Monika

97 omdömen om Monika

Stefan A

Monika besitter en unik kombination av yrkesskicklighet och mänsklig värme och lyhörd empati. Visar hänsyn och respekt gentemot kunden. Proffsighet och medmänsklighet är en oslagbar kombination i ett så utpräglat serviceyrke som frisör.

Mikael L

Monica är väldigt proffsig och skicklig. Det behövs bara några ord för att beskriva vilken frisyr jag vill ha, och resultatet blir bättre än jag förväntat mig. Dessutom är hon en varm och öppen person som är lätt att kommunicera med.

Felix H

Lite för dyrt för vad man får. Inte jätte grundlig fast annars bra

Farangis H

Den bästa frisören jag haft. 100% Åker från Stockholm till Uppsala för att hon ska klippa mig, helt klart värt det.

Marcus N

Monika är alltid väldigt trevlig.

Stefan J

Monika är alltid glad och trevlig,

Sandra A

Ett proffsigt bemötande som började redan några dagar innan min tid på salongen då hon ringde upp mig för att få en bättre bild av vad jag ville få ut av besöken samt informerade om olika alternativ. På plats tog hon reda på mer om vad jag önskade få fram av min klippning/färgning och tillsammans kom vi fram till en bra plan, vilket kändes mycket bra. Hennes mjuka sätt och sköna massagestol förstärkte hela upplevelsen ytterligare. En mycket rutinerad och proffsig frisör.

Debora P

Väldigt nöjd. Monika ger professionell rådgivning och sviker inte förväntningarna.

Gunilla elisabet margareta H

Tack Monika, wow vilket läckert grått hår jag fick!

Nicke W

Nästan alltid nöjd. Hittade tid snabbt.