Tio Bilar AB

Tio Bilar AB

Ring 033-15 56 66 www.tiobilar.se

Varmt välkommen till Tio Bilar AB. Vi är en annorlunda bilfirma som är specialiserade på distansförsäljning av bilar och bygger på att vi erbjuder bra bilar, korrekt information samt tillit. 75% av all försäljning sker till kunder som bor en bit bort & tycker det är värt att åka en bit för en bra bil . Har man ingen bil att...

41 omdömen om Tio Bilar AB

Björn R
Skrev om Tio Bilar AB

Trevlig säljare snabb och smidig affär. /Björn

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Susanne E
Skrev om Tio Bilar AB

Vi är så nöjda med vårt köp av en Volvo D2. Att handla bil av 10 bilar är att rekommendera, vi fick stort förtroende direkt och det har vi behållt. Ska vi göra fler bilaffärer så är det här! Absolut högsta betyg. 👍👍👍👍👍 Nöjda Volvo ägare Lennart & Susanne

Svar från Tio Bilar AB

Hej på Er! Tackar för fina vitsord som värmde. Ni är välkomna när tiden är mogen ;-) //Uffe

Jyri N
Skrev om Tio Bilar AB

Helt fantastisk service! Högt rekommenderad!

Svar från Tio Bilar AB

Thank you for your recommendation Jyri. I wish you good luck with the Mercedes and your knee ;-)

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Jörgen H
Skrev om Tio Bilar AB

Tack Uffe! Snabb, proffsig, trygg och informativ bilaffär! Rekommenderas varmt! Inget snickesnack, bara ärliga fakta. /Jörgen

Svar från Tio Bilar AB

Hej på Er, Jörgen med familj. Tackar för generöst lämnat omdöme & lycka till med Er fina bil ;-)

Rickard P
Skrev om Tio Bilar AB

Trevligt bemötande, ordning och reda samt en bra genomgång av alla papper då jag köpte en Ford Transit Custom som jag är nöjd med. //Richard

Värmande ord att läsa Rickard, hopas att värmaren värmer lika bra ;-) //Uffe

Magnus J

Duktig Försäljare Fick ett Trevligt bemötande. Mvh Magnus Johansson

Tack Magnus, hoppas att bilen kommer till användning. //Uffe

Turessons Cnc Lego Ab

Bra service och en schysst affär

Tack för lämnat omdöme Christoffer! //Uffe

Rn K
Skrev om Tio Bilar AB

Köpte en caddy. Dom verkade väldigt ärliga o trevliga. Köper gärna bil där igen

Tack för omdömet Roger, vi hoppas att Caddyn fungerar bra! //Uffe

Thomas G
Skrev om Tio Bilar AB

Kanon bra bemötande och hjälpsam med allt.papper o försäkringar

Svar från Tio Bilar AB

Tack för dessa vänliga ord, glädjande läsning!//Uffe

Tom A
Skrev om Tio Bilar AB

Hej Har ingen ting och klaga på,väldigt bra bemötande och proffsigt.

Tack för lämnat omdöme Tom & kör försiktigt ;-) //Uffe

Erik E
Skrev om Tio Bilar AB

Trevligt bemötande,hög klass på bilarna samt rekond Ordning ock reda på alla papper, Hög servis samt snabb mailkontakt

Svar från Tio Bilar AB

Tack Erik, gällande däcken så får du gärna ringa mig i veckan så vi får fram något vettigt förslag. //Uffe

Joakim B
Skrev om Tio Bilar AB

Bra bemötande, kunnig och snabb och smidig affär.

Tack för rekommendationen Joakim. Hoppas bilen är till belåtenhet. //Uffe

Lena S
Skrev om Tio Bilar AB

Jag köpte en V40 av firman o har sen första titten känt mig väldigt väl omhändertagen. Försäljaren är mån om sina kunder o jag kommer återvända när det är dax att förnya sig.

Svar från Tio Bilar AB

Tack för Era vänliga ord Lena, Ni är välkomna tillbaka när tiden är mogen ;-) //Uffe

Gustaf A
Skrev om Tio Bilar AB

Jag fick ett mycket trevligt emottagande. Där Ulf bistod med vatten till hunden som fick vara kvar under provturens med nya bilen. Ulf var noga med att förklara gällande bestämmelser map försäkring vid köp av ny bil m.m. För att inga missförstånd skulle uppstå mellan säljare och köpare. Ett smärre fel på bromsarna i bakvagnen konstaterades vilket Ulf kompenserade mig för. Ulf kunde även ha hämtat upp mig vid resecentrum om jag hade valt det alternativet, vilket jag tycker är service utöver det vanliga.

