Tandfén AB

2.7

3 omdömen om Tandfén AB

Åsa L
Skrev om Tandfén AB

Grattis till er som har detta team som era tandvårdare. Jag jobbar med kvalitetsarbete inom Privattandvården och vet hur höga krav denna klinik har på sig själva när det gäller leverans av säker, trygg och kvalitativ tandvård.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 738 omdömen 4.8 av 738 omdömen

Jag blev väldigt bra bemött, vid första samtalet när jag beställde tiden. Blev oerhört bra behandlad av tandläkaren Violeta Raonic, känns

Cornery L
Skrev om Tandfén AB

jag hoppades verkligen på att hitta ett smärtfritt alternativ med bra resultat hos Sari Toikkanen. Bra smärtfri behandling men lagningarna blev tyvärr Kalle Anka i snällt ordalag: mycket tandbesvär till följd, irritation i tandkött, stora glipor mellan tänder, gjorde ont att tugga mat, mat som fastnar i stora mängder mellan tänder vid varje måltid, estetiskt undermåligt, lagningarna lossnade två gånger på båda tänderna efter kort tid. Gav upp. Hade besvär av lagningarna under lång tid..ledsamt.. Vill varna dig att gå...

Arsin B
Skrev om Tandfén AB

Man får inte kostnadsförslag innan behandlingen såvida man inte ber om det själv och de är duktiga på att salta notan. Dessutom struntar de i att skicka journaler och dylikt när man inte längre är kund hos dem trots att man uttryckligen ber om det upprepade gånger.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 542 omdömen 4.9 av 542 omdömen