Flyttspecialisten i Mälardalen AB

4.5

24 omdömen om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Solveig Margareta E
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Kan varmt rekommendera Flyttspecialisten. Kunniga och trevliga glada killar. Kändes tryggt med Calle som planerade o var vår kontakt. Klarade både flytt packning o städning perfekt. Margareta

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Johan Carlos Olof A
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Jag tyckte det var bra flyttfirma hade kontakt från dag 1 när man tekna med dom tills sista dagen man lämna ifrån sig kartongerna. Värt att kontakta.

HAMADA N
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Bokade flytthjälp i tisdags 2/2 och snacka om proffs. Så himla duktiga, proffsiga och super trevliga. Kan varmt rekommendera Flyttspecialisten. Har även bokat flytrstäd med samma företag. Tack för all hjälp//Hamada

Erik Gerard T
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Vill börja med att säga att servicen är av ren världsklass. Från första samtal till sista städtaget under flyttstädningen. Extremt serviceminded personal som var jättetrevliga och bra. Vi hade två olika adresser dit flytten skulle gå och det var inga problem. Vi är supernöjda och kommer rekommendera dem till alla som är i flytttankar.

PETER B
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Jättenöjda med dem. Från start till mål. Mkt enkelt att ha och göra med. Rekommenderas! /Peter

JOAKIM L
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Bra dialog i planeringen, väl genomförd flytt, trevlig personal. Allt fungerade väldigt bra för vår flytt. Rekommenderas!

MAURITS N
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Tog hela paketet med packning, flytten men även städningen via en underleverantör. Det gick jättebra och killarna var superproffsiga. Kommer definitivt rekommendera till vänner och bekanta.

PETER F
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Bra o proffsigt bemötande av kontaktperson Calle Fouganthine som koordinerade flytten och städningen på ett bra sätt.

JONAS B
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Mycket trevligt bemötande från deras representant Calle. Han var väldigt noggrann och saklig med hela flödet gällande vår flytt. Jag kommer använda dem igen nästa år då vi med företaget kommer flytta till nya lokaler. Rekommenderas starkt Jonas

SELAM S
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Hade ett övergripande gott betyg på diverse hemisdor så vi anlitade flyttspecialisten. Vi mottog ett gott bemötande från en trevlig säljare, dock så visade sig att tjänsten outsourcas till en tredjepart. Språkbristbristen gjorde att vi inte hade möjlighet att kommunicera med personerna vi släppte in i vårt hem. Det hela slutade med en slarvig och halvdan insats. Flyttspecialisten gör sig onåbara och lämnar över allt ansvar till tredjeparten.

Eric Marcus B
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Mycket profesionella och effektiva!

Carina Viola C
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Otroligt bra och proffsiga killar som genomförde flytten. Lugna och systematiska. Rekommenderar dom varmt.

ANN-CRISTINE M
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Vi har använt Flyttspecialisten för vår flytt från Stockholm till Örebro, hela paketet från packningen, flytten och städningen. Allt har fungerat till vår fulla belåtenhet, smidigt med kontakter och bra med Calle som höll ihop det hela och var lätt att komma i kontakt med. Vi tog emot flyttkillarna i Örebro, de var proffsiga och otroligt snabba. Vi kan varmt rekommendera Flyttspecialisten.

ANNIKA T
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Mycket bra och seriöst företag! Fick tips om dem via mäklaren vi anlitade och vi ångrar oss inte en sekund att vi valde Flyttspecialisten i Mälardalen för hjälp av vår flytt till Hälsingland. Mycket trevligt bemötande både av Calle när vi fick offerten för flytten, av transportledaren när det började närma sig flyttdatum samt de tre supertrevliga flyttgubbarna som tog hand om själva lastningen och lossningen av vårt bohag!! Vi är glada att kunna säga att vi varmt rekommenderar denna flyttfirma!

OLE L
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Trevliga killar som hjälpte oss både att packa och med flera flyttar mellan olika förråd och lägenheter. Rekommenderas varmt

LASSE S
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Bra bemötande och proffsiga killar som utförde packning/flytt. Lån av kartonger och hämtning av densamme en månad efter flytten ingick, vilket gjorde upplevelsen ännu bättre. Rekommenderas varmt.

Curt Andreas S
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Kontaktmannen Calle var mycket proffsig och förtroendeingivande. Flyttkillarna kom i tid och jobbade på i ett högt tempo. Jag kan helt klart rekommendera denna flyttfirma och kommer nyttja den igen om det behövs.

FREDRIK A
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Riktigt oseriösa, Gjorde narr av att jag tog upp skadorna de åsamkat och att jag gjorde det under rådande corona kris. Säljaren på företaget ville inte ta i det, kontoret ville inte ta i det och sa att någon från deras skadeavdelning skulle återkomma men det hände aldrig. Vårdslösa och ansvarslösa, undvik i största möjliga mån.

Tatiana Maru R
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Jag tyckte mycket om Flyttspecialisten. Trevligt bemötande av säljansvarige, Calle, fick snabbt en offert som gick att anpassa till mina behov. Arbetsledarna var snabba att svara på alla mina frågor via telefon, det gick att ringa företaget och fråga om stort och smått inför flytten och få tydliga svar snabbt.Flyttkillarna var trevliga, proffsiga och snabba. Jag har endast flyttat två gånger i mitt liv och aldrig tidigare anlitat flyttfirma, så det var en ovan upplevelse. Flyttspecialisten skötte sig bra och underlättade min flytt. Jag kan verkligen rekommendera firman.

Henrik Arvid Mattias S
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Härliga flyttgubbar som var otroligt effektiva. Rekommenderas varmt!

Carl Tomas F
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Det var proffsigt utfört från offerten och bokningen med säljaren till kontakten med transportledaren och genomförandet av flyttuppdraget.

Jörgen Fredrik B
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Väldigt professionella, löste uppgiften snabbt och på utsatt tid. Trevliga och kundfokuserade. Försäljningsansvarige Calle var väldigt bra ha att göra med och hjälpte oss även mycket med tips och råd inför flytten.

Petra Carolin E
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Trevliga, glada och väldigt snabba killar hjälpte oss att flytta idag! Två lägenheter till en på snabb tid. Supernöjda är vi, och skulle verkligen rekommendera Flyttspecialisten!

Josef Foureaux D
Skrev om Flyttspecialisten i Mälardalen AB

Katastrof! Flytten tog 3 dagar!! Jag fick ta ledigt från jobbet. De skulle kommit lördag, men deras lastbil gick sönder så då kom dem på söndagen. Var inte beredda på att jag bokat packning också. De kunde bara flytta 2/3 av grejerna. Återkom på måndagen för att packa o flytta resten. Då var de en gubbe kortare. Ville sen att jag skulle betala för lastbilen båda dagarna och resa till o från stockholm 4 gånger. Jag vägrade, men tycker fortfarande att det blev för dyrt eftersom det tog 3 dagar!!