Tre Indier

Tre Indier

Ring 08-641 03 55 www.treindier.se
4.1

Hos oss på Tre Indier hittar du genuin indisk matglädje! Vi är en familj som i hela 20 år har bjudit Stockholmare på indiska rätter. Vi erbjuder dig vällagad mat från flera olika regioner i Indien, och du kan både avnjuta den i restaurangen eller ta med hem som take-away. Här kan du äta klassiker som tandoori, masala och...

17 omdömen om Tre Indier

Andrea G
Skrev om Tre Indier

Trevlig personal och mycket god mat.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4730 omdömen 4.2 av 4730 omdömen

Besökte Paraden kl 18.00 den 9/5, vi fick bord på övervåningen. Atmosfären och maten är finemang! Det som saknas och skulle kunna ge

Karolina F
Skrev om Tre Indier

Jättetrevligt! Bra service och maten kom väldigt fort. Härlig stämning och jättegod mat. Kan varmt rekommenderas .

Daniel E
Skrev om Tre Indier

Familjär och trevlig restaurang med mycket god mat

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8083 omdömen 4.3 av 8083 omdömen

Petra Å
Skrev om Tre Indier

Jag har ätit där flera gånger. Maten är alltid god. De ger en bra service vilket gör att helhetsupplevelsen gör att jag gärna går dit igen.

Åsa S
Skrev om Tre Indier

Vi hade beställt fönsrerbord och fick förvisso det men blev bortglömda av personalen så vi fick ropa för att kunna beställa då ingen var speciellt service inriktad och hade öga att scanna lokalen och se sina gäster. Man tittade bara på det bordet man serverade och gick sedan raskt därifrån utan att kolla om någon annan gäst ville något. Bra mat men usel service

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Sara K
Skrev om Tre Indier

Maten är bra, men inredningen från 80-talet, och servitrisen förvirrad.. och samtidigt verkade ha en chef som skällde på henne framför gästerna...

Solweig M
Skrev om Tre Indier

Efter ett missförstånd var jag besviken och ville inte rekommendera reataurangen till dem som skulle fira något större. Jag påtalade till restaurangen vad jag var missnöjd med, i hopp om att andra inte skulle drabbas av samma missförstånd. Restaurangen besvarade min upplysning klart över förväntan! Jag fick det finaste förlåt utan bortförklaringar, och en kompensation långt över min förväntan! Alla kan göra misstag, men inte alla erkänner dem eller försöker gottgöra dem. Tre Indier gjorde det med råge! Jag kan varmt rekommendera...

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7928 omdömen 4.3 av 7928 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Emelie B
Skrev om Tre Indier

Tre Indier har blivit en självklarhet sedan första besöket. Maten är överlägsen jämfört med konkurrenterna (de vegetariska rätterna lika bra som de animaliska), lokalen är mysig och stämningen gemytlig. Personalen är fantastisk! Tillmötesgående, trevliga, serviceinriktade. Blir ett besök så ofta jag kommer till Stockholm. Rekommenderas varmt!

Sofie L
Skrev om Tre Indier

Stockholms godaste indier. Återkommer varje år då jag inte bor i Sthlm men när jag är där är det ett måste att äta här minst en gång. Bra bemötande och snabb service.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4154 omdömen 4.0 av 4154 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Anna K
Skrev om Tre Indier

God mat och trevlig personal. Kan rekommenderas!

Saman R
Skrev om Tre Indier

Mycket trevlig atmosfär, fantastik mat och god service. Jag har ätit på 3 indier med jämna mellanrum i säkert 10 års tid och kommer att fortsätta med det så länge den finns. Rekommenderas starkt, både för kompisgänget och för det romantiska paret!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4118 omdömen 4.0 av 4118 omdömen

Jessica I Jessica I
Brian T
Skrev om Tre Indier

Actually my favourite Indian restaurant, possibly the best in Sweden. Have tried others just to be sure. But always return. Food has always been fresh, tasty and served by friendly staff with a nice sense of humour. As I am addicted to Indian food I go regularly and sometimes they even tell me what I should eat "today", and may even remember what I ate last time, when I have forgotten myself..

Adam W
Skrev om Tre Indier

Mycket att välja på, nöjd med alla rätter jag har testat. Är nog bästa indiern på söder

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Annika H
Skrev om Tre Indier

Tre Indier är en bra indisk restaurang som serverar lite fler rätter än de självskrivna. Trevlig personal och god mat!

Alexander F
Skrev om Tre Indier

Huvudrätten var god och enligt förväntan. Men att få ljummen naan-bröd indikerar på att de använder mikrovågsugn. Att servitören dessutom inte frågade om maten smakade bra och att han mumlade något efter att notan betalades utan dricks var oerhört märkligt. Jag kommer aldrig ge dem en andra chans.

Mattias D
Skrev om Tre Indier

Duger i värsta fall. De har tvingats stänga "för ombyggnad" ett gäng gånger, och jag tycker att det märks på maten.

kajsa b
Skrev om Tre Indier

Okej och trevlig restaurang med väldigt god mat. Maten är väldigt prisvärd. Tråkig inredning dock inte speciellt mysigt. Passar perfekt för take away eftersom det inte är så mysigt.