Rasmus Wickell

Rasmus Wickell

Rasmus Wickell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Rasmus Wickell har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Rasmus Wickell har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 248 omdömen med ett betyg på 4.6. Rasmus Wickell har haft 71 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

248 omdömen om Rasmus Wickell

Sedan starten hos Reco 2018
Anna H
Köpte sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Rasmus har en välavvägd blandning av proffsighet och värme. Tydlig och trygg. God kunskap. Vi kommer med glädje lämna över försäljningen av vår villa när det blir dags!

Annika W
Köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Utmärkt mäklare som vi kan rekommendera

Thomas S
Hovmantorp

En kompetent och skicklig mäklare!! Högsta betyg till honom från mig och min sambo👍

Helena J
Väckelsång

Snäll och trevlig och snabba svar

Mia N
Sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Väckelsång

Noggrann och bra med både köpare och säljare.

Mirza B
Lessebo

The broker is very flexible, outside of working hours and on weekends he responded very quickly to my inquiries through messages and phone calls, trying to explain everything to me, considering that this is my first experience in buying a house and real estate in general in Sweden.

Jana S
Hovmantorp

Jag tycker att vi fick ett trevligt bemötande av Rasmus, han kunde svara på ev frågor vi hade om bostaden

Kgn G
Älghult

Bra och professionellt bemötande hela vägen och alltid god tillgänglighet! Hade gärna samarbetat med Rasmus igen.

Brf B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Alltid lätt att ha att göra med Rasmus Klar o tydlig med info o pappersunderlag

Anneli H
Sålde sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Älghult

Vi har fått ett bra bemötande från Rasmus, mkt proffsigt. Vi förväntade oss en bra dialog och tillsammans lösa en försäljning Sammanfattningen är, Bra