Ticmate AB

Ticmate AB

Ring 08-446 808 44 www.ticmate.se

Ticmate är en av de ledande aktörerna i Europa när det kommer till internationell försäljning av biljetter och resor till olika typer av evenemang som t.ex. musikalbiljetter, teaterbiljetter, fotbollsbiljetter och biljetter till andra sportevenemang.

2 omdömen om Ticmate AB

Kjell P
Skrev om Ticmate AB

Frugan och jag bokade en show i Paris som vi skulle gått på till vår 10:e bröllopsdag som vi planerat att fira med en storstadsresa. Nu blev tyvärr frugan akut sjuk så hela resan fick ställas in och avbokas. Ticmate hjälpte till ordentligt bra och snabbt med detta, informerade och var trevliga under hela tiden (som var kort då det gick fort) och vi fick enkelt tillbaka hela beloppet utan krångel, direkt in på bankkontot. Detta är i mina ögon ett tryggt och bra företag som visat sig bry sig om sina kunder. Tack till er på Ticmate som hjälpte till. Mycket bra jobbat.

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 367 omdömen 4.7 av 367 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Nikke L
Skrev om Ticmate AB

Ticmate kan du verkligen lita på när när det gäller biljetter av olika slag. Jag köpte biljetter till Barcas sista match för säsongen, en match som det kom 98086 åskådare till och där Barca i sista stund strulade till det för sina ombud genom att få tekniskt fel i biljettryckeriet. Men det löste sig elegant och vi kunde glada i hågen inta våra platser, först av alla på Camp Nou.

Tobias B och NOEL H gillar detta