Treza Solutions AB

Treza Solutions AB

www.treza.se
  • BadgeFourYears
1 584

Välkommen till Treza Solutions! Vi erbjuder luftvärmepumpar av flera kända kvalitetsvarumärken som Daikin, Mitsubishi och Fujitsu. Du hittar ett brett utbud i vår webbshop. Det unika med Treza Solutions är att vi har våra egna lokala kyltekniker runtom i Sverige, vilket gör att vi kontrollerar hela ledet från kundkontakt...

1584 omdömen om Treza Solutions AB

Sedan starten hos Reco 2021

Jan S
Skrev om Treza Solutions AB

Ett pålitligt företag och ett väl utfört arbete. Jag är nöjd!

Anders L
Skrev om Treza Solutions AB

Kan varmt rekommendera Treza Solution. Beställde ny luftpump 22/4 monterades 29/4 "De kallar jag snabb service" Felicia & Montören var ett par riktiga klippor."Sådana ska man vara rädda om" /Anders

Annika A
Skrev om Treza Solutions AB

Bra bemötande, fick snabbt en offert att ta ställning till. Installationen kunde snabbt och smidigt bli av.

Lars J
Skrev om Treza Solutions AB

Trevligt bemötande från början till slut. Raka puckar, inget tjafs och en levande människa som ringer upp på telefon och pratar om ärendet, bravo. Noa grejade installationen med bravur.

Barry K
Skrev om Treza Solutions AB

Utmärkt bemötandena via telefon och vid installationen. Inköp och installation av luftvärmepump samt bortforsling av gammal pump.

Klara R
Skrev om Treza Solutions AB

Jättebra, allt flöt på bra. Toppen killar som installerade.

Janez T
Skrev om Treza Solutions AB

Snabbt från beställning till slut installeras på en vecka bra

Marianne J
Skrev om Treza Solutions AB

Proffsiga och trevliga. Vi fick den hjälp vi ville ha. Snabb leverans och installation av en duktig tekniker som löste de svårigheter som visade sig finnas.

Peter K
Skrev om Treza Solutions AB

Efter beställning blev jag uppringd för att boka tid för installation och entreprenören kom som förväntat och installationen blev helt perfekt

Roger A
Skrev om Treza Solutions AB

Bra bemötande, snabb och bra kommunikation, snabb leverans och installation, trevlig proffsig montör, mm. Inget att anmärka på !

Patric A
Skrev om Treza Solutions AB

Allt fungerade bra från beställning till montering.

Peter S
Skrev om Treza Solutions AB

Installatören Mohammed väldigt duktig och kunnig.

Rafal daniel E

Mert vet vad han gör! Snabbt och snyggt job! Ca 4 tim. Rekommenderar! Supernöjd

Daniel Å
Skrev om Treza Solutions AB

Den var bra, Mohammed gjorde ett bra jobb vart som ny mycket tystare och varmare

Eva-Lotta E
Skrev om Treza Solutions AB

En super trevlig kille och vi blev mycket bra bemöta. Han berätta tydligt hur vi använder värmepumpen på bästa sätt. samt mycket snyggt arbete. Vi har också märkt vilken skillnad på luft och värme istället för direktverkande el.

Monica B
Skrev om Treza Solutions AB

Treza Solutions AB bemötte oss på ett enastående trevligt sätt. Vi hade inga speciella förväntningar men blev glatt överraskade av hur snabbt och effektivt företaget arbetade. Vi är väldigt glada och nöjda med samarbetet med Treza Solutions AB och kan verkligen rekommendera företaget till andra som behöver hjälp. Vår nya värmefläkt kommer att ge oss svalka i sommar och värme i vinter. Tack så mycket.

Hans rune S
Skrev om Treza Solutions AB

Installatör Mohamed gjorde ett utmärkt jobb👍🏻

Thomas H
Skrev om Treza Solutions AB

Bra Väldigt trevligt gäng och ha göra med Stora hela jättenöjd Kunde inte koppla in appen bara nä installationen var klar Vi hoppas att få hjälp sen

Karl W
Skrev om Treza Solutions AB

Snabba, prisvärda, smidiga och effektiva.

Bo E
Skrev om Treza Solutions AB

Två trevliga kliar som kom rärrt tid och gjorde ett snyggt jobb väldigt trevliga samt städade noga efter sig snabba var de choså

Sven-Olof A
Skrev om Treza Solutions AB

Snabb leverans, trevlig och kunnig hantverkare som pedagogiskt gick igenom efter intallstion

Svar från Treza Solutions AB

Underbart att läsa Sven-Olof! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. 😊

Emil E
Skrev om Treza Solutions AB

Helt ok ,- perfekt jobb. Værmepump !

Svar från Treza Solutions AB

Vi tackar ödmjukast för det fantastiska betyget och för att vi fick installera hos dig Emil! 😊

Heidi S
Skrev om Treza Solutions AB

Snabb återkoppling efter första förfrågan och funderingar jag hade om offerten.

