Thelins Konditori

1.9

8 omdömen om Thelins Konditori

Sara M
Skrev om Thelins Konditori

På Nybrogatan 36 jobbar personal som saknar kompetens och erfarenhet för att servera kaffelatte på ett rätt sätt. De häller mjölk på kaffe och efter rör med pinne. Jag hade klagat på det och nyligen fick svar från inkognito personen att ”Jag hoppas innerligt att du besparar mig och min personal dina framtida besök då du inte är välkommen mer. Min personal är instruerad att inte servera dig något mer.” Jag undrar bara om att vilken rätt har såna personer jobba med kunden? De gör fel men anklagar kunden.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7927 omdömen 4.3 av 7927 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Nanouschka M
Skrev om Thelins Konditori

Beställd tårta höll mycket låg kvalité, rasade isär och garneringen for åt alla håll. Det blev en förstörd födelsedagslunch och tårtan reklamerades därför. Svaret från kundtjänst blev: "Detta är sättet vi gör våra smörgåstårtor på och därför kan vi inte erbjuda dig att reklamera denna. Önskar dig en fortsatt fin dag! Semliga hälsningar xxx". Det var inte första gången vi varit missnöjda och nu blir det inga fler chanser för Thelins Fältöversten. "Kundtjänstens" attityd och tilltal förbättrar ju inte heller intrycket.

OLOV L
Skrev om Thelins Konditori

Ok tårtor, men ingen känsla för kundbemötande och ingen ordning på sin affär. Och inte blir det bättre av en kundtjänst som tycker man är jobbig som har legitima åsikter om deras brister. Finns så många konditorier och Thelins är inte ett av de bättre...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4728 omdömen 4.2 av 4728 omdömen

Penelope S Penelope S
Michelle S
Skrev om Thelins Konditori

Personalen har noll koll på vad deras mat innehåller. De lovar nötfritt men serverar macka fullproppad med nötter till mig som är dödsallergisk. Detta har hänt två av tre gånger.

Mattias U
Skrev om Thelins Konditori

trevligt, gott fika babyvänligt tillmötesgående personal priserna är överkomliga.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8083 omdömen 4.3 av 8083 omdömen

Lisa
Skrev om Thelins Konditori

Trist lokal, 70 kr för kaffe och en kokostopp.......?

Jakob D
Skrev om Thelins Konditori

Har ätit Lunch på Thelins Konditori ett flertal gånger och kan inte påstå att jag är särskilt imponerad. Maten brukar inte smaka något särskillt. Det enda som jag kan rekommendera på Thelins i Frösunda är cappuccinon vilken håller rätt hög standard över lag.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4116 omdömen 4.0 av 4116 omdömen

Jessica I Jessica I
Mikael E
Skrev om Thelins Konditori

Som lunchrestaurang är jag inte imponerad. Som konditori tycker jag de gör goda bakverk. Det är en ganska tråkig lokal och egentligen inte särskiljt gemytligt.