Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

www.ptj.se
  • Badge2023
Boka tid Ring 031-361 87 65 Dela

Välkommen till Södra Vägen Tandvård, din trygga plats för munvård. Vi tror starkt på att alla förtjänar en sund munhälsa och ett leende de kan vara stolta över. Vårt team av professionella tandläkare och personal strävar efter att ge dig och din familj en förstklassig tandvårdsupplevelse. Genom att kombinera modern teknik, service...

42 omdömen om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Eva H
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Blir alltid vänligt bemött. Behöver inte sitta i väntrummet någon längre tid innan det är min tur.. Mitt besök idag gällde årlig genomgång av mina tänder. Jag undersöktes noggrant och röntgades. Ibland har det hänt att jag ej blivit kallad och då har jag själv fått beställa tid vilket kan dröja upp till ett par veckor innan det har funnits tid.

Svar från Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Hej och tack för din feedback! Vi gör alltid vårt yttersta att akuta behandlingar får företräde när vi bokar tider, samtidigt som vi aktivt arbetar på att kunna ge alla våra patienter den bästa vården och tillgängligheten. Vi är glada att vi fått ditt fortsatta förtroende, trots att vi missat kallelse vid tillfälle.

Sonja L
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Mycket nöjd!!!! Bra genomfört, gott bemötande, allt väl!!! Kan rekommenderas!!! 😊

Ingela T
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Jag känner mig väl omhändertagen och stämningen är familjär. Hon arbetar proffsigt och förklarar vad hon gör. Jag upplever att det är lätt att få en akuttid när man behöver det.

Filippa H
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Både proffsigt och personligt. Jag är supernöjd med Annahita + teamet som min tandläkare - rekommenderas varmt!

Johan W
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Mycket trevligt och omtänksamt team av tandläkare, tandhygienist och tandsköterska..

Viveca E
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Som vanligt blev jag mycket vänligt och proffesionellt bemött av Anitha Staf vid mitt besök idag.. Hon lagade min tand och jag fick rådgivning för vidare arbete i framtiden. Jag är mycket nöjd med tandläkarmottagningen!

Bato B
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Trevligt bemötande och kunnig man känner sig trygg

Birgitta W
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Proffsigt bemötande och vänligt bemötande. Rekommenderas.

Helena H
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Mycket vänligt bemötande av hela personalstyrkan vid mitt tandläkarbesök, då det även ordnades så jag fick träffa tandhygienist. Båda var mycket professionella i sitt arbete, och pedagogiska i kommunikationen kring vilka moment som skulle utföras. Vill å det varmaste rekommendera Annahita och hennes team!!

Maria B
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Väldigt professionellt och engagerat team som ställer upp och levererar med kompetens för olika tandvårdsbehandlingar

Paula F
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Tryggt och professionellt bemötande!

Stefan L
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Mycket trevlig och omtänksam personal. Riktigt bra tandläkare och tandkirurg. Prisvärd. Rekommenderas.

Sharam S
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Jag är nöjd med bemötandet och behandlingen.

Johan W
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Bra kommunikation i samband med kallelse och ett verkligt fint bemötande av all personal. Speciellt viktigt för oss som tycker det är jobbigt att gå till tandläkaren. Har varit patient i många år och kommer garanterat att förutsätta många år framöver.

Claes B
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Mycket bra bemötande. Omsorgsfullt agerande och lyssnar på behov och synpunkter. Svårt att som icke profiesionell bedöma hennes yrkesskicklighet men jag litar på henne.

Robert S
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Helt ok, samma igen, samma en gång till.

Anna R
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Alltid trevliga och hjälpsamma.

Christopher L
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Mycket professionell behandling och trevligt bemötande.

Bo A
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Trevlig och professionell personal som verkligen månar om kundens bästa. Inte så att jag ser fram attgå till tandläkern men till Annitha och personal gör jag det. Rekommderas jättemycket. Bosse .

Teresa B
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Noggrann, lyhörd, proffsig. Bästa tandläkaren jag haft.

Jörgen L
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Som vanligt väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Känner mig alltid trygg inför dessa, och under, besöken.

Joel B
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Proffsigt, noggrant och välkomnade. Kunde dock ha ett webbaserat bokningssystem.

Svar från Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Hej Joel. Ett stort tack för de fina orden och för att du tagit dig tid att ge oss en så fin recension. Vi har sedan en vecka utökat vår service med webbokningar för att ge våra patienter en så enkel kommunikation med oss som möjligt. Vår förhoppning är att våra patienter ska känna att det är ännu enklare att besöka oss!

Hasse G
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Kompetenta och dessutom trevliga. Man känner sig väl omhändertagen vid varje besök. Kan verkligen rekommenderas. Det känns tryggt och bra att ha min tandvård i deras händer.

