Två Grabbar och Kök

Två Grabbar och Kök

Ring 08-20 09 80 www.tvagrabbar.se

Två Grabbar & Kök är en kombinerad lunchrestaurang och festvåning, vi har plats för 50 upp till 450 gäster. Kombinationen bra restaurang med utsökt mat och enastående service i kombination med vårt strålande läge på Sveavägen gör att vi är väldigt populära. Utöver den uppskattade lunchen har vi även á la carte, bufféer, julbord,...

50 omdömen om Två Grabbar och Kök

Tove S
Skrev om Två Grabbar och Kök

Kan varmt rekommendera Två Grabbar och Kök! Vi valde att ha en disputationsfest här för ca. 70 pers. i november 2017 och vi är så nöjda! Maten var jättegod, lokalen var fin och Christian var oerhört tillmötesgående. Han ordnade allt från projektorduk och mikrofon till barnbord. Stort tack till all personal och framför allt till Christian! Med vänlig hälsning, Tove och Daniel

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Tove, Tack så himla mycket för de fina orden. Det värmer och vi vill passa på att tacka än en gång för att vi fick vara en del av er kväll. Vi hoppas på fler glada och härliga upptåg likt er tillställning och skattar oss lyckliga att vi har möjligheten att kunna få vara med på dessa stora dagar. Vänligen Två Grabbar

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
paula n
Skrev om Två Grabbar och Kök

Helt fantastisk personal och mat! Vi hade vår bröllopsfest här och dagen var helt fantastisk. För att inte tala om maten som hyllades utav alla våra gäster :) Kunde inte önskat mig någon bättre som hjälpte oss med planeringen inför vår stora dag än Christian. Tusen tack för allt! :) Ses snart igen det lovar jag! /Paula & Daniel

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Paula och Daniel. Tack så hemskt mycket. Det värmer både kropp och själ samt att vi är enormt tacksamma för att ni anförtrodde oss denna ära. Så enormt härlig kväll och underbara gäster som fick oss i personalen att känna oss delaktiga i festen mer än att vi jobbade. Väldigt härligt måste jag säga. Stort tack. Vi ser fram emot fler glada tillställningar med er. Vänligen Två Grabbar

Sanna S
Skrev om Två Grabbar och Kök

Tusen tack till Två Grabbar & Kök där vi precis haft en rolig 50-årsfest! Många goda rätter på den karibiska buffén som prisades av många gäster. Fin och anpassningsbar lokal med stora fönster ut mot Sveavägen. Christian var otroligt tillmötesgående och bra att ha att göra med från början till slut. Mycket prisvärt också! Vi kan verkligen varmt rekommendera att ha fest här!

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Sanna, Tack själva för att vi fick vara med och dela ert firande. Det värmer verkligen att läsa era fina ord. Vi hoppas på fler tillställningar som er och det ryktades om en stundande 20-åring. Vänligen Två Grabbar

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4136 omdömen 4.0 av 4136 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Yasemin B
Skrev om Två Grabbar och Kök

Vi har precis haft våran bröllopsfest hos Två Grabbar och Kök, och vi är supernöjda med allt. Från början till slut så har Christian hjälpt oss med allt på ett utomordentligt sätt. Vi valde den Karibiska buffén som var fantastiskt god då den både var en fröjd för ögat och magen :). Anpassningsbar och väldigt central lokal som passar alla. Vi kommer definitivt att boka igen och även några av våra gäster funderar på att ha sina fester där. Kan högt rekommendera Två Grabbar och Kök till alla. Tusen tack för en härlig bröllopsfest!

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Yasemin, Ni gör oss så enormt glada vill jag lova och det är vi som skall tacka för att få ha varit med och firat er. Det värmer att ni är nöjda och vi hoppas att vi får möjligheten att tillbringa fler härliga kvällar med glada upptåg och dans som får vem som helst att få ont i fötterna =) Tack! Vänligen Två Grabbar

Tilda R
Skrev om Två Grabbar och Kök

Stort tack till Två Grabbar och Kök för att ni hjälpte oss anordna en fantastisk studentskiva! Middagen hölls för ca 60 pers där maten var jättegod, extra plus i kanten för både bra vegetariska och veganska alternativ. Priserna och anpassningen efter våra behov gjorde skivan möjlig för oss studenter. Även grym kommunikation från Christians sida som alltid var tillmötesgående, flexibel och himla härlig att ha och göra med!