Tack för omdömet Gustaf & för smidigheten med ¨bromsproblematiken¨. //Uffe

Raed S
Skrev om Tio Bilar AB

Affären gick väldigt smidigt till och det kändes tryggt hela vägen. Jag är väldigt nöjd med min bil affär. Jag rekommenderar varmt 10 Bilar!

Svar från Tio Bilar AB

Tack för rekommendationen, roligt att det kändes smidigt!

Linda L
Skrev om Tio Bilar AB

Mycket bra och professionellt bemötande.

Svar från Tio Bilar AB

Vi tackar för lämnat omdöme. //Uffe

Kristoffer K
Skrev om Tio Bilar AB

Smidigt, vettigt och en riktigt bra bil gör detta till en toppen affär! Trevlig överraskning var att räntan på lånet var rätt vettig med. Kommer garanterat köpa bil här ifrån igen!

Tack Kristoffer för Er glädjande beskrivning om bilköpet! //Uffe

Emelie J
Skrev om Tio Bilar AB

Är jättenöjd med mitt köp av bil hos Tio Bilar. Superbra service från tidsbokning till färdigt köp. Trevlig och tillmötesgående personal som verkligen jobbar för nöjda kunder!

Svar från Tio Bilar AB

Emelie, jag får tacka för de fina raderna Ni delade med Er om upplevelsen omkring bilköpet! //Uffe

Marie I
Skrev om Tio Bilar AB

Bra service och trevligt bemötande

Svar från Tio Bilar AB

Jag får härmed tacka för omdömet & meddela att det var en ömsesidig upplevelse att sälja bil till Er. //Uffe

Leif K
Skrev om Tio Bilar AB

Mycket bra bemötande skulle köpa bil där igen

Tack Leif, Ni är välkomna tillbaka när tiden är mogen ;-) //Uffe

Micke S

Trevligt och proffsigt bemötande

Tack för positivt lämnat omdöme Micke! //Uffe

Sonny P
Skrev om Tio Bilar AB

Trevligt bemötande med känsla av branschkunskap. Köpet gällde en mindre bil. Köpet föregicks av ett antal mailkontakter som besvarades snabbt och sakligt. Besöket på företaget kändes bra. Kände inte till företaget tidigare

Svar från Tio Bilar AB

Sonny, tack för att du delade din upplevelse av Tio Bilar. Vi kan ju nu båda även fira Jul med mer TPMS kunskap än förra Julen ;-) //Uffe

Rune F
Skrev om Tio Bilar AB

Verkkigen bra service. Allt stämde vad som överenskommits.

Svar från Tio Bilar AB

Tack för rekommendationen Rune, allt fungerade lysande gällande export/avregistreringen av Lexusen. //Uffe

Kent E
Skrev om Tio Bilar AB

Bilen var mycket bra rekondad Bara en sak som var lite iriterande de halkiga gummimattorna som man inte får skorna att fästa på

Svar från Tio Bilar AB

Tack Kent, jag tyckte de nya mattorna inte var så "glatta". Ring mig om du är på väg till stan nån gång så åker vi ner till Janne på Rekonden & tar han i örat och frågar hur vi löser problemet ;-) De kanske sprutat på något uppe i Sth innan bilen kom ner till Borås? //Uffe

Magnus W
Skrev om Tio Bilar AB

Utmärkt från början till slut. Rätt pris, ärlig affär, inga konstigheter. Hur nöjda som helst.

Svar från Tio Bilar AB

Tack för utlåtandet Magnus, känns roligt att sälja bil som passar kunden och det går smidigt även om det nästan rör sig om distansförsäljning. Hoppas "frugan" & Junior trivs med bilen ;-)

Thomas B
Skrev om Tio Bilar AB

Bra telefonkontakt, bra bemötande samt superbra helhet.

Tack för lämnat omdöme Thomas, ömsesidigt. Hoppas MB är till belåtenhet. //Uffe

Jawid A
Skrev om Tio Bilar AB

Mycket trevligt personal bra priser och fina bilar😀

Tack Jawid och roligt att Ni lämnat fint omdöme. //Uffe

Magnus J
Skrev om Tio Bilar AB

Bra service,pålitlig och bra kundbemötande.

