T.B.Performance AB

T.B.Performance AB

Ring 070-761 63 03 www.tbperformance.se

Ska du köpa bil? Då ska du ta kontakt med oss på T.B. Performance. Vi har ett stort utbud prisvärda och begagnade bilar till försäljning på vårt billager och hjälper dig hitta din nya drömbil. Utöver försäljning erbjuder vi även verkstad och service om du behöver. Som kund hos oss kan du få hjälp med finansiering via Santander...

35 omdömen om T.B.Performance AB

Paula N
Skrev om T.B.Performance AB

Trevligt, proffesionellt och tillmötesgående.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Christoffer H

Vi köpte en husbil. Ett otroligt bra bemötande samt smidig affär och lätt att få tag på efter affären för frågor man glömde att ställa vid mötet!! Kan verkligen rekommendera denna bil firma.... Cristoffer haldemo

Carita G

Fantastiskt trevlig säljare som känns mycket omtänksam,förtroendeingivande och hjälpsam på alla sätt. Köpte en beg Tesla och bytte in min bil. Kan verkligen varmt rekommendera företaget 👍!

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Peter N

Bil köp samt försäljningen av annan bil

Eric S

Köpte en bil, och väldigt bra bemötande och smidig affär. Rekommenderar starkt för er som vill köpa en bil hos T.B.Performance AB!

Elias E
Skrev om T.B.Performance AB

Köpe en bil hos T.B Performance AB , och det blev en smidig och snabb affär, bemötande också var bra. Det negativa var tyvärr när jag försäkrade bilen på plats hos bilfirman och blev införmerad tydlig att jag har 14 dagars ångerrätt, men det blev inte så och när jag skulle byta försäkringsbolag, fick jag veta att jag inte hade rätt till ångerrätt rätt, eftersom jag försäkrade bilen på plats hos bilfirman. Sen var jag tvungen och ringa hit och dit och tillslut blev tvungen att avställla bilen i flera dagar och på så sätt...

Svar från T.B.Performance AB

Hej Elias, Kul att du är nöjd med ditt bilköp och skönt att vi löste försäkringsfrågan tillslut. Innan har det alltid varit 14 dagars ångerrätt även när jag som handlare tecknat en försäkring åt kund. Försäkringsbolagen har ändrat de nu på senare tid utan att jag haft vetskapen om det och har inte heller blivit informerad om detta föränn nu när du valde att ändra din försäkring kort efter bilköpet. Som tur var kunde jag med hjälp av länsförsäkringar ångra/avbryta din försäkring utan någon extra kostnad för dig...

Daniel V
Skrev om T.B.Performance AB

Köpte en båt, bemötandet var jättetrevligt. Dom löste allt. Jag är nöjd hittills ,

Tommy G
Skrev om T.B.Performance AB

Ombyggnad av bil Blev bemött på absolut bästa sätt Över förväntan Snabba svar på telefon, mejl osv, återkopplade alltid. Högsta kvalitet på utfört jobb, rekommenderar TB

Johan D

Jag köpte en Rs4 av T.B Performance. Thomas är mycket kunnig och hade god kännedom om objektet han sålde, han kunde svara på alla frågor jag hade. Inbytet av min gamla bil skötte de också mycket smidigt. Hela affären löstes snabbt och bra och jag kan absolut rekommendera T.B Performance. Johan, Gbg

Mathias G

Jag köpte min Ford Mondeo en tdi 2,5a diesel från Thomas på T. B Performens, jag blev mycket bra bemöt, satt nya fina sommar däck på, det följde även med bra dubbdäck till bilen, så jag blev mycket nöjd, kör bilen dagligen och har inte haft några som helst problem med den. Jag kan varmt rekommendera denna firman T. B Performens, tack Thomas. Mvh Kjell.

EMIL J
Skrev om T.B.Performance AB

Riktigt proffsig och trevlig! Grymt jobb hela vägen!

Michael v

Köpte min audi av Thomas och fick då hjälp med bränsleoptimering och montering av extraljus. Väldigt nöjd med den servicen jag fick.