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Tilda, Vad härligt att höra. Tack så enormt mycket för dina fina ord. Det blev verkligen en lyckad fest på alla sätt och ni skall absolut inte glömma bort ert egna arbete med att få till skivan. Vi hoppas på fler tillställningar som eran och gratulerar till studenten. Vänligen Två Grabbar

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Emma C W
Skrev om Två Grabbar och Kök

Vi anlitade två grabbar och kök för en större bankett med ca 100 sittande gäster och är mycket nöjda! Fantastiskt tillmötesgående, god mat, flexibla, rutinerade och lätta att ha att göra med! Priser som gjorde det möjligt för oss som är studenter och mycket bra läge i centrala Stockholm! Vi kommer gärna tillbaka och har sittning igen!

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Emma, Tack så mycket för tiden du lagt ner på dina åsikter. Det värmer väldigt mycket och man blir full av energi att läsa det du skriver. Vi själva är väldigt nöjda med kvällen och än mer så i och med att ni kände att ni fick ut en härlig kväll av det. Ni är varmt välkomna tillbaka och vi hoppas och kommer att anstränga oss extra mycket för att hålla samma höga linje och skapa fler lyckade tillställningar likt er. Stort Tack! Vänligen Två Grabbar

Håkan A
Skrev om Två Grabbar och Kök

Äter lunch, framför allt på torsdagar. Trevlig personal. Bra husmanskost. Bra salladsbord. Absolut prisvärt. Lite trångt ibland med folk från kurser inom huset.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Håkan, Tack så mycket för er rekommendation. Just torsdagar under "r-månaderna" är extra populära, så det kan verkligen bli trångt under vissa tider. Har man möjlighet att komma mellan 11.00 och 11.30 så är det väldigt lugnt och det finns gott om plats. Dock är det väldigt inpräntat att gå vid just 12-tiden. Annars kan 13.15 passa också då det har lugnat ner sig igen. Hoppas att vi ses på torsdag =) Vänligen Två Grabbar

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Marianne L
Skrev om Två Grabbar och Kök

Fantastiskt god mat oavsett om du äter kött, fisk eller vegetariskt.Trevlig personal med god service. /Mariannne

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Marianne, Tack så mycket för att du tog dig tid och bedömde oss. Det värmer skall du veta. Vi kämpar för att bibehålla samma nivå så att vi får mysa med dig i fortsättningen också.' Vänligen Två Grabbar

Irene Å
Skrev om Två Grabbar och Kök

trevlig personal, tillmötesgående, köpt luncher, bokat luncher och kaffe, det har alltid fungerat och för det mesta varit gott eller mycket gott.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Irene, Det är väldigt viktigt för oss att man skall bli nöjd. Oavsett om det är fikabeställningar, lunch eller festarrangemang. Det värmer att ni tycker att det har fungerat så pass bra med oss. Vi skall självfallet fortsätta att vara tillmötesgående med era önskemål och hoppas på fler härliga stunder tillsammans. Vänligen Två Grabbar

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Birgitta B
Skrev om Två Grabbar och Kök

Jag tycker Två grabbar och Kök är en mycket trevlig och prisvärd lunchrestaurang.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Birgitta, Tack så mycket för de fina orden. Det uppskattas verkligen. Vi skall göra vad vi kan för att fortsätta vara tillmötesgående och göra vårt bästa för att vara lika trevliga som alltid och servera er god mat. Vänligen Två Grabbar

Eva M
Skrev om Två Grabbar och Kök

Två grabbar o ett kök är ett trevligt o prisvärt lunchställe där jag ätit i flera år. Maten är alltid god. Tre dagens rätt: kött, fisk o vegetariskt. Alltid finns också omelett. Kan också fika för billig penning.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Eva, Tack så mycket för din rekommendation. Det gläder oss att ni varit med under så pass lång tid och vi hoppas verkligen att vi sköter oss så att ni kan fortsätta att komma till oss och njuta av god mat eller en fika. Vänligen Två Grabbar

