Malou Parkkila

Malou Parkkila

Malou Parkkila är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Malou Parkkila har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Malou Parkkila har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 286 omdömen med ett betyg på 4.9. Malou Parkkila har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

286 omdömen om Malou Parkkila

Erika F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Centrum

Malou är en otroligt positiv mäklare, med otroligt bra erfarenhet. Hon bemötte mig proffesionellt och ärligt redan från start. Jag hade knappt några förväntningar på försäljningen av min lägenhet, dock gav Malou mig ändå hoppet att vi skulle sälja den. När vi sedan nådde vårt mål i budgivningen så insåg jag hur bra hon faktiskt är på det hon gör, och för det är jag evigt tacksam. Malou skapade nya visioner för mig, och hon skapade även en trygghet i mig som jag normalt sätt inte känner direkt. Malou är en sjukt bra mäklare...

Agneta S
Sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Ekeby

Malou är väldigt kunnig och kan svara på alla frågor. Hon är trevlig och återrapporterar snabbt. Snabb på att svara på telefon eller sms. Toppen

Helena B
Nyby

Malou är mycket professionell i sitt yrke. Hon är en seriös och hängiven mäklare. Jag är tacksam för all hantering med vår villaförsäljning.

Svar från Malou Parkkila

Hej Helena, stort tack för för din fina rekommendation. Jag är så glad för att jag fick möjligheten att hjälpa er i er försäljning och att ni blev så nöjda. Lycka till med ert nya boende. Allt gott, Malou

Emma L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Centrum

Fick en positiv erfarenhet att köpa genom Malou. :)

Svar från Malou Parkkila

Hej Emma, tack för din rekommendation. Vad roligt att ni är nöjda! Grattis till er nya lägenhet och lycka till med renoveringen. Ha en fortsatt fin dag! Malou

Björn B
Centrum

Trevlig informativ saklig snabb ärlig vänlig

Svar från Malou Parkkila

Hej Björn, stort tack för din fina rekommendation och ert förtroende! Vad roligt att ni är nöjda! Vänligen, Malou

Salme M
Centrum

Mycket trevlig bemötande. Glad och trevlig Malou. Duktig mäklare.

Svar från Malou Parkkila

Hej Salme, stort tack för din fina rekommendation och tack för ditt förtroende. Varmt lycka till med din nya bostad! Vänligen, Malou

Karin Christina Larsdotter B
Centrum

Mycket trevlig mäklare. Utan problem ordnade hon snabbt fram en extra visning. Har tidigare haft dåliga erfarenheter av Svensk Fastighetsförmedling men Malou vann tillbaka förtroendet med råge.

Svar från Malou Parkkila

Hej Tina, varmt tack för din fina rekommendation och vad roligt att jag lyckades vända ditt förtroende för oss igen! Jag ska göra allt för att du inte ska bli besviken! Stort grattis till din nya fina lägenhet! Med vänlig hälsning, Malou

Sophia C
Köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Vallentuna

Trevlig, kunnig och ett proffesionellt bemötande.

Svar från Malou Parkkila

Hej Sophia, Tack för din fina rekommendation! Det är så roligt att höra att du är nöjd med min mäklartjänst! Stort grattis till ert nya fina hus och varmt välkomna till Vallentuna! Ha en fin dag, Malou

Alexander L
Vallentuna

Kompetent och trevlig fastighetsmäklare.

Svar från Malou Parkkila

Hej Alexander, tack för din rekommendation! Vad glad jag blir av att höra att du är nöjd med mitt arbete! Varmt grattis till ert nya fina hus! Vänligen, Malou

Susann H
Vallentuna

Varmt bemötande, samt kunnig och hjälpsam.

Svar från Malou Parkkila

Hej Susann, Stort tack för din varma rekommendation! Vad roligt att ni är nöjda! Stort grattis till ert nya fina hus och varmt välkomna till Vallentuna! Vänligen, Malou