Tandläkare Johan Aminoff

Tandläkare Johan Aminoff

Ring 08-667 23 88 tandlakareaminoff.se
4.4

Modern tandläkarmottagning med hög kompetens belägen nära Stureplan på Östermalm. Vi tillhör landets största vårdbolag, Praktikertjänst AB som står för trygghet och hög vårdkvalité. Praktikertjänst har nöjdast patienter! Praktikertjänst får enligt Svenskt Kvalitetsindex (SKI) högre betyg än övriga aktörer i samtliga mätområden....

18 omdömen om Tandläkare Johan Aminoff

Gunilla E
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Jag har gott hos tandläkare Johan Aminoff i flera år och alltid blivit mycket vänligt bemött. Det gäller även receptionen och tandsköterskorna. Jag har både lagat och dragit ut tänder utan några besvär. Nu har jag även blivit opererad och fått implantat istället för att slippa delprotes. Det är jag jätteglad för. Det är lätt att ställa frågor till honom för han förklarar alltid i lugn och ro vad som skall/behöver göras. Jag litar helt på hans professionalism. Jag känner mig trygg i tandläkare Johan Aminoffs händer med team. Vänliga hälsningar Gunilla Ericson

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Tom H
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Mycket kompetent, sympatisk och engagerad läkare / medmänniska med stor förståelse och flexibilitet!

Ulla-Stina Å
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Johan är noggrann, ger goda råd och gör allt till det bästa.Jag kan lita på honom.Blir väl omhändertagen av alla. Får snabbt akuttid, vid behov.

Representant för Tandläkare Joha gillar detta
Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 735 omdömen 4.8 av 735 omdömen

Överförd från min tidigare tandläkare som nu gått i pension. Har fungerat väldigt bra med FT. Man blir nästintill kompis med personalen :-)

Henry
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Inte nog, med att Johan Aminoff är proffsig i världsklass och dessutom är en genuint trevlig person, han har därtill ett Handlag, som i Himmelen. Skicklig, är bara förnamnet. Med en påtaglig omtanke och empati, för sina patienter. Johan Aminoff är en klippa. Vi hoppas innerligt, få lov vara hans patienter livet ut.

Mikael N
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Genomprofessionell. Rekommenderas starkt. Precis så här borde alla läkare vara. Johan kan och bör vara stolt över den praktik han och hans medarbetade byggt upp.

Olle R
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Proffsig som ger trygga besked

Helena Ö
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Jag har gått hos Johan i många år och tycker att han är proffsig, pålitlig, lugn och himla trevlig.

Helena C
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Mkt kunnig, ordentlig och trevlig. Förmedlar information om behandling på ett bra sätt, jag känner mig trygg att jag får en bra och korrekt behandling. Kan dock tycka att vissa patientkostnader kunde vara lite lägre om man jämför med andra tandläkare i stan.

Niclas B

Bo L
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

En mycket kompetent och trevlig tandläkare. Får alltid bra och snabba behandlingar. Ställer alltid upp med kort varsel.

Charlotta A
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Mycket professionell och trevlig. Vänligt bemötande, trevliga lokaliteter. Som tandläkare tycker jag att Johan är mycket skicklig, yrkeskunnig, sympatisk och har stort förstående för patientens behov.

Tomas S

Väl godkänd. Bra pat bemötande

Margareta N
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Trevligt och personligt bemötande. Hela klinken känns som en lugn oas.

Cecilia R
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Johan är mycket kompetent och ger bra informationom vad som skall göras och varför

Axel C
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Han är mycket bra, lugn och metodisk, utstrålar kompetens och är förtroendeingivande.

Anders L
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Bara de bästa erfarenheter. Hela familjen och många av våra vänner går till Johan och alla är nöjda med allt från servicen i receptionen till det arbete som utförs. All den tveksamhet inför tandläkarbesök jag hade innan jag blev tipsad om Johan är som bortblåst. Arbetet utförs lugnt pedagogiskt och skickligt. Mina varmaste rekommendationer.

Stefan L
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Mycket trevligt. Kunnig, lätt handlag (utom när det behövs handkraft), lättpratad.

Inger-Johanne H
Skrev om Tandläkare Johan Aminoff

Min far var överläkare. Han gick till Johan Aminoff. Jag har gått till Johan Aminoff under 30 år. Min son och hans sambo går till Johan Aminoff. Varför? Han är en tandläkare i världsklass och det anser även de tandläkare som sett hans arbete där trygghet, säkerhet, kvalitet, kompetens och ett vänligt bemötande präglar varje behandling.