Svenska Gummihuset

Svenska Gummihuset

Ring 0771-97 79 77 www.gummihuset.se
3.0

Svenska gummmihuset är Sveriges största e-handelsplats vad gäller Däck och Fälgar!

5 omdömen om Svenska Gummihuset

Mahbod K
Skrev om Svenska Gummihuset

Köpte kompletta hjul 2021. När jag i år (2023) ska byta ser jag att de är helt spruckna. Visar sig att jag "köpt" däck som är från 2018. Detta framgick tydligen i min OB som man mottager efter att ordern är lagd och klar. Ingen kompensation eller ursäkt får man heller. Dåligt.

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 760 omdömen 4.5 av 760 omdömen

Billy William E Billy William E
Fredrik W

Gummihuset ni är bäst. /Fredde

Daniel B
Skrev om Svenska Gummihuset

Snabb leverans och bra priser. Det tråkiga var att en fälg hade blivit skadad mitt i fälgen. Kändes lite struligt att jag måste skicka tillbaka och vänta på en ny fälg. därav en 3:a

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Mikael E
Skrev om Svenska Gummihuset

Gummihuset har en väldigt bra hemsida där man efter att ha valt vilken bil man har "rullas" det in en bil av valda modell i menyn. När man sedan bläddrar mellan de olika fälgarna som passar till bilen kan man även välja att visa hur fälgen skulle se ut på bilen. På detta sätt får man enkelt och snabbt en bra fingervisning om hur fälgarna passar in på just din bil. Jag var i behov av att skaffa nya däck inför sommaren och har under en längre tid varit sugen på att köpa nya fälgar till bilen. När det visade sig att tre...

Johan A
Skrev om Svenska Gummihuset

Ok pris, snabb leverans och välpaketerat! Jag kommer att handla via Gummihuset igen!