Svar från Treza Solutions AB

Härligt att höra Heidi. Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. 😊

Håkan B
Skrev om Treza Solutions AB

Bra från början till slut. Kanon bra montör och snyggt jobb. Jag är supernöjd med Treza

Underbart att du är supernöjd Håkan! Tusen tack för det fina omdömet. 😊

Egon B
Skrev om Treza Solutions AB

Bra bemötande. Trevlig säljare som sålde rätt produkt. Snabb montering och bra information om handhavande.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för det fina betyget och för att vi på Treza Solutions fick hjälpa dig, Egon, med ditt val av värmepump! 😊

Lena H
Skrev om Treza Solutions AB

Sökte en ny luftvärmepump av Mitsubishi via nätet. Fick offert från bl.a treza solutions med bra pris och klara uppgifter om vad som ingick. Bra kontakt med säljaren och snabb installation av 2 montörer! Har bara gott att säga om dem.

Svar från Treza Solutions AB

Vi tackar ödmjukast för att du Lena valde just oss på Treza Solutions som din värmepumpsinstallatör och passar på att önska en härlig sommar! 😊

Maria L
Skrev om Treza Solutions AB

Hej, Jag fick mycket god hjälp med min trasiga fjärrkontroll som snabbt kunde bytas ut. Vilket gick på min garanti. Och nu fungerar luftvärmepumpen utmärkt. Maria Bergom Larsson

Svar från Treza Solutions AB

Härligt att allting löste sig, Maria! Stort tack för din återkoppling till oss. 😊

Hans G
Skrev om Treza Solutions AB

Bra arbete utanför bra montör är nöjd med arbetet som är utfört av montör Mohamed

Svar från Treza Solutions AB

Det gläder oss att du är nöjd med vår grymma montör, Hans! Stort tack för ditt fina omdöme. 😊

Lennart R

Bra bemötande Snabb leverans

Underbart att höra Lennart! Stort tack för detta fina betyg. 😊

Heyday T
Skrev om Treza Solutions AB

Bra möte och info om tillgängliga prudukter. Önskade bara att de hade elektriker som säkerställa installation.

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack för din feedback Heyday. Vi ser vad du skriver och vem vet vad som händer i framtiden. Vi önskar en härlig sommar med svalkade kyla i hemmet. 😊

Rune L
Skrev om Treza Solutions AB

Treza Solutions AB har levererat och monterat vår luftvärmepump och det har man gjort på ett mycket tillmötesgående sätt med både bästa pris och skickligt perfekt montering. Er represant i vårt omräde har även hanterat servicen perfekt och jag rekommenderar utan tvekan er för andra eventuella kunder. Mycket nöjd kund.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för rekommendationen, Rune! Det gläder oss verkligen att få läsa ditt fina omdöme och för att just vi på Treza Solutions fick möjligheten att hjälpa dig med installationen. 😊

Cecilia Ö
Skrev om Treza Solutions AB

Bra bemötande Treza levde upp till förväntningarna Trevligt och bra bemötande och snabba svar på frågor. Bra installatör som gav bra råd inför installationen och noggrann vid installationen. Vi köpte en Daikin Perfera XTH30

Svar från Treza Solutions AB

Fantastiskt att vi levde upp till dina förväntningar, Cecilia. Stort tack för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse av köpprocessen! 😊

Stefan L
Skrev om Treza Solutions AB

Bra bemötande av säljare. Bra pris på produkten. Mycket bra montör

Svar från Treza Solutions AB

Underbart att läsa Stefan! Stort tack för det fina omdömet och för att du valde oss att köpa din värmepump ifrån. 😊

Berndt B
Skrev om Treza Solutions AB

Trevligt bemötande, punktlighet och professionellt utfört arbete med installation av en Panasonic luft-luftvärmepump i vår fastighet i Baskemölla, Simrishamn. Vi kan varmt rekommendera Treza Solutions AB. Berndt

Svar från Treza Solutions AB

Vi tackar ödmjukast för rekommendationen Berndt! Det gläder oss att du är nöjd med hela upplevelsen. 😊

Susanne B
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket bra bemötande, fick all information jag behövde. Snabb leverans och installation. Köpte Daikin luftvärmepump, än så länge fungerar allt bra, det är nu varmt i huset.

Svar från Treza Solutions AB

Det gläder oss att höra, Susanne! Stort tack för att du tog dig tid att berätta om din köpupplevelse med oss på Treza Solutions. 😊

Reza K
Skrev om Treza Solutions AB

Bra och snabb kommunikation och service. Jag var inte helt nöjd med isolering av fasaden, inte heller med priset! Jag avtalade uppdraget med total fastpris men fick fakturan med debitering av resekostnader och expedition avgift utöver priset!

