Robert Olsson

Robert Olsson

Robert Olsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Robert Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-08. Robert Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Olsson har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 56% av sina kunder efter omdömen.

61 omdömen om Robert Olsson

Tor F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Örebro

Bra bemötande, svarade på alla frågor och var väldigt hjälpsam i att på kort varsel kolla på lägenheten igen innan köp.

Thomas G
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Karlskoga

Proffsig och saklig Gick igenom köpet på ett mycket förståreligt sätt.

Con F
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Kvinnerstatorp

Robert Olsson har tagit hand om försäljningen av vårt hus på bästa sätt. Han är mycket tillmötesgående och trevlig. Vi är helt nöjda och har känt oss trygga med honom under hela försäljningsprocessen.

Lotta V
Slussen

Väldig trevligt bemötande och kunnig på sitt jobb...

Bertil L
Fellingsbro

Bara goda erfarenheter. Trevlig, strukturerad, proffesionell. Kunde inte ha varit bättre.!

Anton Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Slussen

Väldigt tryggt att sälja med Robert. Trots en svår marknad sålde han vår lägenhet snabbt och vägledde oss rätt på vägen vilket var avgörande för att få till en försäljning!

Svar från Robert Olsson

Stort tack för de fina orden! Ser fram emot att besöka er fina gård framöver när ni har tillträtt ert nya boende! Allt gott till dig m familj! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling

Per Sune W

Grymt kompetent och kunnig mäklare, rekommenderas starkt!

Sofi W
Ormesta

Mycket proffsig, saklig och tydlig! Förtroendeingivande och pålitlig. Vi är mycket nöjda!

Petter E
Ormesta

Lugn och professionell. Tydlig och trygg genom hela processen. Bästa mäklaren vi haft utan tvekan.

Jon T
Ringstorp

Med Robert känner man sig trygg genom hela processen. Han är positiv, vänlig och lättillgänglig- ett riktigt proffs på det han gör! Rekommenderar Robert varmt till alla som går i säljtankar!