Katarina

36 omdömen om Katarina

Susanne R

Katarina är toppen! Hon är avslappnad och lyhörd utan att vara ”mjäkig”. Hon är bäst😄

Marie G

Katarina är som vanligt väldigt tillmötesgående. Hon är superflexibel, senast fick jag ett möte flyttat och då fick jag komma en halvtimma senare trots att hon slutade för dagen. Mycket uppskattat. Hon är superduktig och kommer med bra tips och förslag, jag litar helt på henne. Hon är grym och jag rekommenderar henne skarpt!

Lotta S

Katarina är väldigt socialt kompetent och är väldigt proffesionell och är riktigt duktig på sitt arbete. Jag åker extra till skövde bara för att få Katarina som klipper mig. Hon är alltid uppdaterad och man känner att hon lyssnar och gör sitt yttersta för att tillfredsställande kundens önskningar. Så tacksam att ha henne som frisör!

Tetyana J

Mycket skicklig frisör med fantastiskt kundbemötande

Annika S

Proffsig, lyhörd, kunnig, trevlig= bästa frisör jag haft 👍

Erika H

Katarina är toppen på allt jag behöver hos frisören.

Ulrika W

Väldigt duktig och har en stort kunnande som frisör har jag förstått. Alltid lika trevligt att klippa sig hos henne då det alltid blir trevliga samtal också.

Sara A

Trygg, trevlig, lugn, inkännande. Otroligt duktig, professionell.

Andreas A

Har klippt mig hos Katarina i 10-15 år, hon är duktig och trevlig. Rekommenderar henne varmt.

Heléne R

Har inte varit så nöjd med mitt hår på länge. Katarina är jätteduktig. Supernöjd med klippning, produkter och stylingtips.