Kristian Hermansson

Kristian Hermansson

Kristian Hermansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Kristian Hermansson har varit registrerad mäklare sedan 1987-04. Kristian Hermansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 3.7. Kristian Hermansson har haft 4 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 63% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

6 omdömen om Kristian Hermansson

Niklas O
Sålde en tomt med hjälp av Kristian Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Dålig på att hålla en underrättad. Informerade inte samfälligheten om ägarbytet. Svarar inte på mail om deklarationen

Evy H
Sålde sitt hus med hjälp av Kristian Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Täfteå

Det märks att Kristian är van att möta människor, hans mångåriga kompetens inom mäklaryrket är ovärderlig när man ska sälja eller köpa. Med lugn och säker hand förde han köpet i land. Vi har känt oss trygga och bekväma genom hela affären. Jag skulle rekommendera Kristian till mina vänner och bekanta vi en husförsäljning eller ett husköp! Vi är mycket nöjda jag och maken!/Ewy

Janna M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Ålidhem

Mäklaren sålde lägenheten till mig utan att dubbelkolla att bouppteckningen var klar - vilket den inte var och egentligen är det olagligt att sälja en lägenhet under sådana omständigheter. Det gjorde att lägenheten inte kunde tillträdas det datum mäklaren lovat. Vi hade redan anlitat hantverkare för renovering utifrån de löften vi fått från mäklaren, då de inte kunde infrias fick det konsekvenser inte bara för oss, utan även våra hantverkare och även köparna av vår lägenhet som ville tillträda så snart som möjligt. Därtill...

Johan M
Köpte sitt hus med hjälp av Kristian Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Bra bemötande av en kunnig mäklare Överlag positiv upplevelse De mindre negativa saker som finns är: * planlösning på objektet saknades * avtalet för varudeklarerat är i min mening viktat till säljarens fördel, vilket på detta objekt nog inte är ett problem men vilket på ett objekt i sämre skick är farligt * denna undersökning skickas ut nu och inte efter nyår då överlåtelsen hunnit ske och vi har hunnit komma till rätta och fått möjligheten att upptäcka eventuella fel

Evy D
Obbola

Trevlig och väldigt fint bemötande. Snabb återkoppling.

Anders B
Obbola

Vi är mycket nöjda med mäklaren. Vänligt bemötande, god kännedom om fastigheten utan att på något sätt överdriva. Smidig affär inga konstigheter. //Anders