TGI Fridays Kungsträdgården

2.6

21 omdömen om TGI Fridays Kungsträdgården

Marie B
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Jag var ikväll och åt med tre andra vänner och vi alla var lika besvikna. Jag beställde hamburgartalrik. Jag måste ha fått en gammal fel beställning som har stått framme länge. Pommes som var kall och burgare som var torr, överstekt och lika kall som Pommessen. Det var inte ljummet utan kall, torr och tråkig rätt. Mina vänners rätter var också torra, dessutom felberäkning. Personalen var okunniga, stressade och förvirrade. Utöver att vi fick gå upp för att betala eftersom det var omöjligt att kalla fram en servitör...

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Michael S
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Det tog 1 och en halv timme att få ett bord inomhus. Riktigt trevlig personal dock. Annars hade det varit 1 stjärna.

Lina M
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Tog ryggbiff, bränt kött nå in i hvete, och JÄKLAR vad otrevlig personal! På riktigt EN som var trevlig och inte betedde sig som att han hatade sitt jobb och människor i överlag. Ärligt?! Chefen?! Se över din ruttna personal. Kommer aldrig gå tillbaka 300 spänn i papperskorgen deluxe.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4118 omdömen 4.0 av 4118 omdömen

Jessica I Jessica I
Fredrik P
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Funkar om man inte har någon fantasi och vill ha ett säkert kort. JD burgaren är god

Hanna S
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

En servitris spillde ut 0.5 liter läsk över mig och min väska och bad mig att gå och köpa en ny. Pinsamt.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7929 omdömen 4.3 av 7929 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Caroline N
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Mysigt ställe att ta en öl & en god burgare, dock håller jag med föregående om att servicen inte är den bästa, men miljön & stämningen väger ändå upp till att man kommer tillbaka!

Andreas H
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Åt kanske VÄRLDENS godaste hamburgare! Med norra Europas fetaste mozzarellastick mellan bröden hamnade det knappast på Viktväktarnas Bästa, men smaklökarna fick sig en resa utan dess like! Servicen var godkänd, men inte mer än så! Trots det får de en fyra! Nästa gång behövs betydligt mer för att bibehålla betyget!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4733 omdömen 4.2 av 4733 omdömen

Jag är på Paraden ofta och det brukar vara bra men vid mitt senaste besök var det ett totalt haveri. Servicen glömde allt, ville tvinga (bok

Danijel
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Riktig usel kundhantering. Bokade bord genom deras hemsida på onsdagen. vi var 14 personer och skulle fira min födelsedag på lördagen. Fick ingen bekräftelse, ringde upp dem på torsdagen för att fråga om bekräftelsen. Personen förklarar att man får bekräftelse efter 17-18. Frågar samtidigt om det går att ändra tid, om jag kan skicka ett nytt mail och att den läses också. Det ska gå bra säger han, och frågar samtidigt hur många vi är. Jag svarar "14 st" och han säger "ja men det ska nog inte vara några problem". Får...

Fredrik V
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Helt värdelöst.. Måste vara Stockholms absolut sämsta personal. Har ingen känsla för service över huvudtaget. Känns som om de bara längtar efter att gå hem. Jag förstår dom visserligen eftersom de måste skämmas så fruktansvärt över den dåliga maten. Har aldrig varit så missnöjd över ett restaurangbesök.. gå inte hit.

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Jojje L
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Värdelös restaurang. Kan inte grilla kött, beställd en rare biff fick den stekt medium 2ggr! Dålig service och lång väntan. Den enda anledningen till att det finns folk måste vara läget.

Jenny T
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Gillar maten men en del av personalen är helt slut i huvudet! Jag och min sambo skulle äta mitt på dagen för ett tag sedan. Då ber en liten tjej oss om leg i dörren... Vi ska äta säger vi då, behöver du leg för det? hennes attityd var ingen som passar inom det yrket och om man ska äta vad fan ska man då bli leggad för? är det inte meningen att de i baren sköter det om man vill dricka? Det var 6 år sedan jag fick dricka enligt lag.. Märkligt beteende. Annars bra mat och mysig uteservering men som sagt de borde se över sin personal och deras regler.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4161 omdömen 4.0 av 4161 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Sophie L
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Otroligt god mat och riktigt trevlig personal, man blir på bra humör av själva stämningen på restaurangen. Läget är perfekt på sommaren då de öppnar upp mot fontänen och har även tillgång att visa matcher på storbildsskärmarna.

Rikard K
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Har varit och ätit här ett antal ggr. För varje gång jag är här så tror jag att jag hade otur förran gången men så fel man kan ha. Maten smakar skit, dålig kvalite på kök och servicen suger så fort man säger ifrån. Det ända som Fridays är bra på är efterrätterna. Jag rekommenderar inte Fridays som matställe men ett bra softa ställe på sommaren.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8088 omdömen 4.3 av 8088 omdömen

sahar g
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

världens godaste pasta! mysig uteservering på sommaren med finfin utsikt över kungsan.. bra musik o lounge på kvällen.. värt varenda öre!

Jerry S
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Jag har käkat här flera gånger och testat en hel del från menyn. servicen är rätt bra var där i helgen och skickade ut pasta alfredon, de var de mest smaklösa jag ätit någonsin. men slapp betala för maten vilket hade gjort desamma var på sjukt bra humör. *vart nästan sönder frågad om jag inte ville ha nått annat. (vart en pizza på Kalles lite senare) men som sagt alltid lätt att minnas dålig mat men har även uppskattat stället, läget är ju helt klart värds klass om man ska äta centralt eller kanske bara ta en öl...

Henric E
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Riktigt bra ställe om du vill äta eller bara ta en drink. Uteserveringen på sommaren är toppen. Personalen är trevlig och väldigt serviceminded. Det spelas alltid grymt bra musik! Måste tillägga en sak till min tidigare rekommendation. Skulle äta igår med tjejen och när vi kom dit så var det riktigt mycket folk och vi fick veta att det skulle ta 40 min att få ett bord. Ok, tänkte vi, fick en bricka och satte oss i baren. Tyvärr så verkade baren väldigt underbemannad eftersom det dröjde att få beställa. Inte bra när man...

John H

Jonathan
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Alltid mycket folk och lång väntetid för bord, men något annat vore väl konstigt med tanke på läget? Men maten är god och priserna rimliga, så det är värt väntan.

Johanna B
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Av någon anledning drar jag mig alltid för att gå hit. Maten är bra, men jag känner mig aldrig genuint välkommen, det råder en helt annan stämning här än på TGI Stureplan.

Klas F
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

Hit skall du gå om du vill ha god och kaloririk mat. Här äter du riktigt gott till hyfsade priser. Personalen är helt ok men verkar stressade i överkant. Läget är troligen ett av stans bästa mitt i kungsan med en schysst uteservering. Kan rekommenderas, även om det inte är något varjedag ställe pga de i huvudsak alldeles för kaloririka rätterna.

Johanna B
Skrev om TGI Fridays Kungsträdgården

jättemysigt och fint på sommaren