Unni Sickla

Unni Sickla

Ring 08-640 80 70 unni.se

Välkommen till Unni! Vi erbjuder professionell hudvård, såsom ansikts- och kroppsbehandlingar, massage, manikyr och pedikyr, vaxning, injektionsbehandlingar och mineralmakeup och vi strävar efter att alltid ge dig som kund vår bästa service. Sedan starten 2005 har vi fått förtroendet från över 30 000 återkommande kunder när...

30 omdömen om Unni Sickla

Britta B
Skrev om Unni Sickla

Välkomnande och professionellt bemötande Fina och avslappnande lokaler Underbar behandling med härliga hudkrämer Absolut bäst!

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Catarina C
Skrev om Unni Sickla

Unni är ett mycket vänligt personligt företag där man blir bemött med värme kunskap och omtanke.

Maria M
Skrev om Unni Sickla

Proffesionellt bemötande både i telefonen vid samtal, bokning, behandling och vid inköp. Produkterna är väl valda och passar mina behov. Jag får bra råd om inköp, val av behandling och svar på frågor. Jag har varit kund i Sickla i 6 eller 7 år och gör ansiktsbehandlingar ca fem gånger om året. Jag har provat samtliga och alla har gett bra resultat på min hud och varit sköna o avkopplande. Jag har också gjort pedikyr ett tiotal gånger, samt manikyr en gång och är nöjd med det också. Jag vill helst gå till samma...

Sanna S
Skrev om Unni Sickla

Omhändertagande och professionellt. Personligt bemötande från alla, även de jag inte varit kund hos.

Mari A
Skrev om Unni Sickla

Trevliga fräscht vänliga hemtrevligt lätt att boka tid

Eva M
Skrev om Unni Sickla

Varför gör man inte detta oftare??

Marie N
Skrev om Unni Sickla

Bra och trevligt bemötande varje gång. Behandlingarna är kompletta. Personalen är kunniga, proffsiga och trevliga.

Eva W
Skrev om Unni Sickla

Både hos Sickla och Mood. Det är en stund för avkoppling på högsta nivå, utan att vara påträngande.

Anna Ä
Skrev om Unni Sickla

Superbra service, duktiga på det de gör samt kunniga. Är alltid nöjd när jag varit där.:-)

Sanna Å
Skrev om Unni Sickla

Fantastiskt bemötande och behandlaren kan konsten att vara tyst på ett avslappnat sätt.

Catharina B
Skrev om Unni Sickla

Stockholms bästa salong! Alla är otroligt duktiga trevliga pch man känner sig alltid trygg och ompysslad

Åsa A
Skrev om Unni Sickla

Toppenbra hudvård med kunnig och trevlig personal och med ett bra läge i sickla köpkvarter!

Ulla L
Skrev om Unni Sickla

Bra massage och pedikyr. Bra produkter. Trevlig personal.

Carina S
Skrev om Unni Sickla

Har varit på många olika hudsalonger och har ett stort urval. Unni är i särklass den mest proffsiga jag besökt. Fräscha lokaler, trevligt bemötande, kravlöst under behandlingen, omhändertagande som känns äkta, topprodukter och duktig som få! Jag väljer alltid klassisk ansiktsbehandling. Så generös och lyxig! Rekommenderar Unni!

Ann-Sophie B
Skrev om Unni Sickla

En fantastisk oas med kunniga och professionella terapeuter. Man får det lilla extra och miljön är underbar! Mina bästa rekommendationer. Bästa hälsningar AnnSophie

Barbro S
Skrev om Unni Sickla

Utmärkt service vänligt bemötande stor integritet flexibla och tillmötesgående på alla sätt

Tina S
Skrev om Unni Sickla

Härlig miljö, proffsig personal, lugnt, skönt och harmoniskt! Precis vad man vill ha vid en stunds förhållandevis dyr avkoppling! Absolut värt pengarna att gå till Unni!!

Christina H
Skrev om Unni Sickla

Alldeles utmärkta behandlingar. Kan verkligen rekommendera både Sickla o Mood som jag växlar o går till.

Karin P
Skrev om Unni Sickla

UNNI Sickla har haft en hel del personalomsättning dock möts man alltid av trevligt och professionellt bemötande!

Cecilia B
Skrev om Unni Sickla

Fantastiska behandlingar, proffsig personal med mycket fint bemötande och omhändertagande.

Cecilia

Irene T
Skrev om Unni Sickla

Trevlig och kunnig personal. Lugn atmosfär. Rent och snyggt.

Sofie L
Skrev om Unni Sickla

Fantastiskt personal! Kunniga, omtänksamma och trevliga.

Kate T
Skrev om Unni Sickla

Personal: Mycket kompetent personal både när det gäller produktkännedom och behandlingar. Lyhörda, vänliga och alltid engagerade vid val av färger och produkter. Behandlingar: Har gjort åtskilliga behandlingar - vaxning, pedikyr, manikyr, färgning av fransar o bryn samt olika ansiktsbehandlingar - alltid nöjd med resultatet och har alltid blivit väl omhändertagen. Vid flertalet av ansiktsbehandlingarna får man också en härlig ryggmassage! Rekommenderar speciellt pedikyr och någon av ansiktsbehandlingarna med ryggmassage! Lokalerna: Fräscha Tips: Önska presentkort i Julklapp.

Marianne B
Skrev om Unni Sickla

Jag tycker väldigt bra om Unni Sickla!

Barbro S
Skrev om Unni Sickla

Jag tycker att det är en proffsig affär med god kompetens och skicklighet bland personalen som också är mycket serviceminded.De visar kunderna stor integritet.Produkterna tilltalar mig mycket och utbudet av behandlingar.

Sussie R
Skrev om Unni Sickla

MYCKET bra personal, fina lokaler och bra produkter! Välkomnande och mysig stämning.

Unni H och Nikke L gillar detta
Karin R
Skrev om Unni Sickla

Jag tycker det är bra och proffsig personal. Behandlingarna är sköna och ger resultat och det går att slappna av trots att det ligger *mitt i köpcentrum". Rummet längst bort har en bra "bänk" som är skön, de andra är inte lika bekväma. Bonussystemet är bra, men fler erbjudanden bordef innas för stamkunder.

Camilla L
Skrev om Unni Sickla

Trevlig och proffsig personal och butik, bra tillgänglighet.

Damian H
Skrev om Unni Sickla

I've visited Unni in Sickla many times and starting using their facilities a few years ago. I'm very happy with the treatments and after trying out treatments in other facilities over the years i can say that Unni has the highest standards i have experienced. Especially with facial treatments. Staff are very friendly and professional.