Marianne B
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Annahita är min trygghet när det händer något med tänderna. Denna gång bet jag av en tand som hon lugnt o fint fixade. Toppen att mottagningen ligger centralt med fina lokaler. Tandhygienisten får också pluspoäng.

Birgitta F
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Har alltid blivit trevligt och professionellt bemött. Har kunnat få tid snabbt vid akuta problem och bra anpassade tider vid större arbeten. Har hittills fått hjälp med de problem jag haft på ett bra sätt. Har anlitat denna tandläkarklinik sedan 60-talet då Paul Göransson startade den och sedan varit den trogen. Man har alltid haft bra och kunnig personal.

Lars N
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Hjärtligt och professionellt bemötande tillika omhändertagande får mig att återkomma år efter år. Utrustningen som används ligger i branschens framkant.

Lars E
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Positivt bemötande, ingen väntetid, kunnig och lyhörd personal som använder moderna metoder. Denna gång besökte jag tandhygienist.

Bo A
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Vänligt bemötande vid ankomst till mottagningen. Man känner sig välkommen. Blir alltid informerad vad som skall göras. Har alltid blivit proffesionellt bemöt med lugn och omtanke. Uppföljning av ny krona och hela tandroten.

Lars O
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Annahita och hennes person bemöter alltid oss patienter på ett bra sätt. Framförallt att man alltid frågar om att allt är bra under behandlingen. Också, efter att Annhita tagit över känns det som vissa av mina kronor och problem tagits hand om på ett bättre sätt. Framförallt verkar Annahita ha bra kontakter med specialister som jag verkligen kände förtroende för när de behövdes. De tandhygienister som behandlat mig har varit mycket kunniga och inte för påstridiga. Efter att gått hos dem har min tandhygien förbättrats...

Jane B
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Kompetent , trevlig, lyssnar på patienten, visar hänsyn, .

Thomas B
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Mycket kompetent och trevlig! Gäller även sköterskor samt tandhygienister !

Stefan P
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Jag har haft många tandläkare genom åren, men har nu de sista dryga 10 åren gått hos Annahita Staf. Jag kan faktiskt utan omsvep säga att hon med god marginal är den bästa tandläkare jag haft. Både vad gäller professionaliteten såväl som bemötandet. Det som mest slog mig från början var hur mjukt och smärtfritt behandlingarna gick, oavsett vad som skulle göras. Har tidigare haft en del ganska hårdhänta tandläkare, men Annahita har visat att man kan få jobbet gjort precis lika bra utan att vara det minsta hårdhänt. Hon...

Christian S
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Jättebra bemötande. Jag kom in med en estetiskt missformad framtand som Annahita gjorde ett fantastiskt jobb med! Rekommenderas starkt!

Dorte V
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Stor omsorg om patienten är karakteristiskt för Annahita Staf. Lagningar utförs noggrant och skickligt, med stor lyhördhet för min upplevelse av hela situationen. Bemötandet är mycket vänligt och ytterst professionellt.

Jolanta R
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Nöjd med professionellt bemötande och hjälp jag fått.

Erik L
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

En trevlig och personlig klinik med proffesionellt och kompetent bemötande!

Olof A
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Alltigenom proffesionellt o trevligt Bra genomgångar o utföranden.

Eva A
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Bästa tänkbara bemötande, alla i teamet är professionella, ordning och reda, flexibla och dessutom så trevliga Min tandläkare hade pensionerat sig, så jag tänkte det blev jobbigt att starta på nytt. Men Annahita Stafs professionalitet visade sig vara långt över mina förväntningar Sammanfattning: Toppbetyg för tandläkarbesök

Jörgen S
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Jag har varit patient hos Annahita sedan många år tillbaka och kan starkt rekommendera henne som tandläkare. Hon och hennes personal är kompetenta, noggranna och effektivta utan att det känns det minsta stressigt. Så långt ifrån "löpande bandet" man kan komma.... alltid med ett glatt humör och ett leende. Dessutom, de gånger jag behövt få en akuttid till mig eller någon inom familjen har det löst sig snabbt och smidigt, precis som man vill ha det när man väljer att vara kund hos en privattandläkare.

Eddie L
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Bästa tandläkaren man kan tänka sig, hon och hennes personal har en förmåga att få en att slappna av och må bra. Normalt sett är det något man genomlider, men här känns det bara positivt efteråt!

Anne J
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Lätt att få tid och alltid väldigt positiv upplevelse. Duktig tandläkare som alltid gör ett toppenjobb!

Kenneth L
Skrev om Tandläkare Annahita Staf / Södra Vägen Tandvård

Proffsig, vänlig och i rätt tid. Trevliga lokaler och ett trevligt, omsorgsfullt handhavande vid behandlingen. Bra förklaringar om vad hon gjorde. Kort sagt jag rekommenderar henne å det varmaste.