starten hos Reco 2017
Mikael C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Färjestaden

Trevligt bemötande och förtroendeingivande. Återkopplat frekvent för de frågor som hanterats.

Veronica M
Borgholm

Saknade återkoppling och respons i början. Svår att få tag I. Verkar inte intresserad av att sälja utan jag fick jaga och ligga på som intressent.

Kungspasset A
Köpte sin bostad med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Öland Mellersta

Han är korrekt, tar hänsyn på ett ärligt sätt för både säljare och köpare, förtroendegivande.

Eva W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Trevligt bemötande Proffsigt upplägg

Eleonor B
Sålde sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Kalmar

Kunnig, erfaren, professionell. Kändes tryggt genom hela processen från fotografering visning till försäljning med Per-Hgnrilc. Mycket nöjd

Väinö B
Köpingsvik

Jag har sålt en villa och köpt en lägenhet för 5 år sedan och trivdes mycket bra med kontakten med Per-Henric.. När jag skulle sälja en gammal Ölandsgård föll det sej naturligt att kontakta Per-Henric för att ombesörja försäljningen.

Gudrun G
Öland Mellersta

Per Henrik är trevlig och tillmötesgående. Han har en strategi för försäljning vilket jag uppskattar. Han är lugn och tar inte ut något i förskott. Det ska vara en överenskommelse på papper.

Anton S
Köpte sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Borgholm

Vi är väldigt nöjda med kontakten med Pelle, hans rådgivning och sättet som han hanterade dialogen med säljaren. Från visning till kontraktssignering svarade han på frågor och vägledde oss genom köpet. Varma rekommendationer!

Svar från Per-Henric Olsson

Stort Tack Anton för fint omdöme och gott att höra att ni känt er trygga, det är viktigt! Hörs snart igen!

Gösta J
Borgholm

Trevlig och seriöst bemötande från Per-Henrik! Han fixade en bra försäljning på några månader trots tuffa tider på bostadsfronten. Jag är mycket nöjd.

Svar från Per-Henric Olsson

Tack Gösta för dina värmande ord, jag är glad att du är nöjd!

Åsa F
Borgholm

Vi blev bra bemötta när vi kontaktade mäklaren. Vi har fått tag i honom när vi behövt och han har varit väl tillmötesgående mot oss. Då vi bor en bit bort kunde vi ses en söndag för att skriva på papper vilket var jättebra för oss.

Svar från Per-Henric Olsson

Tack Åsa för trevliga samtal och möte i söndags, vi hörs snart igen!