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Gunnilla A
Skrev om Två Grabbar och Kök

Bemötandet när vi kom till restaurangen var utmärkt. Min väninna och jag blev litet chockade av kön. Det visade sig vara skolelever, som vi blev uppmanade att passera. Sedan gick allt galant. Jag åt strömmingsflundror med potatismos. Jättegott! Min väninna och jag stannade läääänge, så länge att städningen var i full gång när vi gick. Och personalen var urtrevlig!

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Gunilla, Åh vad glada vi blir. För oss är det inte bara viktigt med bra mat utan även att personalen skall kunna ta hand om er underbara gäster. Det betyder så enormt mycket att ni är nöjda och att personalen har kunnat hjälpa er och ta hand om er. Tack! Vi hoppas att få kunna ro om er framöver och att det blir fler trevliga samtal där ni och er väninna njuter riktigt ordentligt. Vänligen Två Grabbar

Mia L
Skrev om Två Grabbar och Kök

En jättebra lunchrestaurang, alltid god mat, fräsch salladsbuffé och trevlig personal.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Mia, Tack så mycket för din fina rekommendation. Vi strävar alltid efter att hålla en hög standard och det betyder väldigt mycket för oss att veta att det uppskattas. Hoppas att vi håller måttet även i fortsättningen för er och få nöjet att servera er fler härliga luncher. Vänligen Två Grabbar

Risto B
Skrev om Två Grabbar och Kök

Trevligt och generöst bemötande. God mat!

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Risto, Tack så mycket för din rekommendation. Det betyder mycket för oss att våra gäster är nöjda och belåtna. Tveka inte att säga till någon av oss om det är något som du tycker att vi kan göra bättre. Vi finns här för er skull. Vänligen Två Grabbar

Saliba G
Skrev om Två Grabbar och Kök

Bra mat, schysst personal!! Det kunde ha varit lite mer mat på tallriken. Människor är olika och äter olika mycket! I helhet bra upplevelse.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Saliba, Vi strävar alltid efter att ni som gäster skall kunna gå här ifrån mätta och belåtna. Ibland så når man inte ut till alla men jag hoppas att kunna förmedla till fler i och med detta, att man får backa (ta mer) om det skulle vara så att man inte känner sig mätt på sin portion. Det är bara att komma tillbaka till portioneringen så ska vi hjälpa dig att bli så där mätt och belåten som vi vill att man skall vara. Vi vill även passa på att tacka för att du har tagit dig tid att skriva ner dina åsikter och det värmer...

Kicki F
Skrev om Två Grabbar och Kök

Jag går till lunchrestaurangen varje tisdag efter tips från min son och aldrig blivit besviken alltid så god mat ett plus är att det är riktig husmanskost som serveras. Sen får vi inte glömma personalen glada och trevliga och har rent och snyggt.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Kicki, Tack så mycket för att ni har tagit er tid och skrivit några rader om vad ni tycker om oss. Det värmer enormt mycket och vi hoppas på många härliga tisdagar framöver. Vi gläds också över att vi kan sammanföra mor och son under "arbetstid" då familj samt nära och kära står oss själva varmt om hjärtat. Tack åter en gång och så kanske vi ses imorgon igen. Vänligen Två Grabbar

Ellika S
Skrev om Två Grabbar och Kök

Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag fick ett oerhört trevligt bemötande från första stund. Alla frågor besvarades fort och tydligt, det var aldrig några tveksamheter om hur saker skulle gå till. Alla mina önskemål mottogs med öppna armar - till och med en skräddarsydd buffé (som blev väldigt omtyckt av både mig och gästerna). Bra lokal med god tillgänglighet, med gott om utrymme för mina 130 gäster. Allt för ett väldigt bra pris. Återigen stort tack!

