feedback company

Checkins
Ring företaget
Unnerstad Gård Inredning & Café

Unnerstad 1 585 93 LINKÖPING

Unnerstad Gård Inredning & Café finns på Unnerstad 1 i LINKÖPING och är sökbara på bl.a. Restauranger och Restauranger

Mer funktioner

Vad tycker du om Unnerstad Gård Inredning & Café

Läs vad Recos användare tycker om Unnerstad Gård Inredning & Café

• Status: 1
    skrev om Unnerstad Gård Inredning & Café:
    Väldigt mysigt, fullt med vackra saker och tilltalande för ögat! MEN så otroligt trist att de inte finns kvar som gårdsbutik utan flyttat in till Tannefors :-) Där finns inte längre något cafe´så den fantastiska citronmarängen är nu ett minne blott! Vi är många som sörjer :-( :-(
  • Status: 1
    skrev om Unnerstad Gård Inredning & Café:
    Världens mysigaste miljö att bara sitta och fika och titta på alla underbart vackra och inspirerande inredningsdetaljer. Unnerstad är ett café samt en underbar butik för oss som gillar vitt, slitet, romantiskt och allt där emellan! Fikat är supergott, personalen trevlig och alla priser är otroligt humana jämfört med trendaffärerna inne i stan!!!!! ÅK DIT!!! Ett tips, prova citronmarängpajen...gudomligt gott!

Företag nära Unnerstad Gård Inredning & Café

Bankekind Kyrka