Stephanie Wehage

Stephanie Wehage

Stephanie Wehage är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Stephanie Wehage har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Stephanie Wehage har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.9. Stephanie Wehage har haft 16 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

179 omdömen om Stephanie Wehage

Sedan starten hos Reco 2021
Eva A
Sålde sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Käringön

Engagerad, trevlig och kompetent. Med stort engagemang genomförde Stephanie försäljningen av vårt hus.

Svar från Stephanie Wehage

Jag är lyckligt lottad som fick vara med på er resa :) Tack Eva!

Annika L
Köpte sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Ellös

Stephanie gör ett toppenjobb, hon är en mycket förtroendeingivande mäklare.

Svar från Stephanie Wehage

Varmaste tack Annika och varmt välkomna till Orust :)

Stig S
Sålde sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Ellös

Noggrann , Kunnig , Positiv, Tar väl hand om klienten, med löpande information om varje händelse i processen. Rekommenderas för kommande uppdrag !

Svar från Stephanie Wehage

Tack snälla Stig- det har varit ett sant nöje ska du veta!

Charlotth S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Gullholmen

Fantastisk mäklare som under hela procesen guidade oss på ett tydligt och tryggt sätt. Stefanie förstod våra önskemål och möjliggjjorde att vi nu är ägare till vårt fantastiska sommarboende och som sammanförde oss med de mest underbara säljare. Affärnen känns så mycket bätrre än vad vi någonsin hade kunna drömma om ❤.

Svar från Stephanie Wehage

Helt underbart; tack snälla Charlotth och varmaste lyckönskningar igen!!

Helen B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Gullholmen

Proffesionellt och engagerat stöd genom hela processen. Tydlig, rak och ärlig kommunikation och dialog. Vad som skulle vara ännu bättre, i början när en het intressent dök upp så var det full aktivitet för att bestämma visning m m och när det var gjort så blev det tyst och det skapade osäkerhet för oss, när allt tog fart igen så var S fantastiskt tillgänglig för alla spörsmål som dök upp, för och nackdelar, göra si eller så, vad är bäst om m m. STORT TACK S som skapade förutsättningar för oss att göra den här affären på bästa sätt!!

Svar från Stephanie Wehage

Bästa Helen, stort tack för ditt fina omdöme! Visst är det så att man tidvis sitter som på nålar i inväntan på nästa steg. Men så fantastiskt fint hur affären snabbt var klar och med strålande resultat och nöjda parter! Nya äventyr väntar! :)

Torbjörn S
Gullholmen

Med ett fantastiskt trevligt bemötande och imponerande engagemang hittade Stephanie den perfekta matchningen mellan säljare och köpare ! Hon lever mer än väl upp till våra förväntningar på en noggrann och effektiv process..

Svar från Stephanie Wehage

Ett sant nöje!! Tack för fina ord. Vi lär ses ute på ön :)

Peter B
Gullholmen

Fantastiskt Engagerad, Kompetent, Tydlig och ruskigt Trevlig 🤗 Tack vare Stephanie hittade Köparen och Säljaren varandra!!! TACK 🙏

Svar från Stephanie Wehage

Varmaste tack för fint lämnat omdöme, och framförallt för förtroendet :) Ärofyllt uppdrag!!

Lars Olof A
Svanesund

Stephanie Wehage är trevlig, lyhörd, kunnig, flexibel och tillgänglig. Det var lätt att få svar på frågor och lätt att hitta tid för visning. Rekommenderar gärna Stephanie till vänner och bekanta.

Svar från Stephanie Wehage

Varmaste tack för så fina ord Lars Olof! Ser fram emot att få guida er bland alla pärlor här ute :)

Emöke L
Svanesund

Jag kan bara säga det bästa om henne. Lyhörd, flexibel, hjälpsam, kunnig,, det var alltid enkelt att få kontakt med henne, och hon följde upp hela "processen" noggrann. Informationen vi fick från henne var tillförlitliga. Hon var entusiastisk på ett naturligt sätt, utan överdrifter och utan att vara "plastig". Hon hade hela tiden en positiv framtoning som gjorde att det var enkelt att genomföra affären.

Svar från Stephanie Wehage

Tack snälla ni! Det har varit så fint att få vara del av er "bostadsresa" :) Återigen; varmt välkomna till vackra Orust!

Johan A
Svanesund

Alltid ett mycket bra bemötande Professionell, trevlig och hjälpsam Ställer alltid upp med råd och stöd Mycket kunnig inom sitt område inte minst med sin lokalkunskap Mänga fina ord och Stephanie förtjänar dom alla!

Svar från Stephanie Wehage

Bästa Johan & Ester, varmaste tack för era fina ord. Det har varit ett sant nöje och fantastiskt fint teamwork! Tack för ert förtroende!