Svar från Treza Solutions AB

Tack för att du delar med dig av din feedback Reza! Det är otroligt viktigt för oss att du som kund känner dig nöjd efter din investering och kommer således att kontakta dig. 😊

Joakim A
Skrev om Treza Solutions AB

Ett bra och proffsigt bemötande det enda jag har att anmärka på är städningen efter jobbet var utfört Annars var allt efter förväntningar

Svar från Treza Solutions AB

Tack för ditt omdöme, Joakim! Förstår att det är önskvärt med mer grundlig städning men det som ingår i installationspriset är grovstädning. Du är välkommen att kontakta oss på 042- 300 94 40 vid ytterligare funderingar. 😊

Ewa G
Skrev om Treza Solutions AB

Det kom en jättetrevlig kille Viktor. Han gjorde arbetet väldigt bra.

Svar från Treza Solutions AB

Det gläder oss verkligen att ni är nöjda Ewa! Tusen tack för att ni valde oss som er installatörsfirma. 😊

Bo gunnar J
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket noggrann och trevlig. Muhammed har utfört jobbet till vår belåtenhet.

Fantastiskt att höra Bo Gunnar! Tusen tack för det fina betyget. 😊

Per olov E
Skrev om Treza Solutions AB

Väldigt nöjda med hela processen. Snabbt och smidigt. Väldigt trevlig och serviceminded montör.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för detta fina omdöme, Per Olov, och för att just vi på Treza Solutions fick hjälpa dig med installationen. 😊

Per-Erik P
Skrev om Treza Solutions AB

Vårt första möte var på mässan i Malmö, där de var trevliga och kunniga,, bra på att förklara och kunde se olika alternativ. När vi var på kontoret för att boka fick vi av en annan ,medarbetare också mycket bra bemötande, hon var kunnig och bra på att förklara, vi hade en del specifika önskemål som vi kunde diskutera och få ren bra lösning. Installationen funderade bra, anlände punktligt, vi diskuterade placering och fick förståelse för våra synpunkter, installationen sköttes mycket bra.. Funktionen är svårare att bedöma eftersom det är en AC och värmen har inte kommit ännu.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack Per- Erik för denna gedigna redogörelse om er upplevelse med oss på Treza Solutions! 😊

Hans S
Skrev om Treza Solutions AB

Kunnig,noggrann snabb och trevlig.

Underbart att höra! Tusen tack för det fina omdömet, Hans. 😊

Mats M
Skrev om Treza Solutions AB

Bra pris och ett bra bemötande via telefon. Bestämde datum för installationen av luftvärmepumpen och det stämde klockrent med en mycket trevlig och kunnig montör (toppklass)

Svar från Treza Solutions AB

"Toppklass" var inget dåligt betyg! Stort tack för detta och för att vi fick hjälpa dig med installationen, Mats.😊

Camilla S
Skrev om Treza Solutions AB

Vi är väldigt nöja med hela processen! Vi blev snabbt kontaktade efter vår offertförfrågan och installatören kom inom 2 veckor och utförde ett toppenjobb. Jättetrevligt bemötande av alla :)

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack Camilla för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse, men också för att du valde just oss på Treza Solutions som din värmepumpsleverantör. 😊

Patrik E
Skrev om Treza Solutions AB

Bara positivt att säga om Treza..mycket snabbt proffsigt å smidigt från order till slutförd installation!🙂👌👌

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack för detta fina omdöme, Patrik! Det gläder oss att allting varit till din belåtenhet. 😊

Göran N
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket proffsiga och trevliga tekniker som utförde installationen levde helt upp till mina Förväntningar

Härligt att vi på Treza Solutions levde upp till dina förväntningar, Göran! 😊

Carina Elisabet B
Skrev om Treza Solutions AB

Superproffsig och snygg installation av Mohammed. Bra bemötande och genomgång efter avklarad installation. Rekommenderas varmt!!

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för rekommendationen och för att vi fick hjälpa dig i valet av värmepump, Carina Elisabeth! 😊

Agron A
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket professionell och seriös montör Mohammed. Informerade om vad han gjorde under hela besöket & hade svar på alla mina frågor. Verkligen 10/10, inga klagomål.

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack Agron för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse med oss! 😊

Håkan S
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket nöjd med montören trevlig o duktig

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack för detta fina omdöme och för att vi fick installera hos dig Håkan! 😊

Yvonne G
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket trevlig säljare. Sålde sina varor på ett bra sätt utan att man kände sig påtvingad. Utlovad snabb leverans vilket hölls. Bra och duktig montör. Upp plockat och rent när han var färdig. Visning hur allt fungerade.

Svar från Treza Solutions AB

Strålande Yvonne! För oss är det otroligt viktigt att vi erbjuder en skräddarsydd lösning för just dig som kund samt att du får tid att fundera innan köp. Tusen tack för att du delar med dig av upplevelsen med oss på Treza Solutions. 😊