Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Vi erbjuder modern och trygg tandvård för alla åldrar i fräscha och ljusa lokaler på Götgatan. Ambitionen är att skapa en bekväm och trivsam miljö för Dig som patient. Vi har lång erfarenhet av allt inom allmän och estetisk tandvård och tar oss gärna an att skapa vackra leenden med optimal funktion. Vi väljer våra samarbetspartners...

33 omdömen om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Liselott S
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Med stor glädje hittade jag min tidigare tandläkare igen ! Hos Eva och hennes duktiga tandsköterska vet jag att jag blir bemött med omtanke, kompetens och stor skicklighet, noggrannhet och vänlighet. Mottagningen är också i övrigt trevlig att besöka . Jag är som kund mycket nöjd och känner mig då som nu i trygga händer. Llot

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Cayenne E
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Bäst i hela Stockholm!! Lyssnar o kan kommunicera o helt suverän...

Marcel G
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Eva och sköterskan Kerstin är mycket trevliga och professionella. Eva har stor kunskap om estetisk tandvård och det märks att hon är intresserad och tycker arbetet är roligt. Lokalerna är fräscha och ligger centralt på Södermalm. Kan inte annat än att rekommendera! - Marcel

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Sibylle K
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Jag tycker att Eva är en väldigt bra tandläkare. Jag har varit hennes patient i flera år och är mycket nöjd med alla de behandlingar och råd jag har fått. Hennes bemötande är alltid vänligt, positivt och professionellt och hon får mig att känna mig trygg. Det känns att hon är mycket kompetent och "brinner" för sitt jobb. Jag rekommenderar henne varmt till alla som söker en tandläkare! mvh/ Sibylle K

Helene W
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Som tandläkare är hon väl som andra men att ta betalt för kostråd när hon frågat om jag dricker läsk och jag svarar nej är magstarkt!

Elisabeth J
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

De är mycket duktiga både Eva och sköterskan Kerstin. Är det några problem får man tid snabbt och utan problem. Har gått hos Eva många år och kommer att fortsätta med det. Trevlig stämning på mottagningen. Kan varmt rekommenderas!

Emil
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Helt ok tandläkare. Fint leende.Fint kontor........................................................................

Tommy C
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

När jag blev tvungen att hitta en ny tandläkere efter att min gamla slutet trodde jag inte att det skulle gå. Ingen kunde ersätta honom. Fel..... När jag kom till Eva och hennes sköterska Kerstin fick jag uppleva ett team som tog hand om mig på det bästa sätt man kan tänka sig. Eva undersökte och Kerstin assisterade. Proffs ut i fingerspetsarna. Hon berömde min förre tandläkaren och var sedan tydligt på hur vi skall underhålla tänderna framöver. Fixar dessutom akuttid under deras lunch vid akut värk. 100 poäng.

sonja A
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

mycket duktig speciellt för personer med tandläkarskräck.Lätt på handen och mycket proffesionell.

Tobbe H
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Mina tänder och jag är stormförtjusta i Eva och Kerstin! Värme - humor - kompetens, är ord som dyker upp när man vill beskriva hur ett besök brukar arta sig. Med nu typ 25 års facit i hand kan jag inte annat än med glädje konstatera hur bra kvalitet och hållbarhet är på det som nu ersätter sånt som tandtrollen en gång kalasat bort. Högsta poäng från mej! / Tobbe

Tomas L
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Eva har varit min tandläkare i mer än 30 år. Bara det är väl ett konstaterande som innebär att jag har fullt förtroende för henne som tandläkare. Hon har alltid så vitt jag vet givit mig en mycket bra vård och även givit mig råd om hur jag skall se till att på egen hand se till att bevara min tandstatus på bästa sätt.

Helena O
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Hon är väldigt trevlig, hon är lyssnande och förstår en. Jag har gått hos henne i snart 30 år, jag har även fått min man att gå till henne trots hans rädsla för tandläkare samt min svåger och svägerska som också dom har tandläkarrädlsa. Hon är helt fantastisk på alla sätt.

Petra B

Noggrann, effektiv o trevlig

Eva H
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Proffsigt från början till slut, bäst helt enkelt. Gäller förstås även tandsköterskan Kerstin. Rekommenderas oxå till de som känner obehag, det här är ett säkert och kunnigt team som inger stort förtroende och arbetar snabbt!

Kerstin L
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Bra på att bemöta mig som kund tar sig tid med mina frågor och löser tandproblemet på ett förtroendefullt vis. Alltid positiv och glad dessutom! Rekommenderar henne varmt!

Bengt H
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Blir väl bemött av både Ewa och hennes tandsköterska Kerstin. Finns alltid ett leende på läpparna. Atmosfären är lugn. Arbetar snabbt. Tar tid till att prata och gå igenom vad som ska göras och vad som gjorts. Kunnig.

Margareta N
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Eva är den bästa tandläkare man kan önska sig: Kunnig, proffsig, lugn och förtroendeingivande. Dessutom social och trevlig och tar hand om mig o mina tänder på bästa sätt.

Niklas H
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Otroligt väl bemött och jättenöjd. Skönt att hittat en bra tandläkare i Stockholm.

Pia M

Lars B
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Alltid nära till ett skratt. Nogrann och man känner sig väl omhändertagen.

Marie H
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Hon och hennes tandsköterska är kanon. Alltid ett trevligt bemötande. Eva ser dessutom till att göra bästa möjliga för att jag ska ha en så bra munhälsa som möjligt. Tack för det!

Inger Å
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Den bästa tandläkaren jag haft!

Maria B
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Professionell, tar och visar hänsyn. Hon har tagit hand om mig i 30 år bara det säger ju en hel del tycker jag ill inte byta mot alla pengar i världen.

Roger H
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Jag har extremt höga krav på vem som tar hand om mina tänder. Därav att jag valt Eva. Hon uppfyller allt man kan förvänta sig av proffesionalism. En tanke även till tandsköterskan.

Roger H
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Se under kategori 2. Tror att det säger allt....

Christel A
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

En mycket bra tandläkare. Man känner sig mycket väl omhändetagen, och hon tar stor hänsyn till ens oro/räddsla vid besöket.

Lennart E
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Jag har bara gott att säga om Eva. Den bästa tandläkare jag har varit hos. Trevlig, kunnig och förtroendeingivande.

Lars-Erik A

Marna A
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Proffessionell, arbetar profylatiskt, bra uppföljning, ger bra tips om egenvård, känns tryggt att gå hos henne

Roy A
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Mycket kompetent tandläkare som är kunnig och noggrann.

Tommy K
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Jag tycker det är kul att gå till Eva och Kerstin,det säger väl allt

Liselotte F
Skrev om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Hon är proffessionell med ett personligt bemötande. Jag upplever det som att hon håller sig a jour med utveckling och nyheter vad gäller tandvård och tandvårdsbehandling.

Martin E

Mycket bra