Trasfy AB

Ring 076-007 08 98 trasfy.se

11 omdömen om Trasfy AB

Pia J
Skrev om Trasfy AB

Jag beställde hämtning av gammal möbel och flyttkartonger med diverse husgeråd. Hämtningen fungerade perfekt och det gick snabbt från beställningen. Jag är mycket nöjd. Mvh Pia

Svar från Trasfy AB

Thank you for choosing us and happy to hear that you are satisfied with our service.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Rolf V
Skrev om Trasfy AB

Proffsigt. En städfirma, som levererar kvalitet.

Torun C
Skrev om Trasfy AB

Trevligt bemötande av personal. Dock så levde inte det utförda arbetet riktigt upp till förväntningarna. Det var en flyttstädning som jag anlitade.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1239 omdömen 4.7 av 1239 omdömen

Wisam I
Skrev om Trasfy AB

Väldigt bra jobb. Ni är professionella med flyttning. Tack för hjälp.

Masoud M
Skrev om Trasfy AB

Kom i tid lastade bohag omsorgsfullt var snabbt och någrat

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 119 omdömen 4.5 av 119 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Fanny L
Skrev om Trasfy AB

Upplevde ett vänligt och personligt bemötande av Trasfy både runt bokningen och i samband med flytt mellan två bostäder. Trasfy levererade över förväntan, hade många mindre grejer som skulle flyttas och var i behov av fler lådor som jag fick låna av dem. Flyttkillarna var gulliga och hjälpsamma och hade stort tålamod. ^^ Rekommenderas!

Svar från Trasfy AB

Tack så mycket för att du tog dig tid att dela din positiva erfarenhet med oss! Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med vår service och våra produkter. och hoppas att du kommer trivas på ditt nya hem :)

Iro K
Skrev om Trasfy AB

Snabba, trevliga, proffsiga! Rekommenderar!

Svar från Trasfy AB

Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår service. Vi strävar alltid efter att leverera en utmärkt kundupplevelse, och det är glädjande att höra att vi har lyckats med det för dig

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3336 omdömen 4.7 av 3336 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Lars E
Skrev om Trasfy AB

Önskade bärhjälp av tyngre möbel inom bostaden. Bra bemötande och konkurrenskraftigt pris. Dök upp på utsatt tid och flyttade möbeln till övervåningen. Kan rekommenderas.

Anja P
Skrev om Trasfy AB

Ordentligt utfört bästa priset!!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Serdar Ö
Skrev om Trasfy AB

Bra pris. Kunde fixa tid med kort varsel. Lite olyckligt med skador på möbler men fick ersättning, även om det var lite.

Svar från Trasfy AB

Vi beklagar djupt eventuella skador på din möbler under flytten. Din feedback är värdefull för oss, och vi tar alla åtgärder som behövs för att förhindra sådana händelser i framtiden. Det gläder oss dock att höra att du fick ersättning för skadorna, även om det var i mindre omfattning. Din tillit är av högsta vikt för oss, och vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster. Om det är något mer vi kan göra för att rätta till situationen eller om du har ytterligare kommentarer, är du välkomna att kontakta oss direkt....

Suyan L
Skrev om Trasfy AB

Very nice person and nice service.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1024 omdömen 4.8 av 1024 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!