Birgitta L

Thomas hjälpte mig att laga min Porsche. Han löste problemet som andra repratörer ej löste. 100% nöjd+ en nytvättad bil .

Vilma A

Performance AB gjorde ett bra intryck, snabb affär, inga krusiduller eller konstigheter.

Magnus L

Köpte en Golf R32 mk5 i årsskiftet och är nu tre månader fortfarande mycket nöjd och tillfreds med köpet. Thomas var väldigt trevlig och hjälpsam genom hela affären och allt gick smidigt med inbyte av min gamla bil.

Rebecka P

Riktigt trevliga. Bra service och support. Kom enda från Borås och lämnade en bil Luleå åt mig. Snabb smidig affär och bilen var i fint skick som sagt.

Mikael O
Skrev om T.B.Performance AB

Riktigt bra bemötande, upplevdes som ärlig och rak.

Jenny T

Mycket kompetent och seriös säljare. Väldigt nöjd!

Carlo D

Riktig bra kund bemötande och verkligen en fin bil som dem beskrev via telefonen. Dem möte upp en halvvägs och gjorde en trevlig affär.

Katarina G

Trevligt och kunnigt bemötande; helt enkelt grym kundservice!

Patrik L

Bil Opel corsa opc Mycket trevligt bemötande och trevliga killar Tog med bilen hem direkt för att sedan återkoma för service så har man tid att känna om det skulle vara något Erbjuder sig att hämta och lämna bilen inför service

Per R

Köpte en sportbil.ägaren åkte från borås o mötte mig på halva vägen i linköping. Bra! Kunnig säljare/ägare. Mycket nöjd med bilen. Ser fram emot att eventuellt ha fortsatt kontakt gällande uppgraderingar av bilen

Mikael B

Trevlig och tillmötesgående, lätt att få tag i, inga problem att få hjälp de saker vi kommit överens om. Varma rekommendationer

Tommy T

Trevligt och bra bemötande! Bilen stämde in på beskrivningen så allt var kanon o det slutade med ett trevligt bilköp!

Cornelia J

BMW:n som jag köpte överensstämde precis med vad Thomas sagt på telefon. Mycket trevligt och korrekt bemötande.

Isabella C

Profisionel. Lätt att komma i kontakt med.

Jan B

Vill på detta sätt tacka till T B Performance för all hjälp med att få iordning den bil jag köpte. Framvagnsiställning, fälgar och däck, bromsar runtom. Fick även bilen levererad till Västerås T B överträffade mina förväntningar. Värda ***** Kan varmt rekommendera T B Performance. Janne B Västerås

Jacob L

Mycket kunnigt och professionellt bemötande. Ägaren av företaget tog väl hand om mig och gjorde mitt bilköp smidigt och krångelfritt. Ser fram emot nästa affär!

Peter L

Fick en väldigt bra bild av Thomas på T.B Performance AB då jag köpte bil. Fick ett seriöst och bra intryck och det har inte gjort mig besviken än. Tydlig och rak i vår bilaffär vilket gjorde mig väldigt trygg i mitt bilköp. Jag skulle absolut rekommendera T.B Performance. En lite mindre bilhandlare men hellre kvalitet före kvantitet!

Elöd L

Väldigt bra att ha att göra med. Snabba och raka svar, och grymt bra service! Kommer definitivt återkomma!

Ann-Sofie L

Otroligt skicklig och kunnig bilhandlare. Trevligt bemötande och seriöst företag. Rekommenderar starkt

Rade G

Väldigt proffesionellt och smidig affär! Rekommenderas varmt.

Martin J
Skrev om T.B.Performance AB

Seriöst och proffsigt bemötande! Kan bara rekommendera :)

Josefine L
Skrev om T.B.Performance AB

Otroligt skicklig och duktig bilhandlare. Rekommenderar han framför alla andra jag träffat. Väldigt vänlig och kunnig!

Vasilios B
Skrev om T.B.Performance AB

Mycket bra och smidig affär! Professionellt bemötande