Mattias Almkvist

Mattias Almkvist

Mattias Almkvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Mattias Almkvist har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Mattias Almkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Almkvist har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Mattias Almkvist

Birgitta A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Almkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Solna

Mattias var mycket hjälpsam och är behaglig och trevlig som person! Kändes tryggt hela tiden då han hörde av sig. Och han var Lättillgänglig. Jag fick ett stort förtroende för Mattias från första början då jag kom in till Svensk fastighetsförmedling bara för att fråga vissa saker.

Ella Elizabeth A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Almkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Solna

Bästa mäklaren i Solna! Mattias är en inkännande, lyhörd, professionell och trygg mäklare men också en helt underbar och varm person som verkligen bryr sig om sina kunder och gör det lilla extra. Rekommenderar verkligen Mattias till alla som ska köpa/sälja och vi kommer definitivt höra av oss till Mattias när det är dags att sälja!

Svante H
Solna

Mattias var mäklare vid vårt köp av bostadsrätt. Han var mycket trevlig och tillmötesgående. Professionell och kunnig. Besvarade noga alla frågor. Enda lilla minus var att jag upplevde att han hastade igenom kontraktsskrivandet utan att stanna upp och lyssna tillräckligt länge när vi hade frågor. Han rekommenderas!

Barbro Maria A
Solna

Mattias är en mycket professionell mäklare. Jag kände mig trygg att ha anlitat honom. Alltid glad och med ett stort tålamod under processen. Vill verkligen rekommendera honom. Stort tack. Barbro

Marianne B
Bergshamra Södra

Är supernöjd med Mattias. Trevlig, proffsig och genuin. Känns tryggt att köpa vår bostad med Mattias hjälp!

Salar M
Solna

Proffsigt och kunnig mäklare med stor engagemang som har bred kundkontakt.

Marcus Ö
Bergshamra Södra

Jättebra, Mattias var kompetent, hjälpsam och gjorde alla delar av försäljningen enkla.

Svar från Mattias Almkvist

Tack Marcus, jag är väldigt glad att ni gav mig förtroendet att få förmedla eran bostad. Uppskattar det goda samarbetet vi haft sedan start. Hjälper er gärna igen i framtiden!

Ramin P
Solna

Mattias gav en bra känsla redan från början. Man märkte att han är en bra säljare, men på ett bra och ödmjukt sätt. Trots ostabil marknad, fick vi det pris som vi hoppats på. Rekommenderas starkt!

Svar från Mattias Almkvist

Tusen tack för de fina orden! I denna ostabila marknad är det viktigt att träffa rätt med både mäklare och kunder. Är väldigt glad att du valde mig att få representera din försäljning. Uppskattar att vi haft en fantastisk dialog från dag ett. Ser fram emot att få hjälpa dig i framtiden också.