Svenska Stengruppen

Svenska Stengruppen

8 omdömen om Svenska Stengruppen

Kenneth D
Skrev om Svenska Stengruppen

Kan varmt rekommendera detta företag. De levererade från start till mål. Kommer garanterat att handla här igen.

Astrid L
Skrev om Svenska Stengruppen

Kan verkligen starkt rekommendera svenska stengruppen! Hela köpprocessen har varit otroligt smidig. Personalen har varit väldigt serviceminded, hjälpsamma och flexibla. Uppmätning och montering gjordes proffsigt och snyggt. Och sist men inte minst var vi väldigt nöjda med utseendet av stenskivorna och hur de bearbetats. Allt har helt enkelt varit super, väldigt nöjd!

Nettan Lovisa B
Skrev om Svenska Stengruppen

Otroligt proffsiga och familjära. Rekommenderar starkt att köpa din stenskiva här 👌

Katarina H
Skrev om Svenska Stengruppen

Vi är supernöjda med vår leverans från Svenska Stengruppen! Flexibla, snabba på att svara innan leverans och två supersnabba och duktiga montörer. Kan inte annat än att lämna våra bästa rekommendationer :)

Oscar N
Skrev om Svenska Stengruppen

I samband med att vi renoverade huset 2019 uppstod ett behov av stenskivor till köket.

Vår entrepenör Qicon hade krokat ihop sig med en leverantör i Täby, men denne svarade inte ens på offertförfrågningar, och när jag väl på uppmaning från Qicon stötte på och fick en offert var denne sjukt dyr. Jag började luska runt och fann till slut Svenska Stengruppen (SSG) på Ritarslingan 3 i Arninge.

SSG drivs av en fyrhövdad syskonskara (tre systrar och en bror). De är otroligt trevliga. Det var mycket lätt att ha med dem att...

KATARINA N
Skrev om Svenska Stengruppen

En nöjdare kund går inte att få, jag kan verkligen rekommendera Svenska Stengruppen. Det började i första mötet i butiken i Täby där jag tittade på en sten till min nya bänkskiva. Säljaren berättade ärligt om egenskaperna stenen jag efterfrågade hade, även de mindre bra egenskaperna. Jag fick följa med in i deras lager och titta på de råa skivorna. Dessutom har personalen varit alltigenom trevliga, tillmötesgående och serviceinriktade från början till slut. Vid slutmätning på plats i mitt kök kom de med tips som resulterade...

LOUISE G
Skrev om Svenska Stengruppen

Sjukt proffsiga och väldigt prisvärda. Kvalitet rakt igenom från första mötet i butiken till leverans. De gjorde verkligen det där lilla extra som de varken behövde göra och inget jag heller hade förväntat mig. Tog in många offerter och Svenska stengruppen var både billigast, trevligast och hade bra leveranstider. Rekommenderar starkt!

CATHRINE B
Skrev om Svenska Stengruppen

Kvalitet rakt igenom. Lauri är en mycket kunnig, trevlig och ärlig person. Vi är så nöjda med stenläggning, mur och stentrappa. Kunde inte blivit bättre. Kan verkligen rekommendera Svenska Stengruppen. Vi kommer att anlita dem igen vid behov.