Svar från Tio Bilar AB

Tack Magnus, jag hoppas Mercedesen rullar på & den blir till belåtenhet ;-) //Uffe

Carl-johan N
Skrev om Tio Bilar AB

Bra bemötande. Dock någon liten skavank som inte nämndes i samband med köpet

Svar från Tio Bilar AB

Hej Carl-Johan, vänligt att jag fick ett gott omdöme även fast du upplevde någon liten skavank som inte upplystes om innan köp. Jag kommer inte ihåg riktigt men på besiktningsprotokollet hittade jag bara skav plast insidan bagagelucka och att D4:an var väldigt välutrustad och hade gått knappt 5000 mil. Oavsett så tackar jag att du delar med dig av din upplevelse och påminner om att tydlighet är ytterst viktigt. Som ett pyttelitet "plåster på såren" så skickar jag ett brev till dig under morgondagen med en tröst ni kan använda...

Shaheen A
Skrev om Tio Bilar AB

Köpt två blir av Tiobilar. Supernöjd. Snabb kunnig!!

Caj L
Skrev om Tio Bilar AB

Vi köpte en beg. caddy av Tio Bilar våren 2015. Vi fick ett mycket gott intryck av företaget och dess ägare! Vi hade några småproblem med bilen men det åtgärdades utan problem.Det är nog vår bästa bilaffär någonsin!! Caj och Eva Liljedahl Varberg

Svar från Tio Bilar AB

Hej på Er! Roligt att det affären/bytet kändes bra. Jag tackar för en fin rekommendation. Uppskattat. //Uffe

Ulf I
Skrev om Tio Bilar AB

Mkt bra service, engagerade, känns ärlig. Jag har köpt några bilar där och de är lika bra varje gång

Svar från Tio Bilar AB

Tack för lämnat omdöme, alltid välkommen tillbaka. Glöm inte att serva bilarna nån gång emellanåt ;-) // Uffe

Simon H
Skrev om Tio Bilar AB

Klockren bilfirma, härligt bemött och smidig affär, mycket nöjd :)

Svar från Tio Bilar AB

Tack Simon & glöm nu inte att leta upp vinterhjul i god tid innan snön kommer ;-)

Emelie A
Skrev om Tio Bilar AB

Hej! Jag är jättenöjd med mitt köp och bemötandet hos Tio Bilar. Det va enkelt och lätt. Och kändes som ett tryggt köp. Mvh

Svar från Tio Bilar AB

Jätteroligt att det kändes smidigt. Hoppas att bilen rullar på och är till belåtenhet. //Uffe

Dan S
Skrev om Tio Bilar AB

Känner oss att vi en vi fått ett mycket bra bemötande,inga bekymmer bra tips med serviceställen , kan varmt rekommenderas / Dan o Annika

Svar från Tio Bilar AB

Jag håller ögonen öppna för en ¨längre¨ bil, återkommer när tiden är mogen. Kan bli i år, kan bli nästa ;-) Den som lever får se. //Uffe

Ziad A
Skrev om Tio Bilar AB

Jag har gjort flera bil affärer med Tio bilar AB Har varit mycket nöjd alla gångerna En ärlig bilhandlare med gott samvete

Svar från Tio Bilar AB

Tack, ¨tredje gången gillt" sägs det. Jag tror att Ni kommer att trivas med den senaste bilen under lång tid. Bränslevärmare kommer att göra vintern till ett rent nöje! //Uffe

Joakim F
Skrev om Tio Bilar AB

Väldigt ärlig och uppriktig service. Schyssta priser på både köpet och inbytet. Vi är jättenöjda.

Tack för omdömet och roligt att höra att Ni är nöjda med bilen. // Uffe

Claes H
Skrev om Tio Bilar AB

Köpt ett fordon - Gott bemötande från start till mål, kändes tryggt och bra hela vägen.

Svar från Tio Bilar AB

;-) roligt att det kändes bra.// Uffe

Leif A
Skrev om Tio Bilar AB

Ett mycket bra bemötande. Förtroendeskapande och seriöst agerande. Slutade med affär som jag är mycket nöjd med. Leif Andreasson

Tack Leif, det är ömsesidigt. //Uffe

Dennis A
Skrev om Tio Bilar AB

Jag har nog aldrig fått så bra service någonsin som jag fick när jag köpte min bil via Tio Bilar.Ägaren är mycket trevlig och hjälpsam. Ska du köpa bil, gör det via Tio Bilar. Rekommenderas starkt! /Mycket nöjd kund

Tack Dennis, alltid roligt med trevliga & hjälpsamma kunder oxå! //Uffe

Carina G
Skrev om Tio Bilar AB

Helnöjd Den bästa service man kan få

Tack för fint omdöme Carina. Hoppas att CD spelaren fungerar än ;-) //Uffe