Daniel Andersson

Daniel Andersson

Daniel Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Daniel Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Daniel Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 166 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Andersson har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

166 omdömen om Daniel Andersson

David P
Sålde en tomt med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Trädgårdsstaden

Vi är supernöjda med Daniel som mäklare! Han är realistiskt och ger rätt förväntningar från start, transparant och ödmjuk. Han är också ett bra bollplank när det kommer till själva försäljningen.

Viktoria C
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hasselbacken

Daniel är den bästa mäklaren! Får alla bekväma och bemöter alla med ett leende på läpparna. Har inget annat att säga än att han gör ett oerhört bra jobb!

Karin J
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hasselbacken

Förtroendeingivande och enkel att ha att göra med.

Semir C
Hasselbacken

Han är bäst. Har använt han under två uppdrag och han har levererat varje gång. Rekommenderar Daniel starkt! 👏

Domingo Antonio F
Skövde

Han har alltid varit tillgänglig och gjort processen snabb och enkel. Han är mycket vänlig och alltid med ett leende. 👏🏼

Michelle Alexandra S
Skövde

Han är trevlig, beslutsam och tydlig.

Elin Z
Segerstorp

Vi är så nöjda med Daniel! Så jordnära och snäll. Väldigt hjälpsam på alla sätt och vis.

Martin A
Segerstorp

Har haft Daniel som mäklare ett flertal gånger. Engagerad och lättsam 👌🏻

Yvonne N
Vasastaden

Jag upplever Daniel Andersson som en väldigt kunnig, noggrann och hjälpsam mäklare som dessutom alltid är trevlig och lugn. Han kom alltid i tid, svarade alltid i telefonen samt tog sig tid att svara på mina frågor eller hjälpa mig med mäklargrejer. Jag har stort förtroende för honom och skulle rekommendera honom till vänner och bekanta som går i hussäljartankar.

Ewa F
Vasastaden

Trevligt bemötande! Att förutsättningslöst titta på huset. Han gav oss spejs att kolla runt i lugn och ro. Var saklig och hjälpsam!