Trendo

Trendo

Ring 076-172 15 00 trendo.nu

Välkommen till Trendo! Vi hjälper dig att på ett effektiv sätt synas bättre i googles sökresultat och lyckas på nätet. Med över 15 års erfarenhet inom branschen vet vi vilka utmaningar du som företagare står inför vad det gäller synlighet och marknadsföring online. * Vi får ditt företag att växa online * Optimera dina annonser...

5 omdömen om Trendo

Gurhan D
Skrev om Trendo

Hade en större byrå länge men såklart att större oftast struntar med tiden i mindre företag, därav behövde jag en ny leverantör och fann dessa fantastiska personerna.Har köpt 2 hemsidor och Seo via trendo är väldigt nöjd än så länge. Enkla att nå när man har en fråga och flexibla när man behöver hjälp med något. Rekommenderar de starkt för företag som vill ha en tätare relation och bra service .

Daniel A
Skrev om Trendo

Kanon bemötande, grymt samarbete rekommenderas varmt !

Anastasiya Z

Jag kan rekommenderar företags tjänst 100%. De är flexibla och håller fokus på resultatet. Det är lätt att komma i kontakt om ni har frågor och de är alltid redo att ge rekommendationer eller göra ändringar enligt kunds önskemål ! Mvh Anastasiya

Jovanka J

Mycket trevliga, snabba och effektiva! De kan sin sak.

Engin E
Skrev om Trendo

Vår kontakt person var super kunnig samt väldigt hjälpsam. Alltid tillgänglig när man ringer. Problem lösare på högsta nivån! Rekommenderar starkt detta företag då personerna var gedigna. Mvh Engin Tc invest bygg ab.