Trygghetspartner

Trygghetspartner

Ring 011-333 05 15 www.trygghetspartner.se

Välkommen till Trygghetspartner! Vi erbjuder tjänster, utbildningar och produkter inom brandsäkerhet. Vår kärnverksamhet är utbildning inom brandskydd, HLR, första hjälpen, heta arbeten, brandfarliga arbeten mm. Våra konsulter kan även hjälpa er med utrymningsplan, systematiskt brandskyddsarbete, första hjälpen utrustning,...

20 omdömen om Trygghetspartner

Morgan A
Skrev om Trygghetspartner

En trygg partner för delar av vårt arbete med SAM och HLR-utbildning

Janos K
Skrev om Trygghetspartner

Trygghetspartner hjälper oss med systematiska brandskyddsarbetet, kontrollerar brandsläckarna och fyller på första hjälpen stationer. Vi har även köpt hjärtstartare av Trygghetspartner. Supernöjda med servicen och gör alltid det lilla extra för oss. /Däckteam Norrköping

Therése R
Skrev om Trygghetspartner

Bra och snabb service ! TRevligt bemötande och br aprodukter som servas regelbundet.

Dick S
Skrev om Trygghetspartner

Vi får alltid snabb hjälp och ett mycket trevligt bemötande av all personal på Trygghetspartner. För oss finns inga andra alternativ. Tack till er alla för ett till år med samma höga service

Marie B
Skrev om Trygghetspartner

Bra bemötande via telefon. Utbildning u a Batteribyte genom telefonkontakt och batterierna per post. Ingenting att klaga på

Joel D
Skrev om Trygghetspartner

Riktigt bra service och trevligt bemötande!

Magnus W
Skrev om Trygghetspartner

Mycket bra bemött =) Levde upp till alla förvänrningar. Köpte flera HLR utbildningar och det fungerade mycket bra

Christian A
Skrev om Trygghetspartner

Heta arbeten👍och jag blev bemött av en en varm och härlig personal🤗. Ett stort tack för en fin och hjälpsam personal 🙏. Mvh Christian

Christer E
Skrev om Trygghetspartner

Jag köpte en hjärtstartare för jag vet hur viktigt det är att sådana finns i närheten när det sker ett hjärtstopp. Har själv upplevt det i verkligheten och önskar ingen ska behöva uppleva det. Köpte en att ha med i bilen och i husvagnen. På campingar kan mycket hända precis som på vägen när man är ute och kör. Man vet aldrig hur dagen blir. Man måste också veta hur man använder den, gå kurs för att göra rätt.

Christian H
Skrev om Trygghetspartner

De har alltid varit trevliga och professionella leverantörer av utbildningar och brandsäkerhet.

Julia W

Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Jonas L
Skrev om Trygghetspartner

Hetaarbeten utbildning i Trygghetspartners egna lokaler. Trevligt bemötande, bra genomgång av dagen. Utbildningen var saklig och framförallt leddes av engagerad och välutbildad instruktör/ledare. God lunch och avslappnad eftermiddag med praktiskövning. Trotts att vi var ganska många så sköttes det med bravur och alla blev hörda. Stort tack till Trygghetspartner!

Svar från Trygghetspartner

Stort tack, Jonas! Välkomna nästa gång!

Anders M
Skrev om Trygghetspartner

Utbildning i Heta arbete var genomtänkt och intressant så att intresset behölls genom hela kursen

Linn J
Skrev om Trygghetspartner

SBA. Mycket nöjda efter många års erfarenhet. Bra service och kompetens.

Svar från Trygghetspartner

Tack för att vi får hjälpa er på Villa Fridhem!

Ingrid E
Skrev om Trygghetspartner

Hjärtstartare. Mycket bra bemötande. Serviceinriktade och bra service.

Christer E
Skrev om Trygghetspartner

Så trevligt bemötande man fick. Beställde en hjärtstartare att ha i min bil. Kan om man har otur vara användbar om man råkar komma till en olycka på vägen, eller andra tillfällen också förståss. Den lilla beställningen sköttes som om jag var storkund, snabbt och med mycket bra info om produkten.

Annelie F
Skrev om Trygghetspartner

Mycket professionell och trevlig personal som ger ett gott bemötande.

Helm AB C
Skrev om Trygghetspartner

HLR/ Första hjälpen utbildning som alla på företaget fick gå. Utbildningen innehöll många lärorika delar och kursledaren lärde ut på ett mycket pedagogiskt sätt. Kan varmt rekommendera Trygghetspartner!

Tack för omdömet - och framförallt - Tack för förtroendet! MVH Peter & Marcus

Marcus E
Skrev om Trygghetspartner

Trevlig och duktig personal som alltid gör sitt yttersta! Tack!

Niklas K
Skrev om Trygghetspartner

En otroligt bra och pedagogiskt utbildningsledare. Högsta betyg!