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Ellika, Tackar å det ödmjukaste dels för att du tagit dig tid att skriva några rader men främst för att vi fick vara del av din stora dag. Ett stort grattis åter igen. Jag kan svara för alla som jobbade i det att det var så enormt härlig stämning att det inte ens kändes som om man jobbade utan var med och njöt. Köket vill även meddela att det var en enormt härlig meny att arbeta med och då främst för att vidga sina vyer. Tack och ett stort lycka till. Vänligen Två Grabbar

Anders K
Skrev om Två Grabbar och Kök

Bra lunchmenyer inkl salladsbord, bra positiv personal

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Anders, Tack så mycket för ditt omdöme. Vi hoppas att vi kan fortsätta att hålla flaggan högt och vara lika positiva som förr. Det värmer att vi har kunder som dig. Tack! Vänligen Två Grabbar

Ingjerd K
Skrev om Två Grabbar och Kök

Tack Christian med personal för en fantastisk fest! Vår bröllopsfest blev med er hjälp en oförglömlig kväll. Snygg lokal, god mat och oerhört välordnat på alla plan, tack!

Svar från Två Grabbar och Kök

Vi blir så enormt glada för att ni är nöjda med kvällen. Ni har varit underbara att jobba med. Ett stort tack för att vi vara med och dela denna stora dag med er och vilket underbart gäng som ni hade med er. Tack! Vänligen Två Grabbar.

Michael M
Skrev om Två Grabbar och Kök

Allt var över förväntan! Christian och hans team gav oss en underbar kväll när vi firade vår 10-åriga bröllopsdag. Maten var utsökt! Lokalen mycket vacker, och bemötandet i toppklass. Vill verkligen varmt rekommendera Två Grabbar och Kök till alla som funderar på vilken festlokal man ska välja. Tack igen Christian och teamet! Ni är bäst!

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Michael, Det värmer något enormt att ni blev nöjda med arrangemanget. Tack både för de enormt fina orden och även att vi fick vara del av ert firande. Än en gång så önskar vi er ett stort grattis till den milstolpe som 10år är. Grattis. Ni har varit så underbara att hjälpa så ni har gjort mitt jobb väldigt enkelt =) Vänligen Två Grabbar.

Lisa K
Skrev om Två Grabbar och Kök

Tack Christian och personal för grym service! Vi hade vår bröllopsfest här och vi är supernöjda med allt. Bra lokal med bar, god mat och väldigt bra ordnat. Vi rekommenderar verkligen Två Grabbar och Kök!

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Lisa, Tack själva för att vi fick vara med på er stora dag. Enormt härligt gäng och så himla bra styrt av toastmaster med lekar och allt. Verkligen en kväll som vi kommer att minnas med glädje. Stort Grattis och tack så mycket för de fina orden. /Två Grabbar.

Pia Ö
Skrev om Två Grabbar och Kök

Ett av mina favoritlunchställen!. Inte så kul miljö kanske men fint med utsikt över Sveavägen och oftast en acceptabel ljudnivå och det är rent och fint. Personalen supertrevlig och maten är verkligen välsmakande. Extra plus för fin salladsbuffè, gott bröd och kaffe som smakar som kaffe ska smaka. Dessutom till hyfsat pris. Praktiskt att få menyn per mejl så att jag kan pricka in vilka dagar i veckan som blir "Två grabbar" dagar.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Pia, Vi bugar och bockar för den fina berömmen som vi får av dig. Vi skall även ta till oss av det som du tycker att vi kan göra bättre. För vi vill bli än bättre och se till att man njuter av alla momenten och delarna av vår verksamhet. Stot tack och hoppas på en "Två Grabbar"-dag snart =) Vänligen Två Grabbar

Helen K
Skrev om Två Grabbar och Kök

Otroligt bra Service! Hade min födelsedagsfest hos två grabbar och kök och blev väldigt fint mottaget och de var flexibla med anordnandet. Kvällen blev fantastisk och jag behövde inte känna mig stressad eller orolig att flöt på som vi hade kommit överens om! Kan varmt rekommendera att hyra denna lokal till event!

