Nanna Andersson

Nanna Andersson

Nanna Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Nanna Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Nanna Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.8. Nanna Andersson har haft 17 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

32 omdömen om Nanna Andersson

Linda Z
Köpte sin stuga med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Mollösund

Vi är väldigt nöjda med Nanna och hur hon bemötte oss vid vårt köp av huset på Mollösund! Nanna har varit trevlig och professionell hela vägen.

Svar från Nanna Andersson

Största tack Linda! Så roligt att det blev ni som till slut köpte denna ljuvliga fastighet. Ni har mycket fint framför er att uppleva och njuta av. Grattis igen, vi hörs och ses snart :)

Svante Robert H
Sålde sitt hus med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Mollösund

Glad trevlig o kunnig.Försäljningen gick ganska fort fastän det har varit lite tröga tider.Nöjd med priset och mycket trevliga köpare

Svar från Nanna Andersson

Tack för ett fint omdöme Svante och inte minst för ett gott samarbete! :)

Martin A
Mollösund

En glad och positiv tjej som ser möjligheterna. Speglar både kund och säljare på ett bra sätt.

Svar från Nanna Andersson

Varma tack för omdömet och stort grattis till er nya fritidsbostad! Vi hörs och ses snart :)

Bo Axel Gunnar C
Sålde sin stuga med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Mollösund

Nanna har hela tiden visat stort intresse för oss och vårt objekt. Hon har, vad vi kan förstå, gjort riktiga bedömningar om hur vi successivt skall gå vidare i processen och när det är riktigt att byta säljtaktik. Dessutom har hon varit mån om våra önskemål om vilken typ av köpare vi helst ville ha. Nanna kan varmt rekommenderas. Gun och Bo Claeson

Svar från Nanna Andersson

Bästa Bo & Gun - tack så hemskt mycket för det fina omdömet och att jag fick förtroendet att vara del i denna affär. Vårt fina samarbete löpte ut i en lyckad affär där vi hittade absolut rätt köpare till er ljuvliga fastighet. Tack igen för den trevliga och goda lunchen efter kontraktsskrivningen. Vi hörs och ses snart! :)

Terese D
Varekil

Nanna är mycket kunnig, tydlig och tillmötesgående. Hon är dessutom sprudlande glad. Vi fick ett bra bemötande vid vårt husköp. En service långt över förväntan, tack!

Svar från Nanna Andersson

Varma tack Terese! Jag hoppas att ni kommer trivas toppen i er nya bostad på Klevedalen :)

Richard G
Varekil

Nanna var absolut kanon. Hon håll oss underättad hela tiden. Hon besvarade alla mina frågor och forklarade på engelska när jag var osäker på svenska. Kortfattad hon var jättebra på varje sätt. Richard Griffin

Svar från Nanna Andersson

Tack för det fina omdömet, vi har haft ett gott samarbete såväl på svenska som engelska. Vi ses i juni när ni kommer hit till Orust igen :)

Therese A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Mollösund

Proffsigt bemötande och genomförande under hela processen. Väldigt hjälpsam, lätt att nå och tillmötesgående. Tycker dock att arvodet efter förfrågan kunde reducerats något, då det blev så snabb affär att objektet inte kom ut på marknaden.

Ros-Marie W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Mollösund

Har ingen erfarenhet av Nanna utan det var första gången vi fick möta henne. Vilket blev jättebra

Jonas P
Mollösund

Trevlig och proffsigt bemötande.

Lars E
Svanesund

Kan varmt rekommendera Nanna Andersson. Hon är engagerad och brinner för sitt uppdrag. Sålde vårat hus innan visning. Allt har gått smidigt från första början.

Svar från Nanna Andersson

Varmaste tack för ett gott samarbete, Lars!! :)