Täby Carpenters AB

Täby Carpenters AB

Välkommen till Täby Carpenters AB! Vi hjälper dig med allt från kök- och badrumsrenovering, golvläggning och stensättning till totalentreprenad och målning. Täby Carpenters AB kan du anlita vid såväl små renoveringar som stora byggprojekt. Vi lämnar alltid garanti på utförda arbeten och innehar den spetskompetens som krävs....

11 omdömen om Täby Carpenters AB

Niklas T
Skrev om Täby Carpenters AB

Mycket bra och flexibla att ha att göra med!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Mohsen K
Skrev om Täby Carpenters AB

Fantastiskt bemötande, mycket kompetenta och proffsiga personal, fyller alla förväntningar och är mycket punktliga när det gäller utföra jobbet, har beställt nytt kök, målning av hela lägenheten samt rivning av väggar och karmar, mycket prisvärt alternativ att anlita sig på.

Korosh S
Skrev om Täby Carpenters AB

Jag kan varmt rekommendera Täby Carpenters Ab som jag anlitat fler än en gång. Seriösa Företag, ärliga, trevliga samt lyhörda med duktiga handverkare.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Babak T
Skrev om Täby Carpenters AB

Del renovering av badrum. Jag blev bemött av företaget med fantastisk bra sätt. Företaget levererade alla mina förväntningar på bästa sätt. Det var lätt att nå jobb ansvariga och de levererade just in time.

Bna Bilcenter Ab B
Skrev om Täby Carpenters AB

Dem var kunniga och duktiga och snabba och väldigt trevliga och hjälpsamma med allt.

Svar från Täby Carpenters AB

Tack för fina rekommendationer. Hadi

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Erik B
Skrev om Täby Carpenters AB

Liten balkong revs och ersattes av stor. Mycket nöjda både med arbetet och snickarna. Alltid i tid, rent och snyggt efter avslutat arbete, bra lösningar på utmaningar som dök upp och jobbet blev klart på utsatt tid. Rekommenderas varmt.

Said E
Skrev om Täby Carpenters AB

Total badrumsrenovering samt målning och byte av fasad paneler.

Svar från Täby Carpenters AB

Hej Tack för din fina omdöme ,du är välkommen med dina projekt i framtiden.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 258 omdömen 4.7 av 258 omdömen

Amini D
Skrev om Täby Carpenters AB

Professionella och pålitliga och trevliga. Inget stök under tiden de arbetade hos mig. Anlitar de för Renovering och underhåll både på mitt företag och hem.

Ulf B
Skrev om Täby Carpenters AB

Badrumsrenoveringar som varit mycket bra. Utmaningar med bla. en bärande vägg, som löstes perfekt. Väldigt bra dialog under arbetets gång.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 200 omdömen 4.6 av 200 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Anders F
Skrev om Täby Carpenters AB

Har vid flera tillfällen hjälpt till med diverse olika arbeten - byte av kök, badrumsrenoveringrig, altanbygge och allmän uppfräschning av bostaden. Alltid mycket vänlig. Håller tiden. Priset är rimligt.

Anders J
Skrev om Täby Carpenters AB

Renoverat två badrum med mycket bra resultat. Bra bemötande. Och våra förväntningar uppfylldes. Hadi var vår kontakt. Fungerade fint för oss.

Täby Carpenters AB gillar detta
Sjöströms Entreprenad AB