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Helen, Tack så enormt mycket för att vi fick vara en del av ditt firande. Stort tack för de fina orden och vi är väldigt glada över att du fick en så pass bra kväll. Grattis än en gång. Vänligen Två Grabbar

Mikael S
Skrev om Två Grabbar och Kök

En nyttig och prisvärd lunch, förmodligen stans bästa i sitt slag. Maten är vällagad och varierande från vecka till vecka. Varje dag tre alternativ; kött, fisk och vegetariskt, dessutom stående alternativ som omelett, ceasarsallad m.m. Det märks att man anstränger sig i köket. En höjdare är kakfatet som erbjuds när man tar kaffe efter maten och den särskilda efterrätten varje fredag. Personalen är dessutom mycket trevlig. Uppfyller mer än väl alla förväntningar på en lunchrestaurang.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Mikael, Tack så mycket för de fina orden. Det värmer verkligen att få höra att man gör ett bra jobb. Luncher är en väldigt tuff bransch så vi gör vårt yttersta för att vi skall hålla en väldigt hög nivå. Vi kommer att fortsätta kämpa för att leverera på samma höga nivå och kakorna är något som vi själva känner är ett måste för en ordentlig lunch. Sedan så är ju fredagarna alltid lite speciella så då bjuder vi till lite extra. Åter igen ett stort tack för dina ord och tiden du lagt ner på dem. Vänligen Två Grabbar

ari h
Skrev om Två Grabbar och Kök

Har ätit här tre gånger de sista veckorna. Bra mat generellt men smaksättning kunde vara bättre.Åt tyvärr en torr majskyckling förmodligen för hög temperatur i ugnen. Salladsbordet ojämnt.Det beror säkert på vem som gör den. Kaffe och kaka är alltid gott. Trevlig personal både i kassan och servering.Här bli jag mätt och belåten.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Ari, Tack så mycket för dina synpunkter. Det är enormt härligt att höra att ni blir mätt och belåten. Om du får en torr kyckling till exempel så meddela mer än gärna Henry som portionerar så kommer du få en ny eller om du hellre vill byta rätt. Detta gör att vi dels kan hålla tillbaka på det som i så fall är fel och att du blir än mer mätt och belåten. Tveka aldrig att säga till om det skulle vara något. Vänligen Christian

Daniel S
Skrev om Två Grabbar och Kök

Ojämn standard. Ofta ganska bra. Ibland förvånansvärt mediokert. Prefabricerade köttbullar med prefabricerad brunsås för över nitti spänn är väl magstarkt. Matsalen skulle må bra av en rejäl makeover. Den slamriga skolmatsalsuppplevelsen skulle kunna bli historia med relativt enkla medel.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Daniel, Vad glad jag blir över ditt inlägg. Inte över att vi inte håller en jämn nivå i dina ögon utan att du verkligen tagit dig tid att påpeka det som du gärna ser förbättringar kring. Tack! Till att börja med så var såsen absolut inte något halvfabrikat. Vad gäller köttbullarna så håller vi helt och hållet med dig. De var inte alls bra och vi har tagit upp detta med leverantören. Tråkigt att de satte sådan smak att du inte kunde känna skillnaden i såsen. VI skall helt klart bättra oss på den punkten. Då vi står...

Kerstin P
Skrev om Två Grabbar och Kök

Jag går på Senioruniversitetet och äter lunch på Två Grabbar varje onsdag. Jag gillar deras mat, bra med tre rätter att välja mellan. Allra bäst är den fina grönsaksbuffén som hör till. Maten brukar vara god och vällagad, kanske lite tamt kryddad. Kakorna till kaffet är väl inte världens godaste men man kan väl inte begära att få hembakat också. Något negativt: Borden är ofta otorkade vid lunchtid det känns mindre fräscht. Personalen är positiv och trevlig. Det var en glad överraskning att återupptäcka Två Grabbar och jag rekommenderar vänner att gå dit och stämmer gärna träff där.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Kerstin, Vad glad jag blir över er rekommendation. Tack så enormt mycket för era synpunkter. Vi skall absolut ta och bättra oss vad gäller borden då det är av yttersta vikt att man känner att det är rent och snyggt när man sätter sig för att avnjuta maten. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig termin och att ni får en och annan träff med nära och kära. Vänligen Två Grabbar

