Tokyo Stop

Tokyo Stop

Ring 08-673 23 00 www.tokyostop.jp
4.5

Tokyo Stop säljer produkter från japansk kultur och vintagemode direkt från Tokyos gator

6 omdömen om Tokyo Stop

Haruna M
Skrev om Tokyo Stop

Nja tycker de är lite dyra faktiskt, då handlar man hellre sin manga någon annanstans.

Theo M
Skrev om Tokyo Stop

Musik med japansk influens. Alskar den typen av musik, och da ar denna butiken mycket bra eftersom det annars kan vara ganska svart att fa tag pa.

Andre L
Skrev om Tokyo Stop

Grym butik med ett härligt utbud av japansk populärkultur. Den kanske enda butiken i Sverige som helt inriktat sig på japansk populärkultur. Man kan göra allt från att fika, spela tv-spel, läsa manga, lyssna på musik eller helt enkelt köpa med sig det man vill ha! Grymt bra och nyskapande butik i ett japanfattigt Sverige!

Jasmine E
Skrev om Tokyo Stop

Grym butik! Här inne brukar jag fastna ett bra tag, prova kläder, lyssna på musik, spana in nya böcker eller bara hänga och spela lite Wii. Skön personal som alltid har bra tips inom allt som har med japansk kultur att göra, me like!

Nils v gillar detta
Emma L
Skrev om Tokyo Stop

Världens coolaste Mangabutik - massor av härliga prylar, filmer, böcker, skivor, leksaker och inte minst kläder. Jag gillar massor att man kan spela Wii också - asnice att det finns på storduk och grejer. Personalen är verkligen kunnig på sitt område - det märks att de är mangafreaks, jag har frågat och frågat och fått bra, uttömmande svar varje gång. Sedan är jag barnsligt förtjust i de fina väggmålningarna!

Nils v gillar detta
Nils v
Skrev om Tokyo Stop

Nyskapande butik inom manga, anime, japanskt mode etc.