Tassarna i Linköping AB

Tassarna i Linköping AB

4.5

Hos Fyra tassar, 4tassar.com hittar du det du behöver för hund katt fågel smådjur akvariefisk. Välkommen till Fyra tassar. Zooshop, produkter för hund katt fågel smådjur akvariefisk

4 omdömen om Tassarna i Linköping AB

Cimo R
Skrev om Tassarna i Linköping AB

Ojojoj 4 fyra tassar i Tornby håller allt som reklamen utlovar! Fantastiskt litet ställe där jag handlar allt till Hasse, min guldfisk. Bara det bästa duger åt Hasse, och det finns på 4 tassar i Tornby! Har du fisk, åk hit!

Josefine M
Skrev om Tassarna i Linköping AB

På Roxviksgatan ute i Tornby ligger denna välsorterade djuraffär. De har allt ifrån små gnagare till reptiler. Deras sektion för akvarium och fiskar är väl utrustad och de anställda vet vad de pysslar med. De säljer även hund och kattmat samt andra tillbehör till människans bästa vänner. Mycket att välja på och bra kvalité.

Jakob K
Skrev om Tassarna i Linköping AB

en i min mening en mysigt traditionell zooaffär med personlighet! Här finns i stort sett allt, både nödvändigt och mindre nödvändiga men roliga grejer. Jättespännande utbud av olika fiskarter, butiken är helt klart värt ett besök även om man inte ska handla just den dagen. Personalen är personlig och rolig, de har även glimten i ögat. dessutom har de en "damm" med helt underbara små slamkrypare.

Linus N
Skrev om Tassarna i Linköping AB

Fräsch butik med stort sortiment på fiskar och även hund å katt för den delen.