T/Bar

T/Bar

Ring 08-459 68 00 www.diplomathotel.com
3.8

Modern design, i kombination med bevarandet av byggnadens ursprungsdetaljer, samt söderläget över Nybroviken gör Hotel Diplomat till det självklara valet för gästen med höga krav.

4 omdömen om T/Bar

Albin S
Skrev om T/Bar

När man betalar 1500 kronor för ett enkelrum en natt så tror man att det kanske ges lite lyx av något slag. Men detta hotell motsvarade några av de hotell med två stjärnor jag bott bo (när det kommer till rummet). Trevlig personal (dock lite taskigt bemötande) och snygga korridorer. Rummet är dock som att gå in på IKEA, allt är till salu (varenda liten grej). Ficklampan för nödsituationer var trasig, toalettknappen var halvtrasig (inte konstigt då den såg ut att vara från 90-talet), duschen droppar konstant, ingen liten...

Qpaqex
Skrev om T/Bar

Detta är ett av mina favorithotell i Stockholm. Det känns verkligen som service genomsyrar hela verksamheten. Det är fantastisk utsikt över vattnet. Det är så pass det är svårt att slita sig. Priserna är ok. Inte billigt, men läget och kvalitén gör mycket. För en romantisk weekend är det här man skall ta in!

Mia H
Skrev om T/Bar

Här sover jag hellre än gärna!

Amanda E

Hotel Diplomat brukar jag besöka för att äta eller fika. Deras restaurang T/Bar har alltid god och vällagad mat och dessutom är det ett bra ställe om man vill titta på folket som strosar förbi på Strandvägen. Deras afternoon tea (vardagar 14-17) är riktigt trevligt, då får man te, nybakade scones, marmelad och lite annat smått och gott. Rekomenderas varmt!

Jonas F gillar detta