Anna A
Skrev om Två Grabbar och Kök

Jag är lunchgäst mån-fre sedan många år tillbaka. Det finns ett bra salladsbord, maten är god husmanskost (som inte är flottig, vilket är svårt att hitta i Stockholm), dryck finns till maten och kaffe och kaka finns alltid om man vill ha efteråt. Det finns både kött, fisk, och vegetariskt att välja som dagens rätt. Trevlig personal - speciellt tjejen i kassan som tillfälligt har kommit tillbaka! Man blir glad när man ser henne. Hon är alltid vänlig och har alltid ett leende. :-) Finns en manlig kock också som vi gillar....

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Anna, Tack så enormt mycket över er tid som ni lagt ner på att skriva några rader om vad ni gillar och inte. Det värmer att ni uppskattar oss så pass mycket och vi strävar alltid efter att kunna bibehålla en hög nivå men också att ha personal som tar hand om er. Tack! Vänligen Två Grabbar

Alexander A
Skrev om Två Grabbar och Kök

Grovis restaurang/mat i city, gott stora portioner med tillhörande salladsbuffe'

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Alexander, Tack för att ni tagit er tid att skriva några rader och för att ni gillar oss. Vi hoppas att vi fortsättningsvis även kan servera er härligt stora portioner. Vänligen Två Grabbar

Eva R
Skrev om Två Grabbar och Kök

Alltid trevligt att gå dit. Trevligt bemötande och glada miner. Bra mat och fint salladsbord.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Eva, Tack så mycket för de fina orden. Det värmer och gör det än lättare att le. Vi hoppas att vi kan fortsätta att hålla ångan uppe och att vi får ert leende också. Vänligen Två Grabbar

Lena E
Skrev om Två Grabbar och Kök

Alltid hjälpsamma och till mötesgående. Bra service. Härlig mat.

Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Lena, Vad glada vi blir för dina fina ord. Tack! Vi kämpar på för att skapa en härlig stämning och att alltid kunna anpassa oss efter kunden önskemål. Man kanske inte alltid kan men vi försöker varje gång. Det är tack vare er som vi har möjligheten att kunna vara glada och trevliga. Tack! Vänligen Två Grabbar

Per-ove L
Skrev om Två Grabbar och Kök

Bra mat. Lite för lite alternativ, bara en fisk, en kött och en vegetarisk varje dag. Skulle vilja ha fler alternativ. (Jag gillar inte kyckling...) Väldigt trevlig personal. Och trevlig lokal. Lite stökigt är det när alla skoleleverna kommer dit o ska äta. Men det är en randanmärkning. Kul med kakor till kaffet!

Christian L och Christian L gillar detta
Svar från Två Grabbar och Kök

Hej Per-Ove. Tack så mycket för att ni tagit er tid att hjälpa oss att bli bättre. Vi skall helt klart titta på att utöka sortimentet och se till att kunna erbjuda fler alternativ. En begränsning som vi har är utrymmet vid portioneringen. Det jag tänker rent spontant är att utöka det stående utbudet och tänker då på de båda salladerna och omeletten. Åter igen ett stort tack för dina synpunkter. Det gläder oss väldigt mycket att ni är nöjd och har idéer kring hur vi skall kunna vara bättre. Vänligen Två Grabbar.

Thobias S
Skrev om Två Grabbar och Kök

Två Grabbar och Kök är en bra restaurang där man kan välja mellan veg/fisk/kött-rätter varje lunch. Det är bra service och god mat med ett bra utbud på salladsdisken.

Gunn D
Skrev om Två Grabbar och Kök

Jag äter ofta lunch här och är nästan stamgäst. Det är alltid trevligt att komma dit - särskilt om det inte är lång kö..... då är dom litet stressade. Man skulle ju önska att det gick att ordna två köer när det kommer en hel hög med kursdelatagare. God mat och bra lagad!

