Svenska Huscompagniet AB

Svenska Huscompagniet AB

Ring 073-687 51 27 www.huscompagniet.se
2.0

Hustillverkare Som husleverantör har vi lång och gedigen erfarenhet. Vi har levererat hus till tusentals personer, som precis som du en gång hade en dröm om att bygga ett nytt hus och kom till oss för att förverkliga sina drömmar. Vi är en husleverantör som bygger hus med stor hänsyn till individuella önskemål och behov. Vi har över 100 grundmodeller av hus som vi kan anpassa till dig.

2 omdömen om Svenska Huscompagniet AB

Thore S
Skrev om Svenska Huscompagniet AB

.................................

Fasad & Interiör
4.7/5 i betyg av 65 omdömen 4.7 av 65 omdömen

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderin

Niels H
Skrev om Svenska Huscompagniet AB

Huset er fint. Men reklamen siger at det tager 21 uger at bygge huset. Nu er der gået 53 uger, og de er stadigvæk ikke færdige med restlisten hos mig. 2 råd hvis du vil skrive kontrakt med dem: 1: 0.5 til 1% af kontraktsværdien i bøde pr. uge forsinkelse er en normal branche standard. Ikke 0.05% som er deres standard. 2: Der skal naturligvis være forsinkelses bøde på både slut syn, restliste og garanti syn. Deres standard er kun bøde på slut syn. Derefter kan de vente 100 år med at afslutte restlisten.