Jo V
Skrev om Två Grabbar och Kök

Trevlig personal och mat som är helt ok. I lunchpengen ingår allt, såsom dryck,sallad,kaffe osv. Måste dock säga att maten var bättre och "roligare" för några år sen, men ännu tillräckligt bra för att vara ett alternativ på lunchen!

Magnus D
Skrev om Två Grabbar och Kök

Stockholms bästa lunch-hak! Prisvärda luncher med god variation och spännande meny. Mycket trevlig personal i en skön miljö.

Kim K
Skrev om Två Grabbar och Kök

Äter lunch där minst 3 gånger i veckan och är väldigt nöjd med både mat och personal.

Helena L
Skrev om Två Grabbar och Kök

Lunchrestaurang med trevlig personal som serverar god mat. Minst tre dagens rätt att välja på varav ett vegetariskt alternativ, förutom flera rätter som alltid finns på menyn. Varierad och fräsch salladsbuffé. Bröd, dryck och gott kaffe/te med kaka ingår i priset. Ett plus är att även om kön fram till disken ibland ser lång ut tar det inte särskilt lång tid att komma fram och beställa sin mat som en får direkt. Rekommenderas.

Mikael S
Skrev om Två Grabbar och Kök

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Hög servicenivå och mycket vällagad och bra mat!

Göran
Skrev om Två Grabbar och Kök

Alltid gott och vällagat. Varierad meny. En stor fördel är att de har många platser; det betyder att det alltid finns plats, även dagar när det är rusning. Själva lokalen är inte den roligaste, men det är alltid rent och snyggt. Bra salladsbord med gott bröd.

Huseyin S
Skrev om Två Grabbar och Kök

Mycket mysig restaurang mitt i stan.Trevlig personal och bra mat. Stora ytor i den lokalen där man kan vara större sällskap vilket inte är möjligt i dom flesta lunchrestaurangerna idag kring city.

Camilla F
Skrev om Två Grabbar och Kök

Vi har bokat Två Grabbar och Kök till flera olika event. Dels har vi haft konserter med våra körer i afterwork-form flera gånger, både med och utan middag. Sen har vi även hyrt lokalen för privatfester. Kommunikationen med ansvariga och personal har varit enormt bra och smidig från första mötet till genomförande. Man känner verkligen att alla är lyhörda och jobbar för att få en så bra tillställning som möjligt. Vi är sedan ett par år tillbaka stamkunder hos Två Grabbar och Kök och kan varmt rekommendera det vidare . Camilla Fritzén www.vocalhouse.se

Jonas O
Skrev om Två Grabbar och Kök

Bra bemötande och lunch som lever upp till min förväntan.

Cornelia L
Skrev om Två Grabbar och Kök

Riktigt god mat och fantastikt trevlig personal!

Patrik B
Skrev om Två Grabbar och Kök

Mycket god mat och trevlig personal. Gillar man husmanskost är det restaurangen man ska gå till.

Emil S
Skrev om Två Grabbar och Kök

En mycket fin lokal med både utrymme för dans och socialisering. Jag är väldigt överväldigad över hur trevlig och bra personal skötte sitt jobb. Mycket bra service och var det något problem så löste dem det utan något snack! Jag hade en grym kväll på Två Grabbar och Kök och skulle rekommendera alla att svänga förbi där!

Andreas W
Skrev om Två Grabbar och Kök

Mycket bra ställe! Fin lokal, supertrevlig personal och jöttegod mat! Maxbetyg!

Vendela H
Skrev om Två Grabbar och Kök

Bra läge, bra lokal, bra personal och BRA ALLT!

Michelin R
Skrev om Två Grabbar och Kök

Jättefin lokal och mycket bekvämt att fixa fest här då grabbarna sköter allt och är till mycket stor hjälp. Rekommenderar Två Grabbar varmt.

Linda G
Skrev om Två Grabbar och Kök

Superbra service och jättetrevlig personal. Jag hade min studentskiva på två grabbar och kök och jag samt hela min klass blev mer än nöjda!